binnenmuisarchitekt 13.812 Geplaatst: 9 juli 2024 Geplaatst: 9 juli 2024 De Harry lag bijna in het ziekenhuis. De Patrol lag bijna op zijn dak Quote
wiely 85 Geplaatst: 9 juli 2024 Geplaatst: 9 juli 2024 Echt he, flink stukje in geknipt. Die zal nogal gevloekt hebben. Quote
mrbbs 2.789 Geplaatst: 1 september 2024 Geplaatst: 1 september 2024 Altijd een mooie auto gevonden, zelfs tot op vandaag. Mooi stukje techniek voor zijn tijd in samenwerking met Porsche. 1 Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 9 september 2024 Geplaatst: 9 september 2024 40 minuten geleden, Soul zei: blijft een zeer speciale wagen he. jammer dat het een exemplaar met spacers is achteraan. En die 330pk is beetje aan de hoge kant en optimistisch maar ni onmogelijk Quote
flupke73 10.915 Geplaatst: 9 september 2024 Geplaatst: 9 september 2024 9 minuten geleden, Mich zei: blijft een zeer speciale wagen he. jammer dat het een exemplaar met spacers is achteraan. En die 330pk is beetje aan de hoge kant en optimistisch maar ni onmogelijk nog eens merci voor dat ritje op Folembray!!! 1 Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 9 september 2024 Geplaatst: 9 september 2024 2 uren geleden, Mich zei: blijft een zeer speciale wagen he. jammer dat het een exemplaar met spacers is achteraan. En die 330pk is beetje aan de hoge kant en optimistisch maar ni onmogelijk Echt hé. Het viel me ook onmiddellijk op. Zo'n perfect mooie auto, en dan met die spacers zo verknoeien. 1 Quote
SpeedExceed 262 Geplaatst: 22 oktober 2024 Geplaatst: 22 oktober 2024 Toch een held hoor, man met smaak. Quote
-Fred- 823 Geplaatst: 22 oktober 2024 Geplaatst: 22 oktober 2024 Op 9/9/2024 om 21:52, BMWMB zei: Echt hé. Het viel me ook onmiddellijk op. Zo'n perfect mooie auto, en dan met die spacers zo verknoeien. Late reactie, maar wat verknoei je met spacers . Het ziet er beter uit, en je kan het er zonder schade direct terug afhalen. Wat heb je dan precies verneukt aan die auto? Quote
ex-Mooseman 14.565 Geplaatst: 22 oktober 2024 Geplaatst: 22 oktober 2024 Op 19/10/2024 om 11:12, Soul zei: Het Lago Trasimeno, net op de grens tussen Toscane en Umbrië. Ik ken de streek daar redelijk goed: het was de vaste vakantiebestemming van mijn ouders gedurende vele jaren. Het is machtig mooie streek, schitterende wegen (maar zoals je ook ziet in de video: het asfalt heeft de laatste tien jaar serieus afgezien). Het landgoed van Ferrucio Lamborghini hebben we meerdere keren bezocht, om wijn te kopen. Mijn pa kocht er toen een simpele landwijn voor plaatselijke consumptie, in kruiken van 5 liter. Er was toen een klein museumpje met de persoonlijke auto's van de man (die toen nog leefde, maar ik heb hem er nooit gezien, was altijd zijn dochter), gratis inkom, alleen een vrijwillige bijdrage voor het goede doel. Dat was daar waar de antieke tractoren staan in het filmpje. De helicopter was er toen ook nog. We hebben er een aantal jaren later ook een huisje gehuurd, net naast het landgoed (met het golfterrein), met een krullende strada bianca van meer dan twee kilometer er naar toe . 4 Quote
Super95 410 Geplaatst: 3 december 2024 Geplaatst: 3 december 2024 Dit topic is een mooi alternatief voor een abonnement op Harry zijn kanaal. 4 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.