Ga naar inhoud

cls250 of e350


Gast

  

29 leden hebben gestemd

  1. 1. cls of e



Aanbevolen berichten

Naar aanleiding van swede zijn review: wat kies je, een motor of design?

Je mag van beide de break kiezen en ze zijn gelijkaardig uitgerust.

 

cls250:

204 PK

500 NM

7,5 nr 100

 

 

E350:

252 PK

620 NM

6,6 nr 100

 

Ze komen allebei met de nieuwe 9 traps automaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verschil in vermogen is wel veel kleiner dan ik dacht. De 350 heeft 50% meer cilinderinhoud maar maar 25% meer vermogen en koppel.

Wel evenzeer de 350 voor mij, 4-cilinders zijn toch niet hetzelfde als 6-cilinders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idem! Echt een makkelijke, deze poll.

  • Ik vind de E mooier dan de CLS, die laatste vind ik véél te "verspielt", te geforceerd, te druk gestyled. En ik moet telkens opnieuw aan een insect (nl. dat gigantisch alien-ding uit MiB of MiB2) denken als ik die kar zie. Dus zelfs met gelijke motor (zeker de prijs in rekening brengend) zou ik al de E kiezen. Idem zelfs als de E de duurdere van de twee was.
  • Maar wat primeert is rijplezier, en de finesse en het niet echt meetbare maar o zo voelbare comfort van een zescilinder (tgo 4 cilinders) maakt 't meteen klaar.

Bye, insect-met-dikke-poep-en-4-cilindertjes!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

je mag dat insect hier afzwieren want ik heb een zwak voor dikke poepen. :D

liever iets speciaals gestyled dan een doordeweekse break, waar je steeds minder fun mee kan hebben.

EN HET BLIJFT NOG STEEDS EEN DIESEL!

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 cilinder diesel is wel wat anders dan een 4 pitter hoor, 6 cilinder diesel is romig, soepel en voelt altijd krachtig aan. Een 4 cilinder diesel is zo utilitair als het maar kan, heeft nul verfijning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze poll lijkt me duidelijk ik volg de meerderheid. Een 6 cylinder diesel is een andere wereld ten opzichte van een 4 cylinder.

 

Ja :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had echt een voorgevoel dat Tuscani de enigste zou zijn die op de CLS ging stemmen het is nog waar ook :)

ik schaam mij daar niet voor. de looks van een wagen doen mij veel meer dan naakte cijfers.

kan je trouwens ook zien aan mijn huidige wagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik schaam mij daar niet voor. de looks van een wagen doen mij veel meer dan naakte cijfers.

kan je trouwens ook zien aan mijn huidige wagen.

 

net daarom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid