Ga naar inhoud

Lichamelijke belasting autorijden


PJH

Aanbevolen berichten

Kutfiesta vant werk, pas op rijdt wel leuk, heeft mij een serieus pijnlijke linkerheup bezorgd vorige week, van heel den tijd in en uit te stappen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

de 535d van @@Matthi z'n pa heeft zalige zetels ook. Ik heb daarmee van Aalst naar Munchen gereden en terug.... en ik was superfris :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Stephane zijn madam is er ook gevoelig aan en haar voorkeur was een Opel Zafira dacht ik.

Opel geeft goede leasevoorwaarden, dus misschien wel héééél interessant voor u PJH :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eens informeren of ik een Speedster Turbo kan leasen B)

vraag een adam s
Link naar reactie
Delen op andere sites

In plaats van mekkeren ben ik op zoek gegaan naar oplossingen voor @@PJH.

 

Hier zal wel iets tussen zitten dat je kan helpen zeker?

 

Senior-font-b-pearl-b-font-velvet-font-b

 

Princess-lace-font-b-pearl-b-font-font-b

 

Fashion-car-font-b-seat-b-font-font-b-co

 

Geen dank!

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

In plaats van mekkeren ben ik op zoek gegaan naar oplossingen voor @@PJH.

 

Hier zal wel iets tussen zitten dat je kan helpen zeker?

 

Senior-font-b-pearl-b-font-velvet-font-b

 

Onderrug en nek ben ik nog niet zo zeker van. :)

Ik heb wel zo een voor gevormde stoel van in mijn revalidatie periode maar dan zit je weer zo hoog en onnatuurlijk in de auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is allemaal heel persoonlijk natuurlijk, maar ik begrijp wel dat een oude stoel beter kan zitten, daar staat geen leeftijd op vind ik. Uiteindelijk is het het ontwerp en de uitvoering dat belang heeft.

Een beetje afstel mogelijkheid maakt van een slechte stoel nog geen goede stoel, al heeft een goede stoel voor mij altijd wat afstel mogelijkheid. Zo heeft onze a4 geen lendensteunregeling en dat is toch een absoluut minimum voor comfort in mijn ogen. Mijn Astra van 2006 had dan weer een comfortpack met lenden steunregeling maar het bleef een slechte stoel.

Ik heb een dubbele hernia in mijn lage onderrug met uitstraling naar mijn linkerbeen, dus ik ben echt gevoelig geworden aan comfort in een wagen. Automaat en een deftige stoel maken voor mij echt het verschil tussen genieten van het rijden en mij verplaatsen.

Ik zit dan ook liever in mijn 11 jaar oude Volvo dan in onze 3 jaar oude A4 ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

In plaats van mekkeren ben ik op zoek gegaan naar oplossingen voor @@PJH.

 

Hier zal wel iets tussen zitten dat je kan helpen zeker?

 

Senior-font-b-pearl-b-font-velvet-font-b

 

Princess-lace-font-b-pearl-b-font-font-b

 

 

 

Geen dank!

 

WTF !! :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie stoelen zijn stoelen die je rug goed ondersteunen, dus ja ook zijwaartse steun is belangrijk.

 

ik had misschien nog (sic) moeten zetten achter zijwaards ...  :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koop een BMW met comfortstoelen. Ik word onmogelijk vermoeid in de auto :inlove:

koop de sportstoelen, zijn bijna zo comfortabel dan de comfortstoelen en hebben een veel betere steun.

 

Ik denk dat het eigen is aan peugeot die luizige zetels. Mijne maat heeft nu zo'n partner om mee naar circuit te rijden, en dat is altijd 2 uur afzien en pijn lijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

even high end of een 208 zeker?

En dat wordt ook gekocht door mensen die ganse dagen op de baan zijn, daar mag je als fabrikant toch een beetje rekening houden bij de ontwikkeling van uw stoelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

even high end of een 208 zeker?

En dat wordt ook gekocht door mensen die ganse dagen op de baan zijn, daar mag je als fabrikant toch een beetje rekening houden bij de ontwikkeling van uw stoelen.

Dat wordt gekocht door prijskopers. Zitcomfort is dus navenant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

even high end of een 208 zeker?

En dat wordt ook gekocht door mensen die ganse dagen op de baan zijn, daar mag je als fabrikant toch een beetje rekening houden bij de ontwikkeling van uw stoelen.

 

LOL

 

Precies of de rest van zo een mini camionette is afgesteld op mensen die ganse dagen op de baan zijn. Standaard heb je niet eens een afsluiting tussen je passagiersruimte en de koffer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat is daar nu grappig aan?  Niet iedereen heeft een afsluiting nodig als ze het al als camionette gebruiken, zo'n dingen worden ook veelvuldig gebruikt voor personenvervoer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat je misschien een pak meer lawaai binnen hebt en dat het veel langer duurt om je auto op te warmen/af te koelen binnenin daar er vanachter niks zit qua ventilatie of verwarming. Echt dingen die mensen die ganser dagen op de baan zijn niet vandoen hebben natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals ik zei: zo'n dingen worden ook veel gebruikt voor personenvervoer.

En zo'n dingen zijn natuurlijk echte ruimte wonderen die je na een half uur nog niet warm gekregen hebt in de winter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen klagen van in m'n Dolf, ook al zijn dagen met 5 uur rijden eerder regel dan uitzondering tegenwoordig.

Wat ik wel écht klote vind, is de pijn die soms in m'n voet komt opsteken wegens het gebrek aan cruise control.

En voor m'n knie zal het ook niet ideaal zijn, echt ontspannen is je been niet als je de gasstand constant moet houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet je een Peugeot 208 kopen. Die heeft af-fabriek een rustpedaal links en rechts. Beide benen zijn dus ontspannen op de snelweg.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet je een Peugeot 208 kopen. Die heeft af-fabriek een rustpedaal links en rechts. Beide benen zijn dus ontspannen op de snelweg.

 

Geen klagen van in m'n Dolf, ook al zijn dagen met 5 uur rijden eerder regel dan uitzondering tegenwoordig.

Wat ik wel écht klote vind, is de pijn die soms in m'n voet komt opsteken wegens het gebrek aan cruise control.

En voor m'n knie zal het ook niet ideaal zijn, echt ontspannen is je been niet als je de gasstand constant moet houden.

Trucje van Jerred toepassen. Voeten ontspannen gekruist boven mekaar en je linkervoet op je gaspedaal laten rusten. Afhankelijk van hoe rap je wil gaan je rechtervoet een beetje verschuiven zodat je linkervoet hoger/lager uitkomt.

 

Dan moet je een Peugeot 208 kopen. Die heeft af-fabriek een rustpedaal links en rechts. Beide benen zijn dus ontspannen op de snelweg.

Rustpedaal rechts = gaspedaal constant beneden houden? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja. Dan doet hij de net-niet rijbewijs kwijt snelheid. Perfecte cruisespeed dus :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid