Ga naar inhoud

De grote AM-kloteauto verkiezing


Gast

Aanbevolen berichten

Je vergeet de Toyota Picnic, al is die recenter...

 

Heb ik daarom idd bewust niet geplaatst.

 

Jouw foto's tonen de Space Wagon?

 

Je moet zelf ook wat googelen he, ik heb er slechts een paar bij gezet. De Jazz ook niet. Bij Mitsubishi was het Space Wagon/Cab/Star, allemaal dezelfde shit met een paar andere details.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alfa GTV en 164 3.0 24v,buiten sound NIETS goed aan

Lancia Thema 2.0 Turbo,gewoon helemaal niets goed aan.

Volvo V50 1.6d enz..

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste auto waar ik veel mee gereden heb was de Astra F 1.7D van m'n grootvader. Dat ding was niet vooruit te branden en verbruikte verdomme 10l diesel! Wel heel wat fijne herinneringen aan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Peugeot 208 1.4 68pk, omdat in 2014 zo'n slechte wagens niet meer horen te bestaan

Ik rijd met een C3, ik veronderstel dat die quasi identiek is aan die 208?

Geen fijne auto indeed, to say the least :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een VW Polo 1.2 TDI 75 heb ik ook eens als vervangwagen gehad.

 

Het valt allemaal wel mee, maar banen waar je harder dan 70 mag kan je toch beter mijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat dat gewoon traag is?

 Bij het accelereren draait die motor constant 5000tpm en gaat echt niet vooruit

Om dan op snelheid weer op normaal toerental te komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opel Corsa D met een diesel.

Leren mee rijden op de rijschool en ofwel was dat ding afgetrapt tot en met (30000km had die) maar dat had echt de wegligging van een natte dweil. En dat ding lag ook niet stevig op de baan, springen bij oneffenheden.

Moet er niet van weten. :lol:

Wegligging en rijschool. Iets zegt me dat je graag overdrijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een VW Polo 1.2 TDI 75 heb ik ook eens als vervangwagen gehad.

 

Het valt allemaal wel mee, maar banen waar je harder dan 70 mag kan je toch beter mijden.

 

Vond ik ook best een rare kist.

Verbruikte bovendien rond de 7 liter, terwijl ik met een 1.6 TDI het normverbruik benader.

En die 1.4 TDI (ook een driepitter), was eigenlijk wel best een leuke motor (relatief gezien).

Nu ja, als ik me niet vergis: 1.4 is een geamputeerde 1.9, 1.2 is op zich afgeleid van de 1.6?

Zou wel één en ander verklaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

A klasse W168/169 met een CVT-bak. :facepalm:

zelfs zonder sjartellen-aandrijving was dit al een ramp.

Playmobil-afwerking van interieur, poreus wordende benzine-leidingen, versnellingsbak gaar na minder dan 200.000 km, deurrubbers die bij elk onderhoud weer opnieuw dienden vastgekleefd te worden,...

Keihard afgeveerd, onderstuurd tot en met, en we kunnen nog even blijven gaan.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

VW Corrado zonder twijfel mijn miseriebak : na aankoop (van men beste maat dan nog :P) begon de ellende :

 

- electrisch open dak dat niet meer sloot langs één kant = uitstappen , op deurdorpel gaan staan en met wat kracht het scheefgewrongen open dak dichtduwen.

- achterspoiler ging op bepaald moment niet meer omhoog (vanaf 80km/h ofzo was dat)

- koppelingspedaal dat ingedrukt bleef = soms aan lichten moeten uitstappen, gebukt met kont in de lucht met de hand zitten wrikken om die terug los te krijgen

- linkerdeur sloot niet meer = naar de garage gereden met hand aan de klink of in de bocht zwaaide de deur open :)

- linkerdeur gefixt en een week later sloot de rechterdeur niet meer ....zucht

 

dat waren de zaken dat ik me nog zo kon herinneren , auto van frustratie toen verkocht.

Audi TT in de plek toen in 2001...dat was eigenlijk van de regen in de drop :-)

Ruiten die kuren hadden (gekend probleem bleek achteraf , maar een hel om gefixt te krijgen), binnen de 3maand motorelectronica aant flippen en kon ik nog max 60km/h rijden. Vervangen in garantie.

Nadien overgestapt naar Japanners en nooit meer frustraties gehad :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid