josenjef 436 Geplaatst: 4 mei 2016 Geplaatst: 4 mei 2016 Ook niet goed inderdaad, is bij mij al lang geleden dat ik Coyote nog gebruikte, maar die gaf destijds tenminste wel 80% van de anonieme flitsers aan. De community was er toen ook nog meer op gericht dan nu, maar toch,... Je gebruikt zo'n app uiteindelijk om niet meer continu te moeten zitten filteren in wat er naast de weg verstopt staat, terwijl ik nu nog steeds bij wijze van spreken meer in de berm zit te kijken dan voor mij. Zeker nu verschillende zones nieuwe flitsauto's in gebruik hebben genomen is het extra opletten. Niemand van de mensen die ik ken die waze gebruikt doet dat voor de flitsers. Geen van hen had ook ooit een Coyote. Die Community is totaal verschillend volgens mij. Quote
Lefty 19.536 Geplaatst: 4 mei 2016 Geplaatst: 4 mei 2016 Misschien ligt het aan de achterlijke mentaliteit van Vlamingen die doorgaans luidop lachen als anderen geflitst worden maar wel verwachten dat iedereen hen waarschuwt voor flitsers. 3 Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 4 mei 2016 Geplaatst: 4 mei 2016 sinds ze die coyote bij een pakje boter mobistarabonnement geven is het echt wel slechter geworden én ook sinds ze die widget/overlay zijn beginnen gebruiken, het zou wel handig zijn als je vanaf de widget ook kan bevestigen dat deze er nog staat, nu kan je enkel nieuwe zaken melden via die widget. heeft iemand eigenlijk al die TomTom Flitsers getest? Ik begrijp niet dat de widget niet automatisch openklapt met de vraag voor bevestiging. Nu doe ik veelal niks, wegens te gevaarlijk. TomTom flitsers heb ik wel eens getest, maar had ik ook wel enkele bedenkingen bij. (Te lang geleden) 1 Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 4 mei 2016 Geplaatst: 4 mei 2016 Ook zou waze duidelijker moeten zijn met "mobiele flitser" ipv politie- of trajectcontrole. Ook "welke kant" is precies weggevallen in de update? Quote
Liquid Li0n 982 Geplaatst: 4 mei 2016 Geplaatst: 4 mei 2016 Ook zou waze duidelijker moeten zijn met "mobiele flitser" ipv politie- of trajectcontrole. Ook "welke kant" is precies weggevallen in de update?Je hebt dat bij zovele apps dat die super goed zijn en uiteindelijk door wat updates nog maar de helft zo goed zijn, waarom doet een ontwikkelaar zo iets... Voeg toch functies toe, maar doe er toch geen af. Quote
Monterey Jack 6.514 Geplaatst: 14 mei 2016 Geplaatst: 14 mei 2016 Nu het toch al een tijdje loopt, ik vind die nieuwe app wel een verbetering. Al heb ik de laatste tijd precies wel wat meer problemen. Soms kiest Waze nogal vreemde routes. BIjna Koninklijk wazer ook Denk dat ik er binnen de maand wel moet zijn Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 14 mei 2016 Geplaatst: 14 mei 2016 heeft iemand eigenlijk al die TomTom Flitsers getest? Ik rij eigenlijk altijd met beide. TomTom Flitsers in overlay (eigenlijk vooral voor trajectcontroles (E17 / E40)). Qua flitsers melden heb ik nog maar weinig verschil gezien tussen beide. Melding van flitspalen is ook duidelijker (auditief) via Tomtom met die balk die onderaan tevoorschijn komt. Vroeger gebruikte ik het ook (vooral) voor de max snelheid op die weg te kunnen zien. Maar sinds Waze die update heeft, is dat geen issue meer, integendeel. 1 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 14 mei 2016 Geplaatst: 14 mei 2016 Nu het toch al een tijdje loopt, ik vind die nieuwe app wel een verbetering. Al heb ik de laatste tijd precies wel wat meer problemen. Soms kiest Waze nogal vreemde routes. BIjna Koninklijk wazer ook Denk dat ik er binnen de maand wel moet zijn Wat bedoel je met vreemde routes? Als je dikwijls dezelfde routes rijdt, kiest Waze op den duur toch je favoriete route? Quote
Monterey Jack 6.514 Geplaatst: 14 mei 2016 Geplaatst: 14 mei 2016 Wat bedoel je met vreemde routes? Als je dikwijls dezelfde routes rijdt, kiest Waze op den duur toch je favoriete route? Welja, soms doet hij dat dus totaal niet Vooral in Brussel stuurt hij mij vaak routes in, waar ik dan hopeloos vast kom te staan. Vorige week toch een paar dagen gehad. Of een route aangeven, waarbij ik dan merk dat de aangegeven tijd toch overdreven is, waarna ik afwijk van Waze. Plots zie je de tijd dan zienderogen zakken. Maar goed, zijn maar kleine opmerkingen en zeker dat in Brussel is begrijpbaar, daar stropt alles zeer snel toe. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 14 mei 2016 Geplaatst: 14 mei 2016 Hangt er wat vanaf hoe ver en hoe lang je rijdt. Zeker in Brussel kan ik me voorstellen dat de huidige verkeerssituatie niet die is van 15 min later. Stom voorbeeld, maar stel dat jij een route laat berekenen, je vertrekt, en 5 min later legt er een camion zich op zijn kant op de E17. Mogelijks rij je er op in Beervelde en kan je schuiven tot Lokeren. Heb het ook al ondervonden hoor rond Gent/Merelbeke waar je kan kiezen tussen E40/ R4/E17. Op delicate momenten neem ik doorgaans de route met minst risico, ook al is de andere 2min sneller. Tegen dat je er bent, heb je mogelijks 5 min vertraging met al die kuifels die tegenwoordig rondrijden. Quote
Monterey Jack 6.514 Geplaatst: 14 mei 2016 Geplaatst: 14 mei 2016 Natuurlijk, dat begrijp ik, daarom dat ik het ook zeg. Maar deze week dus wel 3 keer tussen de 2u30 en 3u gereden over 50km, nu ja, rijden kan je dat niet echt meer noemen Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 14 mei 2016 Geplaatst: 14 mei 2016 Pff, jij liever dan ik. Blij dat ik "rond de kerktoren" mag taffelen! Quote
Monterey Jack 6.514 Geplaatst: 14 mei 2016 Geplaatst: 14 mei 2016 Pff, jij liever dan ik. Blij dat ik "rond de kerktoren" mag taffelen! Leuk is anders inderdaad Quote
Monterey Jack 6.514 Geplaatst: 19 mei 2016 Geplaatst: 19 mei 2016 Sinds enige tijd vraagt Waze naar wegafsluitingen als ik in de file sta, niet langer naar file. Is dat een bug? Geeft volgens mij dan ook road closed door Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 19 mei 2016 Auteur Geplaatst: 19 mei 2016 Wegafsluitingen op Waze .... breek me de bek niet open. Dat bugt dat het geen naam heeft. Al een aantal keer willen melden maar het is gewoon onmogelijk om dat correct te doen. Inzoomen marcheert niet en al die pijltjes liggen over mekaar 1 Quote
Soundstorm 2.642 Geplaatst: 19 mei 2016 Geplaatst: 19 mei 2016 Is wel beter dan vroeger. Toen bleef de kaart rond je positie centreren. Dus als je wegreed van de afsluiting, kon je het pijltje niet meer selecteren. Quote
Monterey Jack 6.514 Geplaatst: 19 mei 2016 Geplaatst: 19 mei 2016 Wegafsluitingen op Waze .... breek me de bek niet open. Dat bugt dat het geen naam heeft. Al een aantal keer willen melden maar het is gewoon onmogelijk om dat correct te doen. Inzoomen marcheert niet en al die pijltjes liggen over mekaar Probleem is dat het niet over de effectieve wegafsluitingen gaat. Ik krijg de melding, "Is er verderop een wegafsluiting", als ik in de file sta. Daar waar die vroeger gewoon vroeg, "Staat u in de file?". Zo al een paar keer gehad dat men de route gaat herberekenen omdat men zogezegd een slaat had afgesloten, maar eigenlijk is er daar dan gewoon file en let men niet op wat men meldt. Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 19 mei 2016 Geplaatst: 19 mei 2016 Vroeger kon je dacht ik ook een file melden in tegenrichting, tegenwoordig niet meer mogelijk? Quote
dragonfly 15.030 Geplaatst: 19 mei 2016 Geplaatst: 19 mei 2016 Wegafsluitingen op Waze .... breek me de bek niet open. Dat bugt dat het geen naam heeft. Al een aantal keer willen melden maar het is gewoon onmogelijk om dat correct te doen. Inzoomen marcheert niet en al die pijltjes liggen over mekaar Op Android werkt dat wel goed, al een paar keer gedaan omdat anderen het blijkbaar vertikken en ik daar dus mooi stond Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 19 mei 2016 Geplaatst: 19 mei 2016 Hmmm, ik herinner me toch ook gevallen waar ik een afsluiting wou melden midden in een straat (niet aan een kruispunt), en dit niet kon. Net zoals ik al gevallen gehad heb waar ik een afsluiting wou melden op een kruispunt, maar ik de straat die afgesloten was niet kon aanklikken. Nog niet geprobeerd met de vernieuwde app. Vroeger kon je dacht ik ook een file melden in tegenrichting, tegenwoordig niet meer mogelijk? Ik denk 't ook niet. Jammer, was handig. Idem flitser melden, gevaar, enz. in de tegengestelde richting... Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 20 mei 2016 Geplaatst: 20 mei 2016 politie controle in andere richting gaat toch nog? Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 20 mei 2016 Geplaatst: 20 mei 2016 Jep politiecontrole wel, file niet dacht ik. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.