Ga naar inhoud

BMW M3 GTS vs BMW M3 CRT


Lefty

M3 GTS of M3 CRT?  

40 leden hebben gestemd

  1. 1. M3 GTS OF M3 CRT?



Aanbevolen berichten

GTS, because:

-4 punts gordels, kuipzetels en rolkooi. Pak aangenamer op circuit.

-functionele spoiler.

-rondetijden tellen.

-CRT heeft een te groot look-at-me gehalte door dat frozen grey en die rode accenten.

-én om de kinderen rond te voeren koop ik wel iets ecologischer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

De crt een meer look at me gehalte tegenover een appelsien met tjoeningspoiler?

 

Als uw favoriet circuit de Lippenslaan is, dan geef ik u gelijk :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

GTS, because:

-4 punts gordels, kuipzetels en rolkooi. Pak aangenamer op circuit.

-functionele spoiler.

-rondetijden tellen.

-CRT heeft een te groot look-at-me gehalte door dat frozen grey en die rode accenten.

-én om de kinderen rond te voeren koop ik wel iets ecologischer..

 

die crt komt enkel in de primer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een man van coupés, maar hier ga ik voor de CRT. De strijkplank op de GTS heb ik nooit mooi gevonden. En ik kan verkeerd zijn, maar ik vind de CRT exclusiever dan de GTS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor mij ook de crt.

meer een verdoken racertje, waarmee je overal kan toekomen, en toch veel plezier aan hebt.

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hu? Maar allé nu, nooit gedacht. Kan het dat dat anders lag bij de E36 M3? Dat de coupé daar stijver was dan de sedan? Bijna onmogelijk lijkt mij dan.

Ik zou zweren dat ik zo'n dingen vroeger gelezen heb...

Berline is stijver in zowat alle gevallen

 

Los van dat. Twee wagens die, imo, wat overroepen zijn. Ga dan direct naar een GT3 hé. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Berline is stijver in zowat alle gevallen

 

Los van dat. Twee wagens die, imo, wat overroepen zijn. Ga dan direct naar een GT3 hé. 

 

Goed zot gij.

 

Dat is niet eens een BMW!

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed zot gij.

 

Dat is niet eens een BMW!

Ja, zeg het hem maar eens goed, dat stukske Ludo-van-mijn-kloten! GT4 > GT3 ha ja!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een crt is gewoon de dikste m3, is niet speciaal trackgericht en veel meer een daily dan een gt3.

Vertel waarom een GT3 zoveel minder daily is tov een CRT?

 

@@gTa, in dat jaartal was een GT3 nog manueel, very old fashioned !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie doet dat nu nog, manueel schakelen? Da's slecht voor het milieu (Groen!) en het is een middel om je aandacht te laten verslappen waardoor je meer kans hebt om een niets vermoedende minder begoede verkeersdeelnemer omver te rijden (Rood!).

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Achterbank?

Koffer?

Zithoogte

Rondomzicht

Rijhoogte

Overzichtelijkheid koetswerk

Binnenruimte

"Automaat"

Geluidsisolatie

Running costs

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zithoogte

Rondomzicht

Rijhoogte

Overzichtelijkheid koetswerk

Binnenruimte

"Automaat"

Geluidsisolatie

Running costs

...

Lijkt wel de omschrijving van een 316D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt wel de omschrijving van een 316D

Overpowered en milieu-onvriendelijk!

De 3-cilinder diesel in de 314d, dat is wat we nodig hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid