Ga naar inhoud

Drive channel wordt betalend: 2,99/maand


BWS

Aanbevolen berichten

Waardoor ik dus nogmaals zeg, Harris kan met zijn ééntonige online videos geen geld verdienen via YouTube of Vimeo :D

 

Idd, hij gaat iets extra moeten brengen om zijn "epic" videos te gaan bekostigen. Maar het is een wisselwerking, die epic videos maken wel dat hij een publiek heeft. Met dat publiek moet hij iets gaan doen dat geld gaat opbrengen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reviews van Harry en Catchpole vind ik duizend keer interessanter dan die van Harris... Van de 10min zijn er 8 sideways. Beetje beu gezien...

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

De reviews van Harry en Catchpole vind ik duizend keer interessanter dan die van Harris... Van de 10min zijn er 8 sideways. Beetje beu gezien...

 

Ook wel serieus overdreven hé nu. Er zijn echt wel genoeg video's waar hij dat niet constant doet. 

En daar is nu eenmaal wel veel volk voor te vinden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Op de podcast van Joe Rogan legt Harris uit waarom hij gestopt is met drive+. Kort samengevat: fabrikanten willen hem niet met wagens laten rijden als er maar een audience is van enkele tienduizenden mensen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat moeten die fabrikanten dan doen? Zo heb je waarschijnlijk nog tientallen mensen/bedrijven die op kleine schaal werken en per se een auto van een fabrikant willen krijgen om er mee te knallen en een review over te schrijven. Waarschijnlijk hopen ze ook nog dat ze de benzine niet moeten betalen. 

 

Je moet ergens de lijn trekken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

de filmpjes waren altijd hetzelfde, denk dat je het eerder daar moet gaan zoeken. En dan de kolosale blunders met het invoeren van dat abo.

Hij kan moeilijk toegeven dat het niet gewerkt heeft hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovendien worden ze dan nog eens betaald door BBC geld (van de belastingbetaler) om hun afleveringen te maken.

Fout.

Top Gear is een gigantische melkkoe voor de BBC. Waarom denk je dat JC zich de meest groffe uitspraken kan permitteren zonder ontslagen te worden? Dat programma brengt miljoenen op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Straks moet hij nog echt werk gaan zoeken.

Dat probleem is net op tijd geregeld :D

harrismonkey: For all those kind enough to donate on @patreon, and those just waiting...The following films are in the wings for early 2015: BMW M3 DTM...

harrismonkey: Lexus RCF, N'Ring 24 with Aston, Tuthill 997 RGT, A ride in a stunt plane, Ducati Scrambler, Goodwood in an E-Type, a D-Type....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik vraag me af of hij beseft wat hij aanricht met zijn constante gezeur, geklaag en getwijfel. Er moeten toch meer mensen zijn die hem beu zijn? 

 

Hij heeft gigantisch veel talent maar hij pakt het zo fout aan. Veel te communicatief, nu ook weer terwijl hij veel meer dingen voor zichzelf moet houden. Of wilt hij soms van zijn fanboys op jalopnik en andere fora hoe geweldig hij is en wat hij moet doen? Het is mooi dat hij alles deelt maar of dat de juiste strategie is, is iets anders. Hij komt gigantisch gefrustreerd over. 

 

Chris Harris

I'm trying to think of something intelligent to say by way of a reply to the fact-vacuum you just shat from your mouth.

But it's been a long week and I'm tired, and life's too short. So just.

 

Fuck off.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Blijkbaar zet Harris terug volop in op Chris Harris On Cars?

Als die kerel een beetje verstandig is, kan die toch perfect van z'n YT kanaal leven?

Ok, z'n filmpjes en editen etc zullen geld kosten maar als je ziet wat Tim Burton en SOL zich kunnen permitteren en die hebben "maar" paar duizend subscribers meer, dan kan het perfect imo.

Z'n filmpjes van de C63 en de GT4 waren de eerste terug op niveau (de eerste weer in eigen beheer?). Wat technische informatie, wat info over het interieur, bouwkwaliteit, tenminste deftige "insights" en geen 35min scheef beeldmateriaal. Nu, waarschijnlijk zal de constructeur ook wel mogelijkheid gegeven hebben tot die technische review (GT4 op die brug) maar dit waren tenminste 2 Chris Harris filmpjes die ik graag zie!

Op naar de volgende!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar zet Harris terug volop in op Chris Harris On Cars?

Als die kerel een beetje verstandig is, kan die toch perfect van z'n YT kanaal leven?

Ok, z'n filmpjes en editen etc zullen geld kosten maar als je ziet wat Tim Burton en SOL zich kunnen permitteren en die hebben "maar" paar duizend subscribers meer, dan kan het perfect imo.

Z'n filmpjes van de C63 en de GT4 waren de eerste terug op niveau (de eerste weer in eigen beheer?). Wat technische informatie, wat info over het interieur, bouwkwaliteit, tenminste deftige "insights" en geen 35min scheef beeldmateriaal. Nu, waarschijnlijk zal de constructeur ook wel mogelijkheid gegeven hebben tot die technische review (GT4 op die brug) maar dit waren tenminste 2 Chris Harris filmpjes die ik graag zie!

Op naar de volgende!

 

Dit is zijn eigen YouTube kanaal hé. Benieuwd naar reclame inkomsten die je krijgt via YT

https://www.youtube.com/channel/UC8AMAhCRmep7VJKe1sxvHFg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid