Ga naar inhoud

BMW 640d Coupé of Gran Coupé?


BMWMB

  

38 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke BMW 640d?

    • Coupé
      9
    • Gran Coupé
      29


Aanbevolen berichten

een kale gc, ik kon het mij niet meteen inbeelden, maar tis idd niet hetzelfde als hij kaal is

 

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=251013952&asrc=st|s,sr

 

veel heeft hij wel niet nodig, alleen een set velgen eigenlijk

 

zoiets was het idd maar dan in flets blauw

En zo'n 640d gaat niet vooruit, auto is veel te zwaar voor die motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu je het zegt...

 

Voordeel van die RS6 tegenover de 640GC is niet alleen benzine, maar ik vermoed dat het spel ook minstens 2 keer zo goed vooruit gaat wat de dubbele gebruikskost dan weer verklaart...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatst een stukje achter een rs6 gereden, vreselijk dik. Dat anoniem brede van de vorige generaties heeft hij niet meer, dit was opvallend dik.

 

Die auto is gewoon fenomenaal, binnenin alle plaats van de wereld en een bom op wielen :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoiets was het idd maar dan in flets blauw

En zo'n 640d gaat niet vooruit, auto is veel te zwaar voor die motor

 

LOL

 

Een 6 cilinder diesel van 313pk die niet volstaat :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL

 

Een 6 cilinder diesel van 313pk die niet volstaat :lol:

 

Ga er eens mee rijden aub, komt ongeveer overeen met een gewone auto met 200pk :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga er eens mee rijden aub, komt ongeveer overeen met een gewone auto met 200pk :P

 

Het is niet dat ik je niet geloof. Maar het komt belachelijk over, geef toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet dat ik je niet geloof. Maar het komt belachelijk over, geef toe!

 

Klopt en zal alleen maar erger worden, binnenkort ga ik al 400pk nodig hebben om blij te zijn :( :( :(

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja...

 

Taks

1900 vs 750 per jaar

BIV 

3300 vs 1900 bij inschrijving

VAA

18K vs 11.5K per jaar

 

Ok is een stuk duurder, maar ik heb hier al schevere vergelijkingen zien passeren om een naft te prefereren :D

Ja. Ik herhaal:

 

sound score

0,137 vs 8.435.014.769,78

 

dingdingding :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu je het zegt...

 

Voordeel van die RS6 tegenover de 640GC is niet alleen benzine, maar ik vermoed dat het spel ook minstens 2 keer zo goed vooruit gaat wat de dubbele gebruikskost dan weer verklaart...

Man maths dicteren dat de ratio vooruitgaanheid op gebruikskost dus lager ligt bij de RS6 dan bij de 640d.

The choice is made. Dingdingding! BMWMB koopt een RS6! :D

 

Edit: crap, die wil geen break want anders ruikt 'ie z'n frieten in de koffer of hoort 'ie z'n schuifladder rammelen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Basisprijzen vergeleken (in DE) kost zo'n 640d GC ongeveer even veel als een S7?

Terwijl die laatste vermoedelijk standaard dikker in de opties zit, en ook een belachelijk vette kist is.

Voordeel: nét gefacelift. En gaat als de brandweer. Ik zou het wel weten. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ghibli. Ghibli. Ghibli.

 

Das pas te duur voor wat het is! Tenzij het een fenomenaal klinkende nafte is, moet je geen Maserati kopen imo.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij ideaal:

 

640d Coupé met M pack, uitlaten van de 50i, kofferdeksel en derde stoplicht van de 6GC (al zal dat technisch niet mogelijk zijn vrees ik), de 20" M velgen.

 

Kleuren: Mondstein met cohiba en pianolak individual inleg, en panoramisch dak om het minder massief te laten lijken.

 

Ik rij wel liever met de GC omdat je in de Coupé meer het gevoel hebt in een immens grote auto onderweg te zijn, ik denk door de verder naar achter geplaatste B-zuil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ghibli. Ghibli. Ghibli.

Das pas te duur voor wat het is! Tenzij het een fenomenaal klinkende nafte is, moet je geen Maserati kopen imo.

Ik heb de Ghibli diesel testgereden. De auto rijdt minder plezant als mijn 530d. Ook het interieur ligt mij minder. Enkel de buitenzijde is waanzinnig knap. Ik was 'm al vergeten, dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

A6 bi-turbo :D

Over een paar maanden komt de facelift. Deze maakt idd heel veel kans. Heeft dezelfde kwaliteiten als mijn 5, is zelfs iets sneller, en is eens geen BMW.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Panamera e-hybrid. VAA om je plat van te lachen en lijkt me tegenwoordig wel sociaal geaccepteerd omdat iedereen weet dat die groene remblokken betekenen dat het een hybride is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Panamera e-hybrid. VAA om je plat van te lachen en lijkt me tegenwoordig wel sociaal geaccepteerd omdat iedereen weet dat die groene remblokken betekenen dat het een hybride is. 

Dat klopt, maar ik vond 'm niet plezant rijden, en de koffer is belachelijk klein. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid