flupke73 10.915 Geplaatst: 4 december 2024 Geplaatst: 4 december 2024 14 uren geleden, Super95 zei: Dit topic is een mooi alternatief voor een abonnement op Harry zijn kanaal. niet vergeten te 'LIKEN' hee, niet alleen subscriben Quote
Lefty 19.510 Geplaatst: 4 januari 2025 Geplaatst: 4 januari 2025 (aangepast) Couldn't agree more 4 januari 2025 aangepast door dragonfly Embed link 7 Quote
gTa 28.019 Geplaatst: 5 januari 2025 Geplaatst: 5 januari 2025 Op 4/1/2025 om 12:27, Lefty zei: Couldn't agree more Hoog gehalte explaining the obvious, maar daarom niet minder waar of waardevol. Ik ga ook helemaal mee in z'n gedachtengang. 1 Quote
mrbbs 2.789 Geplaatst: 5 januari 2025 Geplaatst: 5 januari 2025 Genieten van de auto's die we op vandaag hebben en kunnen rijden! 1 Quote
flupke73 10.915 Geplaatst: 5 januari 2025 Geplaatst: 5 januari 2025 en niet kopen om te flippen, die tijd is een beetje voorbij Porsche heeft op 2 jaar tijd de SportClassic, RS en ST door de 'echte kenners' hun strot geduwd (en nu moeten die allemaal een Touring MET ACHTERBANK hebben ) Ferrari ZOU (!) meer Pista's dan gewone 488 verkocht hebben, ergens wel logisch, maar evenzeer niet 1 Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 5 januari 2025 Geplaatst: 5 januari 2025 Op 4/1/2025 om 12:27, Lefty zei: Couldn't agree more Me 2. Ik zeg al jaren dat ze de gewone auto's, die iedere dag gereden worden, en in de file staan, elektrisch moeten maken, maar dat ze van de leuke sportwagens af moeten blijven. Daar worden meestal maar heel weinig km's mee gereden, dus dat elektrisch maken zal de planeet niet redden. Ook de autosport moet gespaard blijven van die elektrische rommel, want het geluid van de motoren maakt toch voor een groot stuk deze sport. Het is een spijtige evolutie. Ik ben bijvoorbeeld fan van de i5, maar ze hadden de M5 nooit hybride mogen maken. 1 Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 6 januari 2025 Geplaatst: 6 januari 2025 2 uren geleden, BMWMB zei: Me 2. Ik zeg al jaren dat ze de gewone auto's, die iedere dag gereden worden, en in de file staan, elektrisch moeten maken, maar dat ze van de leuke sportwagens af moeten blijven. Daar worden meestal maar heel weinig km's mee gereden, dus dat elektrisch maken zal de planeet niet redden. Ook de autosport moet gespaard blijven van die elektrische rommel, want het geluid van de motoren maakt toch voor een groot stuk deze sport. Het is een spijtige evolutie. Ik ben bijvoorbeeld fan van de i5, maar ze hadden de M5 nooit hybride mogen maken. Bij welke groep zitten de 130000 Porsche Taycans? Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 6 januari 2025 Geplaatst: 6 januari 2025 Bij de dagelijks gereden auto's. Sportwagens van Porsche zijn voor mij de 718 en de 911. Quote
Soul 6.060 Geplaatst: 9 maart 2025 Geplaatst: 9 maart 2025 https://www.instagram.com/p/DG-Q3ltNh1r/?utm_source=ig_web_copy_link Quote
Lefty 19.510 Geplaatst: 9 september 2025 Geplaatst: 9 september 2025 Ik ben niet meteen mee met hun specifieke keuze qua auto's, maar wel 100% qua opmerkingen betreffende afwezigheid van rijhulpsystemen. Verschrikkelijk tegenwoordig. New cars are dead to me. https://youtu.be/DXCfADxDHrc?si=dWx80KxQtDcBMWtg 4 1 Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 10 september 2025 Geplaatst: 10 september 2025 Voor de mensen die het niet helemaal willen zien, vanaf 19 minuten. groot gelijk inderdaad wat ze daar zeggen. Maar vrees niet of het terug gaat naar hoe het was. Quote
Jeroen_M5 1.893 Geplaatst: 11 september 2025 Geplaatst: 11 september 2025 Ik kan ze zeker volgen. Het gaat er inderdaad op achteruit, maar ik vind het net wat te fatalistisch. Zoals ze zelf aangeven: nieuwe auto's zoals de M2, Morgan Supersport, Revuelto en Aston Martins zijn nog steeds erg goed. Je moet gewoon al de politiek opgelegde tech kunnen afzetten en soms wat aanpassingen doen voor een mooie sound. Maar ze worden nog steeds gemaakt, en constructeurs beseffen gelukkig steeds vaker dat dat nodig is. Het grootste probleem is het budget dat je nodig hebt om als autoliefhebber aan je trekken te komen. De bovenstaande nieuwe modellen moet je al serieus de portemonee voor open trekken. Vroeger kon je nog enthousiast worden van een "alledaagse" 320i zescilinder bv. Die tijden zijn jammer genoeg voorbij. Niemand wordt oprecht enthousiast van een ID.4. Quote
Soul 6.060 Geplaatst: 11 september 2025 Geplaatst: 11 september 2025 Probleem zal ook zijn voor de constructeurs, de budgetten die zij nodig hebben om een echter "rijderswagens" op de markt te kunnen brengen, niet ? En wellicht dan nog in hun verkoop geremd door de milieubelasting. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.