Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zag zonet deze online. Normaliter sta ik niet te springen om een SUV te pimpen met karrenwielen om er een (semi) sportkar (qua looks) van te maken, maar dit vond ik toch wel impressive...

normal.jpg?pool=multimedia&type=image&id

zoom.jpg?pool=multimedia&type=image&id=e

Geplaatst:

Nog méér mijn smaak :inlove: (exterieur dan toch...)

Voor zij die 't willen weten: dat is "gekalkt eikenhout". Het lijkt erop dat in de houten dashboardlijsten ook een dunne alu strip verwerkt is, kan dat kloppen?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Klopt, zelf nog niet gezien ... Sta er precies ook niet voor te springen :D

Geplaatst:

Van zo'n details kan ik meestal wel belachelijk hard genieten. Zo'n ingelegde roestvrijstalen strip in 't houtfineer van interieurlijsten: yum. Maar de kleur van dat gewassen hout, nah, niet mijn ding.

Geplaatst:

Van zo'n details kan ik meestal wel belachelijk hard genieten. Zo'n ingelegde roestvrijstalen strip in 't houtfineer van interieurlijsten: yum. Maar de kleur van dat gewassen hout, nah, niet mijn ding.

Moet je is in m'n 3 komen kijken die heeft dat ook,en m'n E idem.

Maar je bedoeld waarschijnlijk opgedrukt zilveren lijntje op plastic hout[emoji4]

Geplaatst:

Wat een prachtige wagen is de macan toch :inlove:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Moet je is in m'n 3 komen kijken die heeft dat ook,en m'n E idem.

Maar je bedoeld waarschijnlijk opgedrukt zilveren lijntje op plastic hout[emoji4]

Què? Ik vrees dat we niet op dezelfde golflengte zitten. :D Tenzij je BMW Individual pianolak interieurlijsten hebt steken met metalen insert? (Al dacht ik dat dat enkel bij de '7 was, maar ik kan me vergissen...) Bij de E-klasse heb ik geen weet van interieurlijsten met ingewerkt aluminium, tenzij mogelijks via AMG/designo Manufaktur. Bij Audi wel, sinds kort (Beaufort-reeks). En neen, dat is allemaal ingelegd metaal, geen strepeke verf.

Of dat bij die Macan ook zo is: can't tell. Maar één foto om 't uit op te maken. Maar ik zou in eerste instantie denken dat 't genuine alloy inleg is in dat hout, jazeker.

Geplaatst:

Was sarcastisch bedoeld hoor,bij de mijne is het plastic vermoed ik,bij de E weet ik het niet..

Geplaatst:

Een E klasse heeft dit wel,Avantgarde toch.

Geplaatst:

Nog nooit van gehoord, nog nooit gezien. Zou me benieuwen, eerlijk gezegd. Foto's?

Edit: ik denk dat we écht op een verschillende golflengte zitten. Jij bedoelt vermoedelijk de "alu" omlijsting van de interieurlijsten (of dat nu hout, metaal, plastic, carbon, ... is), en inderdaad die is zo goed als altijd in plastic, ook bij de E-klasse. Zoiets hebben erg veel auto's. En als je auto dat niet heeft vind je voorzeker wel een aftermarket chroomkitje bij D&W of Auto5 om je interieurlijsten te 'mkaderen met dat prachtig plastic 'edelmetaal'. :D

Ik had het echter op inleg in houten interieurlijsten (zoals bij de Audi Beaufort interieurlijsten, of zoals bij de BMW Individual pianolaklijsten met alu-inleg). Totally different thing. Deze dingetjes, dus, in 't geel:

post-145-0-23998400-1407315558_thumb.jpg

Geplaatst:

Ik sta zot van de Macan

Ik wil er een. Ik wil een madam met een.

Geplaatst:

Ik vind zijn kont niet overtuigend. :(

Geplaatst:

Ik vind hem ook een maatje te klein om echt knap te zijn, een suv moet van het formaat van een x5 zijn om dik genoeg te zijn imo. Alles in de klasse van de tiguan en macan vind ik wat verwijfd aandoen.

Geplaatst:

Past bij onze trappen in huis, ook gewassen eik met alu :D

Geplaatst:

Ik vind zijn kont niet overtuigend. :(

Zijn beste kant, samen met zijn lage/brede stance. Yum.

Geplaatst:

Zijn beste kant, samen met zijn lage/brede stance. Yum.

Vind ik ook. Loving it.

Geplaatst:

Idem. Ik vind 'm van alle kanten top, als ik dan iéts moet noemen waar ik soms wat hmm bij denk, is het *iets* aan de daklijn, bekeken vanuit profiel, ik weet 't ff niet meer maar ik dacht dat 't de afgeronde hoek tussen dak en achterruit was.

Geplaatst:

Ik wil dat mijn madam er eentje wilt.

Beste dat ik nu kan scoren is een 235i cabrio. Deze week had ze de Z4 een dag mee en toen vond ze haar 120d toch maar tegenvallen. Misschien haar wat meer die auto meegeven dus.

Geplaatst:

Ding rijdt precies echt goed, als mijn skanky vrouw er een zou willen zou ik het nog wel tolereren.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in