Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ooit nog op fora gelezen dat er cheats of loopholes waren (ooit, mogelijks nu al gedicht) waardoor je veel punten kon sprokkelen. Want zelfs 28.000 km op één week kan onmogelijk zuiver met km malen. Als je 14u per dag rijdt, 7 op 7, dan moet je nog een gemiddelde halen van 285 km/u. Stevig.

Straks ne Veyron te koop met 300.000km op de teller  :lol:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Vanmorgen continu op de foto van forumlid @@Fernand moeten kijken in de file. Hij moet ergens voor me gehangen hebben. 

Geplaatst:

Ooit nog op fora gelezen dat er cheats of loopholes waren (ooit, mogelijks nu al gedicht) waardoor je veel punten kon sprokkelen. Want zelfs 28.000 km op één week kan onmogelijk zuiver met km malen. Als je 14u per dag rijdt, 7 op 7, dan moet je nog een gemiddelde halen van 285 km/u. Stevig.

challenge accepted

Geplaatst:

Vanmorgen continu op de foto van forumlid @@Fernand moeten kijken in de file. Hij moet ergens voor me gehangen hebben. 

Dan had je moeten toeteren!

Geplaatst:

Dan had je moeten toeteren!

Ik heb toch getoeterd?!

Geplaatst:

Ik heb toch getoeterd?!

Idd en ik heb terug getoeterd. :fp:

Dacht dat het een andere David was (heb niet naar de foto gekeken).

Geplaatst:

Idd en ik heb terug getoeterd. :fp:

Dacht dat het een andere David was (heb niet naar de foto gekeken).

Met wat rijd jij tegenwoordig rond? Ik had begrepen dat het niet meer met een grijze 7 was? 

Geplaatst:

Met wat rijd jij tegenwoordig rond? Ik had begrepen dat het niet meer met een grijze 7 was? 

Jawel, een grijze 7. Redelijk vuil, sticker op de achterklep en een linkerflank vol met deuken en krassen. :up:

Jij nog Audi A3?

Geplaatst:

Jawel, een grijze 7. Redelijk vuil, sticker op de achterklep en een linkerflank vol met deuken en krassen. :up:

Jij nog Audi A3?

Absoluut.

Geplaatst:

Sinds de update van Waze mis ik het volgende:

1. deel van de straatnaam typen
  2. icoontje achter straatnaam drukken
  3. straatnummer ingeven

Nu moet je heel de straatnaam steeds invoeren vooraleer je een straatnummer kan toevoegen  :(

Geplaatst:

Zondag een ritje gedaan op de moto terwijl Waze opstond op m'n smartphone maar die rit komt nu niet op m'n Waze online. Hoe komt da? :(

Geplaatst:

Duurt soms een dag of vier, vijf alvorens je score aangepast wordt

Geplaatst:

Niet de score, maar de eigenlijke rit. Bij de mapeditor kan je die zien.

En mijn ritje van vandaag staat er wel al op, dus zal wel verloren gegaan zijn vrees ik.

Geplaatst:

Weet wel dat je de ritten kan zien, maar nog nooit gechecked of die al dan niet samen lopen met de score.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Asserti006, ben jij dat @@Asserti? Precies goed aan't scoren deze week? +8000 punten al deze week

Geplaatst:

Jeppp. nochtans nog niet zoveel gereden. retourtje Milaan aan het doen

Geplaatst:

Snap dat systeem soms niet. heb 2 weken Amper Waze gebruikt en ben niet in de ranking gezakt. Soms rij ik 4k km op een week en heb ik amper 3k punten. Nu heb ik er nog geen 2k sinds zondag, vorige week ook maar een kleine 2k gereden en nu heb ik er 8k.

ofwel telde die vroeger niet alles ofwel krijg ik meer nu ik beta tester ben

Geplaatst:

Het systeem valt of staat met de locationdata die de app doorkrijgt, en die valt te faken. In theorie kan je het dus zo programmeren dat je virtueel heel de dag aan 300km/h de E40 op en af zit te razen.

Je moet er natuurlijk wel zin in hebben om daar moeite in te steken voor wat internet punten :)

Er zit wel een algoritme in dat checkt of het effectief kan en of je het niet doet om het systeem te misleiden. Dat zit er wel in om er voor te zorgen dat mensen er niet in slagen ome hun eigen straat/wijk er te laten uitzien als een opstopping. Of ze ook specifiek checken of je gewoon punten probeert te scoren weet ik niet.

Geplaatst:

En wat als je piloot bent op een airliner met wifi toegang? :o

Geplaatst:

Ik heb nu een 4 tal reizen Wase eens gebruikt voor buitenlandse trips (roaming on en alle andere apps uitgevinkt voor roaming) om een of andere reden komen mijn punten er niet bij .......geen idee hoe dit komt .....

Geplaatst:

Ik heb nu een 4 tal reizen Wase eens gebruikt voor buitenlandse trips (roaming on en alle andere apps uitgevinkt voor roaming) om een of andere reden komen mijn punten er niet bij .......geen idee hoe dit komt .....

Vreemd, dat zou wel moeten. Punten komen er met vertraging bij, dat weet je, maar dat duurt hoogstens een week. Dus tenzij die 4 trips de voorbije week waren...

Vind je jouw trips terug in de rittenlijst? (inloggen op www.waze.com --> live map --> edit the map --> links tabje "Drives" kiezen)

2016-02-24%2012_33_25-Waze%20Map%20Edito

Normaliter zouden je je laatste (5 x 55) ritten daar in moeten vinden... Kan zijn dat je even moet klikken om er eentje tegen te komen. Veel plezier. :-D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in