Ga naar inhoud

Drive channel wordt betalend: 2,99/maand


BWS

Aanbevolen berichten

Ik heb nog geen Ogone en zal het waarschijnlijk niet gebruiken.

 

http://www.icepay.nl/accounts-voor-online-betalingen

 

Daar valt het mee 

1,6% +0.25cent voor bancontact

2,3% +0.25cent voor creditcard

0.35 cent voor bankoverschrijving

 

Aja heel in het begin dat ze in BE begonnen heb ik dat geprobeerd voor een webshop. Helaas is dat falikant afgelopen.

Heb dan nog snel wat functies mogen schrijven voor Ogone. Voor ICEPAY heb ik de code dus al liggen, zijn nu wat betrouwbaar naar uptime & uitbetalingen toe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sofort is imo een aanrader voor kleine shops.

 

Klopt, al paar keer gebruikt als klant en werkt wel vlot. Zal het eens bekijken en anders idd mss toch maar PayPal :(

 

P.S.: USA valt al af, momenteel nog maar mogelijk voor 11 landen

https://www.sofort.com/dut-BE/aanbieders/sb/internationaal-door-sofort-banking/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben destijds ook geld gekregen van youtube stond in dat artikel van Harris, zou mij verbazen dat ze nu zomaar nr de concurrent mogen gaan, google is wel wat slimmer dan hun.

 

Dat gaat over iets anders imo.

Youtube heeft indertijd een hoop geld vrij gemaakt dat content creators kregen om video's/reeksen van hogere kwaliteit te maken.

Zo zijn er wetenschapshows, fictie-reeksen, reality-reeksen, (dure) Drive-video's en meer op Youtube verschenen.

Nu is dat geld niet langer beschikbaar en Drive is dus niet het enige kanaal dat op zoek is naar manieren om die kwaliteit te blijven leveren terwijl ze er iets aan kunnen verdienen.

Als Youtube jou niet langer betaalt om hoge kwaliteit te leveren, kunnen ze je ook niet tegen houden om naar een andere site te trekken met content waar zij niet voor betaald hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjonge jonge ....

To all ANNUAL Subscribers:

YT cannot turn off your annual subscription. We apologize for that, but you have to turn off your own garden hose.

It should be a very simple change from annual to monthly, with just a few clicks. Everyone's thumbs should be quite strong from playing Candy Crush or whatever game it is you play, so hopefully this is a painless change.

We apologize for the YT+ growing pains. We don't know how to program computers.

-/DRIVE Robot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt het aan mij of is dat op een verschrikkelijk arrogante manier geschreven, die tekst?

 

Het ligt niet aan jou, ik zou als lid al geen zin meer hebben om het aan te passen. Ipv dat ze sorry zeggen en de mensen bv 2 weken extra geven als ze betalen voor 1 maand doen ze een beetje arrogant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nonchalance. Lijkt de trend te worden, ook bij constructeurs. Laat maar lopen, als er zich problemen voor doen, lossen we ze wel op (met wat tape).

Link naar reactie
Delen op andere sites

...playing Candy Crush??? :fp::shock:

Inderdaad, hadden ze nog gezegd: van op de replay button te klikken van onze Drive filmpjes...  :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hadden hun mond gewoon moeten houden wanneer ze merkten dat Youtube niet het perfecte platform was voor hun video's. Ze weten zelfs niet zeker of Vimeo wel de oplossing is. Dit betekent dat ze beter onderzoek hadden moeten naar alle mogelijkheden en dan zeggen ze nog dat ze al 9 maanden aan het werk zijn voor deze launch. Tja. 

 

En die problemen over de pay-wall, dat dit niet in elk land beschikbaar is blabla. Wat maakt het uit? Waarschijnlijk hebben ze al enkele duizenden (tienduizenden?) leden enkel en alleen al uit Engeland,Duitsland, Frankrijk, België, Nederland en Amerika. Geld genoeg om je video's te blijven maken en in de tussentijd werk je een beter plan uit. 

 

Elke dag een bericht over wat er zich afspeelt achter de schermen, wat er verandert en moet veranderen zorgt enkel voor onrust bij je leden. Het is mooi van ze dat ze zo eerlijk en open zijn maar je moet het ook slim spelen, zonder dat je later overkomt als een oplichter die met iedereen hun geld er vandoor is gegaan. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hadden hun mond gewoon moeten houden wanneer ze merkten dat Youtube niet het perfecte platform was voor hun video's. Ze weten zelfs niet zeker of Vimeo wel de oplossing is. Dit betekent dat ze beter onderzoek hadden moeten naar alle mogelijkheden en dan zeggen ze nog dat ze al 9 maanden aan het werk zijn voor deze launch. Tja. 

 

En die problemen over de pay-wall, dat dit niet in elk land beschikbaar is blabla. Wat maakt het uit? Waarschijnlijk hebben ze al enkele duizenden (tienduizenden?) leden enkel en alleen al uit Engeland,Duitsland, Frankrijk, België, Nederland en Amerika. Geld genoeg om je video's te blijven maken en in de tussentijd werk je een beter plan uit. 

 

Elke dag een bericht over wat er zich afspeelt achter de schermen, wat er verandert en moet veranderen zorgt enkel voor onrust bij je leden. Het is mooi van ze dat ze zo eerlijk en open zijn maar je moet het ook slim spelen, zonder dat je later overkomt als een oplichter die met iedereen hun geld er vandoor is gegaan. 

 

 

Timo de CEO B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke video. Verrassend toch wel, die R moet verdomde goed zijn! En ik vind 'm best mooi ook, ik vond zelfs die optionele bekleding met carbon-embossed leder en dat zilvvergrijze alcantara in 't midden helemaal niet verkeerd in 't echt! De M Performance addenda op die M235i zijn inderdaad hideous. :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

EVOmag vind ik duizend keer meer z'n geld waard dan deze filmpjes. Schitterende reportages, digitale app, prentjes bekijken, verschillende takken van de automobiel die worden besproken :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid