Ga naar inhoud

Zoute Grand Prix


Alexanderr

Aanbevolen berichten

Net de zoute gp een stuk meegereden. Ik heb nog nooit zo'n bende knoeiers samen gezien :D

Echt verschrikkelijk. Er gaan auto's sneuvelen vandaag

 

Pardon, maar gefortuneerde knoeiers hé, beetje beleefd blijven

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die wagens van de concours, kan je die op de golf gaan bekijken of is dat enkel op uitnodiging?

kan je gewoon naartoe. Is vanaf dit jaar blijkbaar wel met tickets. Hoop dat je er morgenochtend nog kan kopen aan de ingang, want ik heb er ook nog geen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn de voorwaarden eig om mee te mogen doen aan de Zoute GP?

 

 

De deelname prijs per team van 2 personen bedraagt

3.150,00 EUR excl. 21% BTW. In deze prijs is inbegrepen:

de volledige rally organisatie, ontbijten, lunches, recepties en

diners inclusief het exclusieve Gala Diner in de Royal Zoute

Golf Club op zaterdag avond

 

Wel €1000 korting als je in de 'club' zit. Ohja vergeet zeker uw debardeurke niet, anders kunnen ze u weigeren. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Gedurende de maanden mei en juni 2014 zal het selectiecomité de deelnemers zorgvuldig selecteren en schriftelijk bevestigen aan het deelnemende team. De inschrijving is pas definitief bij ontvangst van het volledige bedrag door storting op rekening nummer van Zoute Events bvba: BE54 0688 8974 9297 (zie laatste pagina). Bij niet aanvaarding door het selectiecomité zal de kandidaat hiervan schriftelijk op de hoogte worden gebracht en zal het betaalde bedrag binnen de maand hieropvolgend worden teruggestort

 

Hola, je moet nog via het selectiecomité :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hola, je moet nog via het selectiecomité :lol:

 

Ja, op basis van wat worden de wagens voor de Zoute Rally geselecteerd eigenlijk?

Kostprijs en exclusiviteit zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ouder dan 1965 en voor de rest geen wrak zijn. 't is niet alsof het vol auto's van €1milj+ rijdt.

Toeme, ik ben van 1966. Anders wel nog in goede conditie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 jaren later...

Even stof afblazen :D.
Misschien moet een mod het jaartal weghalen.

Ik ga zondag eens een wandelingetje doen op de RZGC.
Eerste keer dat ik ga dus weet niet goed wat te verwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Evenement is precies betalend geworden? Vroeger kon je nog gratis de dijk op om de auto's te bezichtigen, en zelf bij de tenten langsgaan. Dat is precies voorbij als ik de site zo lees?

Ook geen sprints meer precies 😑 was nochtans altijd spectaculair.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk het wel, het is toch de bedoeling geworden dat je om iets te zien gaat moeten betalen. 

Ok er is wel op veel plaatsen mooi materiaal te spotten, vergeet je camera niet :D

Ik denk niet dat ik dit jaar ga gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Naish zei:

Ik denk het wel, het is toch de bedoeling geworden dat je om iets te zien gaat moeten betalen. 

Ok er is wel op veel plaatsen mooi materiaal te spotten, vergeet je camera niet :D

Ik denk niet dat ik dit jaar ga gaan...

De paviljoenen en de golf enzo, uiteraard.
Maar de dijk zelf, zou me verbazen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Naish zei:

Is veranderd... Denk vorig jaar eerste keer dat je moest betalen tenzij dat weer afgevoerd is...

@Alexanderr moet daar toch meer info over hebben?

Ah bon, dan ben ik misschien mis. Is alweer even geleden dat ik ben geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staan wat auto's op de zeedijk die vrij te bezichtigen zijn. Het mooie moderne spul staat in de prado tent (betalend), bij Bonhams in de tent staat mooi klassiek spul (maar daar kan je enkel op uitnodiging binnen DENK ik) en voor het concours aan de golf moet je ook apart betalen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Denniske zei:

Er staan wat auto's op de zeedijk die vrij te bezichtigen zijn. Het mooie moderne spul staat in de prado tent (betalend), bij Bonhams in de tent staat mooi klassiek spul (maar daar kan je enkel op uitnodiging binnen DENK ik) en voor het concours aan de golf moet je ook apart betalen. 

Prado en Bonhams tent zijn toegankelijk met een regular ticket 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dijk is gratis maar wel meer afgeslotener, ze willen het terug wat deftig houden én daar ben ik blij van. Vrijdag door de dag is het daar aangenaam, zaterdag trek je nog fatsoenlijk volk aan maar zondag was er echt over. Liep er letterlijk zwart van het volk en met weinig fatsoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid