Ga naar inhoud

Porsche Macan


gTa

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, J3nkins zei:

Hoeveel korting zou je dan verwachten, misschien?

Op een eindereeks S-klasse ging het tot 24% op een showroommodel met een paar 1.000 km. 

Voor een Macan reken ik toch wel op een 'procentje'. Ik ben ook maar aan het kijken naar een regulier volumemodel, geen GT3 RS.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14/4/2018 om 22:25, HCO zei:

Iemand wat rij-ervaring met zo'n 2.0 TFSI versie? 

Andere opties in dit segment vind ik vrij duur geworden (nieuwe X3, X4, Q5 bv). 

Ik heb geen idee van de prijzen tegenwoordig, maar ik dacht altijd dat een X4 of een Q5 toch goedkoper waren ?

Met welke motoristaties vergelijk je dan ? Ben hier wel benieuwd naar tegen dat we de zeven vervangen. Gaat nog even duren maar de volgende wordt zeker iets hogers... Is misschien een rare vraag, maar iemand een gedacht wat een Macan 2.0 met de reguliere opties moet kosten na korting ? (gps, leder, metaalkleur... zonder al teveel troela zoals grote velgen en zo, wel iets met comfortabele vering, op zijn minst adaptief). Ik vond de X4 in aanmerking komen, maar hoe meer ik erop let, lijkt die wel smal en hoog. X6 was mooier geweest, maar dan weer onpraktisch voor hetgene hij moet gaan dienen (en te duur).

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, DHL zei:

Ik heb geen idee van de prijzen tegenwoordig, maar ik dacht altijd dat een X4 of een Q5 toch goedkoper waren ?

Met welke motoristaties vergelijk je dan ? Ben hier wel benieuwd naar tegen dat we de zeven vervangen. Gaat nog even duren maar de volgende wordt zeker iets hogers... Is misschien een rare vraag, maar iemand een gedacht wat een Macan 2.0 met de reguliere opties moet kosten na korting ? (gps, leder, metaalkleur... zonder al teveel troela zoals grote velgen en zo, wel iets met comfortabele vering, op zijn minst adaptief). Ik vond de X4 in aanmerking komen, maar hoe meer ik erop let, lijkt die wel smal en hoog. X6 was mooier geweest, maar dan weer onpraktisch voor hetgene hij moet gaan dienen (en te duur).

Q5 TFSI 2.0 250pk zit al op +- 55 zonder opties, X4 3.0i 250pk zit ook op 57 zonder opties. Als je de basisprijzen naast elkaar legt lijkt mij een Macan dus niet geheel overpriced (rekening houdende met een hogere herverkoop)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, DHL zei:

Ik heb geen idee van de prijzen tegenwoordig, maar ik dacht altijd dat een X4 of een Q5 toch goedkoper waren ?

Met welke motoristaties vergelijk je dan ? Ben hier wel benieuwd naar tegen dat we de zeven vervangen. Gaat nog even duren maar de volgende wordt zeker iets hogers... Is misschien een rare vraag, maar iemand een gedacht wat een Macan 2.0 met de reguliere opties moet kosten na korting ? (gps, leder, metaalkleur... zonder al teveel troela zoals grote velgen en zo, wel iets met comfortabele vering, op zijn minst adaptief). Ik vond de X4 in aanmerking komen, maar hoe meer ik erop let, lijkt die wel smal en hoog. X6 was mooier geweest, maar dan weer onpraktisch voor hetgene hij moet gaan dienen (en te duur).

Neem een GLC Coupé :P

op stock is 18% geen uitzondering

mijn PM-box staat open :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-1-2018 om 00:08, Alexanderr zei:

Vanaf nu! Tenzij je wil weten wat ze gaat kosten; dan moet je nog even wachten :P stuur me gerust PM bij verdere interesse ;)

Ik kan blijkbaar geen PM sturen :mellow:

Dus: Macan 2.0 TFSI

Jet Black metallic
19" Turbo velgen
LED koplampen (halogeen standaard? )
Sideblades in koetswerkkleur
PDC voor+achter
getinte achterruiten
aluminium raamomlijsting
achterdeel in koetswerkkleur
sportdesign spiegels
tapijtjes
navigatie

Ik kom op 68.982 incl btw
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid