Ga naar inhoud

De grote AM-kloteauto verkiezing


Gast

Aanbevolen berichten

Beste leden

 

Naar aanleiding van mijn review van de meriva 1.3cdti kwam ik op het idee te peilen of er nog een grotere kloteauto is.

Daarom mogen jullie wagens nomineren en zal ik ze vervolgens in een poll zetten. Het zou mooi zijn als je ervaring hebt met deze wagen en ons zegt waarom hij zo klote is.

 

Ik nomineer alvast de meriva B 1.3 cdti.

Daarnaast nomineer ik ook alle audi's omdat dit merk de autoindustrie heeft getoond dat je geen geld verdient met goede auto's maar met auto's voor idioten.

 

Graag ontvang ik jullie nominaties.

 

Mgv

 

Gozer

Link naar reactie
Delen op andere sites

O almachtige Geezus, wat indien je vanuit het bedrijfswezen in een Audi wordt geduwd maar eigenlijk liever Dacia zou rijden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

O almachtige Geezus, wat indien je vanuit het bedrijfswezen in een Audi wordt geduwd maar eigenlijk liever Dacia zou rijden?

Je mag je specifieke audi altijd nomineren duvel.

Dank voor je interesse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Peugeot 406 want dat is een klote kar

Citroën picasso eerste generatie

 

Ik beperk met tot de 2 waar ik nog mee heb gereden...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

thx, korte beschrijving misschien wat er zo slecht aan is?

 

vb:

http://www.autominded.be/forums/index.php?/topic/3-zever-gezever/?p=696606

Moet eens fatsoenlijk aan pa vragen, was een huurauto in Spanje. Maar zelfs mijn nonkel die totaal geen autoliefhebber is, en echt zo een mens is die gewoon van A naar B kabbelt met typische gepensioneerde rijstijl, haatte die auto uit de grond van zijn hart. Wat tot (de meest hilarische) vloektirades leidde. Herinner me ook nog dat vooral de automaat rampzalig was, de pook voelde dan ook aan als een grijpertje in het luna park. Toen een van men neefjes zen voetjes had gesneden aan een interieurpaneel, en mijn pa zijn zijn hand tijdens het wassen, was het de druppel en zijn ze hem gaan omruilen voor een volkswagen caddy(topkarreke).

Tot overmaat van ramp zoop die caliber nog schandalig veel, 11-12 liter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kia Venga met een naftmotor in...

 

Heb die kar gehad als vervangwegen en MY GOD... wat een hopeloze trieste shit was dat.

Geen idee hoe ze het gedaan hebben, maar in elke bocht lagen de spiegels bijna tegen de asfalt om dan bij elk klein putje zo'n doffe "BOENK" te krijgen. Met een pook waarmee je in elke schakelweg voelde alsof er precies iets in de weg zat... Bijzonder hakerig gevoel.

 

slappe veren, straffe dempers neem ik aan...

 

Interieur was echt gigantisch triest. Had ingebouwde GPS maar blijkbaar was die aftermarket waardoor die met niks van andere zaken in de auto communiceerde...

 

Hij had wel een glazen dak, dat was wel fijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnaast nomineer ik ook alle audi's omdat dit merk de autoindustrie heeft getoond dat je geen geld verdient met goede auto's maar met auto's voor idioten.

 

Verklaar je nader

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mitsu Lancer ik-weet-niet-welke-naft-motor-noch-welk-bouwjaar automaat

 

Een maand mee rondgebold als ik in 2005 in het buitenland zat:

 

* niet moeders mooiste

* Amerikaanse interieurkwaliteit- en afwerking

* Dagelijkse dosis fijn stof instoot ipv uitstoot (stof interieur icm tropische temperaturen)

* Dagelijkse portie okselvijvers & reetzweet (tropische temperaturen icm amechtige airco)

* Ontieglijk trage automaat --> zo traag dat ik ermee de belachelijkste aanrijding in de geschiedenis van de automobiel heb gepresteerd  -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mazda 121, het Ford model.

Zo een bolleke ? Mijn oma heeft er zo eentje en mijn broer moest er eens een week mee rondrijden, hilarisch karretje. Overstuur aan 40 per uur op een rondpunt. Gifgroen met open dak, dju dat was een zicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mazda 121, het Ford model.

 

Ik denk eerder het Fiesta-model. Want deze behoort voor mij ook tot de genomineerden.

Zeer veel lawaai boven de 100/u; zeer slechte zetels, springerige en sompige ophanging, niet eens comfortabel en zeker niet sportief. Zo een kar waarmee het een last wordt om auto te rijden. Terwijl het zo veel plezanter kan.

 

280px-Ford_Fiesta_MK4_front_20070926.jpg

 

Mitsu Lancer ik-weet-niet-welke-naft-motor-noch-welk-bouwjaar automaat

 

Een maand mee rondgebold als ik in 2005 in het buitenland zat:

 

* niet moeders mooiste

* Amerikaanse interieurkwaliteit- en afwerking

* Dagelijkse dosis fijn stof instoot ipv uitstoot (stof interieur icm tropische temperaturen)

* Dagelijkse portie okselvijvers & reetzweet (tropische temperaturen icm amechtige airco)

* Ontieglijk trage automaat --> zo traag dat ik ermee de belachelijkste aanrijding in de geschiedenis van de automobiel heb gepresteerd  -_-

 

Ik nomineer mee: zijn voorganger - de Lancer uit de jaren '80.

Niks gevoel, zeer plastiekerig, slechte zetels, irritant lawaai van de motor, niks punch, niks emotie. Alleen relatief degelijk maar daar stopte het. Nul komma nul fun.

 

1986_Mitsubishi_Lancer_GLX.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk eerder het Fiesta-model. Want deze behoort voor mij ook tot de genomineerden.

Zeer veel lawaai boven de 100/u; zeer slechte zetels, springerige en sompige ophanging, niet eens comfortabel en zeker niet sportief. Zo een kar waarmee het een last wordt om auto te rijden. Terwijl het zo veel plezanter kan.

 

280px-Ford_Fiesta_MK4_front_20070926.jpg

 

 

Ik nomineer mee: zijn voorganger - de Lancer uit de jaren '80.

Niks gevoel, zeer plastiekerig, slechte zetels, irritant lawaai van de motor, niks punch, niks emotie. Alleen relatief degelijk maar daar stopte het. Nul komma nul fun.

 

1986_Mitsubishi_Lancer_GLX.jpg

 

't was zo'eentje:

 

2004_Mitsubishi_Lancer-2.jpg

 

Ik moet'm wel een positief punt toekennen: na de aanrijding kon ik de ingedeukte plastic bumperneus gewoon terug'ploppen' (inderdaad, zoals een deuk in een plastic fles water), verhuurmaatschappij heeft nooit iets gezien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meerendeel van de Audi's en Opel's.

VW Up!

Fiat Panda

'K heb al veel kutbakken gereden, maar als ik er bij nadenk dan was het doorgaans toch een Audi of Opel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid