Ga naar inhoud

Zoute Grand Prix


Alexanderr

Aanbevolen berichten

1 uur terug, SpeedExceed zei:

Dijk is gratis maar wel meer afgeslotener, ze willen het terug wat deftig houden én daar ben ik blij van. Vrijdag door de dag is het daar aangenaam, zaterdag trek je nog fatsoenlijk volk aan maar zondag was er echt over. Liep er letterlijk zwart van het volk en met weinig fatsoen.

Amai als het al niet meer gelijk is hoe je er uit ziet om naar sjieke bakken te gaan kijken, leuke boel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn er zaterdag. Vaste afspraak sinds jaren. Voor klanten kopen we aantal vip packs en die mensen kijken daar ieder jaar weer naar uit. Succesformule 👍

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Balleke zei:

Amai als het al niet meer gelijk is hoe je er uit ziet om naar sjieke bakken te gaan kijken, leuke boel.

De dresscode is "smart casual" :D  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben 2 keer geweest, zaterdag met de moto en zondag met de koersvelo. Wat een volkje komt er toch af op zo'n evenement 🙂 Constant optrekken en lawaai maken in de Lippenslaan, m'as-tu vu nog geen klein beetje.  Revven en burnoutjes trekken, en de jeugd maar filmen met de smartphone 😁 Hilarisch schouwspel.

Wel wat leuke dingen gezien. 997 Speedster, Emira, Testarossa...  Aventador klinkt lichtjes zalig :inlove:

aangepast door 3000
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was er op zaterdag, maar normaal ga ik op vrijdag. Wat een marginaal gedoe in de straten van Knokke 😏. Vroeger was een stuk van de kustplaats afgesloten als ik mij niet vergis, waardoor je de aandachttrekkers niet had, veel beter. Soit, volgend jaar weer op vrijdag, en op zondag even naar de golf.

Zondag toevallig tijdens het fietsen nog de proef van de GT’s in het industriepark van Deinze meegepikt

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, saabi zei:

Ik was er op zaterdag, maar normaal ga ik op vrijdag. Wat een marginaal gedoe in de straten van Knokke 😏. Vroeger was een stuk van de kustplaats afgesloten als ik mij niet vergis, waardoor je de aandachttrekkers niet had, veel beter. Soit, volgend jaar weer op vrijdag, en op zondag even naar de golf.

Zondag toevallig tijdens het fietsen nog de proef van de GT’s in het industriepark van Deinze meegepikt

Algemeen de reden waarom ik niet meer veel in Knokke kom. Veel te populair geworden onder marginalen helaas. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, RRD zei:

Algemeen de reden waarom ik niet meer veel in Knokke kom. Veel te populair geworden onder marginalen helaas. 

Inderdaad... Echter wel nog steeds de plaats om wat deftig materiaal te zien, maar het petjesvolk die hun laatste cent in hun golf gti hebben gestoken...

Hilarisch ook als er dan in die facebookgroepen posts komen van een of andere dwaze tuningbak met de vraag of er iemand foto's heeft genomen en ze gespot zijn :fp: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een GT3RS tegen de limiter liggen revven in de Lippenslaan, komaan zeg :lolz:Kinderachtig gedoe. Koop je zo'n auto om de 16-jarige kids te imponeren ja?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig jaar geweest naar de concours d'elegance op de golf en dat is zeker wel de moeite.  Het stuk van de GT nieuwe wagens mogen ze er wat mij betreft uithalen, brengt geen toegevoegde waarde (wel in de kassa, niet aan het concept). 

Dit jaar de moeite niet gedaan om naar Knokke te rijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit jaar opnieuw naar het C d'E geweest maar in de straten was het idd vaak bal marginal. Hier en daar hoor je dat de politie wel ingrijpt maar al bij al blijft het dweilen met de kraan open. Misschien volgend jaar M's en AMG's meteen retour laten maken aan de McDonalds. Zo lost het probleem zich vermoedelijk voor een groot stuk vanzelf op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was er voor het eerst. De rally en de concours d’elegance vond ik zeer indrukwekkend. Voor een gelijkaardig deelnemersveld reis je al af naar de mille miglia of goodwood. Prado tent met constructeurs was knap, de Bonhams tent idem. Stond een divers wagenpark met een paar zeer strakke exemplaren zoals de Lusso en de 911T maar ook wel een paar slecht gerestaureerde en slecht bewaarde auto’s zoals de Miura en de 330GT. De posers zijn mij niet zozeer opgevallen, aan de Q8 waren er wel een paar maar toch overheersend klassiekers nl 356 speedsters en pagode SL’s 😍 Veiling heb ik online gevolgd, 3.5milj voor de 288 GTO en “slechts” 1.5milj voor de Lusso. Ik had het omgekeerde verwacht :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

Misschien een algemeen topic van maken wegens wederkerend :D.

Ik twijfel zaterdagvoormiddag eens te gaan piepen maar 45 euro vind ik precies wel genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen concours dit jaar en interessante mensen doen de rally en doen 's avonds een diner. Ik betwijfel of je in die tent iets of wat meerwaarde gaat vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij gaan zondag eens rondslenteren daar, maar gaan niet betalen voor daar ergens binnen te gaan... Is genoeg te zien in de straten daar tijdens het weekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, TCT zei:

Geen concours dit jaar en interessante mensen doen de rally en doen 's avonds een diner. Ik betwijfel of je in die tent iets of wat meerwaarde gaat vinden.

Een mini autosalon en de veiling. Die Prado tent is om te zien en gezien te worden, in die tent vd veiling gaat wel heel mooi spul staan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, TCT zei:

Geen concours dit jaar en interessante mensen doen de rally en doen 's avonds een diner. Ik betwijfel of je in die tent iets of wat meerwaarde gaat vinden.

Is het parcours van de rally gekend? Anders neem ik m’n koersfiets mee en rij ik een deel af. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid