flupke73 9.406 Geplaatst: 4 mei 2023 Delen Geplaatst: 4 mei 2023 Op 30/4/2023 om 21:18, Wutputt zei: En op naar het volgend probleem En dat was?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Soul 5.219 Geplaatst: 7 mei 2023 Delen Geplaatst: 7 mei 2023 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wutputt 446 Geplaatst: 10 mei 2023 Delen Geplaatst: 10 mei 2023 Op 4/5/2023 om 22:20, flupke73 zei: En dat was?? uitlaatcollector links zit tegen het chassis. Lijkt me toch ni zo proper 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
binnenmuisarchitekt 13.106 Geplaatst: 11 mei 2023 Delen Geplaatst: 11 mei 2023 ze gaan diene collector nu opnieuw coaten? Toch benieuwd of dat een groot verschil gaat geven... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Soul 5.219 Geplaatst: 19 mei 2023 Delen Geplaatst: 19 mei 2023 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Soul 5.219 Geplaatst: 24 augustus 2023 Delen Geplaatst: 24 augustus 2023 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mrbbs 2.154 Geplaatst: 17 oktober 2023 Delen Geplaatst: 17 oktober 2023 Impressive direct drilling! Moest ook kijken naar die John Deere met zelfs een leren stuurwiel en carplay! @Maxime S 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wutputt 446 Geplaatst: 6 december 2023 Delen Geplaatst: 6 december 2023 288 GTO waar ten minste een beetje mee gereden wordt 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Soul 5.219 Geplaatst: 10 december 2023 Delen Geplaatst: 10 december 2023 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.159 Geplaatst: 13 december 2023 Delen Geplaatst: 13 december 2023 Op 10/12/2023 om 19:57, Soul zei: Da's toch echt compleet van de pot, dit: 11duusd pond voor de verf + nog eens 16duusd pond voor de zwart gelakte dingeskes + nog eens 16duusd pond voor de strepekes Maar wat een auto Mijn droom snowboard hauler. Chalet in de Italiaanse Alpen, alpijns snowboard op de skidragers op 't dak, garageke open, Sterrato buiten rijden en door de verse sneeuw naar 't skigebied knallen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Le Capri Mauve 910 Geplaatst: 15 december 2023 Delen Geplaatst: 15 december 2023 (aangepast) En dient die snowboard ook om te gebruiken? Ik wil altijd weten wat de ground clearance is bij zoiets en wat de kans is dat ik de motor kapotrijd op een uitstekende steen op een bolle weg. Vraag me niet waarom... 15 december 2023 aangepast door Le Capri Mauve Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vince522 2.249 Geplaatst: 15 december 2023 Delen Geplaatst: 15 december 2023 1 uur terug, Le Capri Mauve zei: En dient die snowboard ook om te gebruiken? Ik wil altijd weten wat de ground clearance is bij zoiets en wat de kans is dat ik de motor kapotrijd op een uitstekende steen op een bolle weg. Vraag me niet waarom... 17cm ofzo, amper meer dan een doordeweekse Audi A4, denk dus niet dat je daar heel zot mee moet doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Le Capri Mauve 910 Geplaatst: 15 december 2023 Delen Geplaatst: 15 december 2023 3 uren geleden, vince522 zei: 17cm ofzo, amper meer dan een doordeweekse Audi A4, denk dus niet dat je daar heel zot mee moet doen. oh dat is al tamelijk wat! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.159 Geplaatst: 16 december 2023 Delen Geplaatst: 16 december 2023 21 uren geleden, Le Capri Mauve zei: En dient die snowboard ook om te gebruiken? Ik wil altijd weten wat de ground clearance is bij zoiets en wat de kans is dat ik de motor kapotrijd op een uitstekende steen op een bolle weg. Vraag me niet waarom... Evident, het is om te gaan snowboarden, niet om rond te rijden op z'n VW T1's met ne nest "bagage voor de looks" op het dak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Soul 5.219 Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Redfive 169 Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari Couldn't agree more.. Te zwaar, te lange, te duur, te weinig range. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyrano.ak 2.216 Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari Welke kleur is dat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mrbbs 2.154 Geplaatst: 22 januari Delen Geplaatst: 22 januari 9 uren geleden, Redfive zei: Couldn't agree more.. Te zwaar, te lange, te duur, te weinig range. Benieuwd naar zijn vervolg video over EV's.. ik kan de inhoud al raden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
-Fred- 565 Geplaatst: 22 januari Delen Geplaatst: 22 januari 8 uren geleden, Cyrano.ak zei: Welke kleur is dat? Carbon black 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Logic 432 Geplaatst: 22 januari Delen Geplaatst: 22 januari 12 uren geleden, Redfive zei: Couldn't agree more.. Te zwaar, te lange, te duur, te weinig range. Mee eens, maar ook gemakkelijk schieten. Wel met een zak popcorn zitten smullen hoe Harry zich ergert aan alles , zo heb ik hem nog nooit gezien, ... zoals een boze ouwe Boomer, zullen ze bij BMW denken. Maar hoe plezant ook, tegelijk maakte ik de bedenking of alle kritiek ook niet van toepassing is op een Taycan/E-Tron GT. Eigenlijk dan ook te duur, te zwaar, te weinig range, ... Alle nadelen zijn aanwezig en de BMW heeft arguably betere tech aan boord. Ik denk dat het grootste struikelblok een mentale kwestie is, bepaalde verwachtingen die je bij een 5-serie hebt en hier niet helemaal ingelost worden. Voor één of ander niche-model kan BMW zich meer permitteren, maar niet onder de vlag van een 5-serie. Door 2 soorten wagens in één te ontwerpen, ene ICE en EV, is de ICE variant misschien nog 't meest compromitteert als dit het design/formaat en prijs mee omhoogtilt? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Redfive 169 Geplaatst: 22 januari Delen Geplaatst: 22 januari Ter aanvulling. Ik heb er onlangs een testrit mee gedaan, en dat ding plakt wel aan de baan. Heeft eigenlijk nog een redelijk veercomfort ook. Nu geen powerslides gedaan zoals enkele would be piloten hier aanwezig (die elke rotonde al 'slidend' rondgaan lijkt het wel), maar op een vochtige baan toch onder de indruk van de baanvastheid. Tevens ook i7, EQS 580 en EQE 43 AMG gereden, en ik moet zeggen, als ik op het einde van de dag er ene mee naar huis moet nemen (toch nog liever ICE) dan is het toch de i5 M60. 2 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Soul 5.219 Geplaatst: 8 februari Delen Geplaatst: 8 februari 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.847 Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari Ik begrijp 'm. Wij hebben nu onze Sport hybride, en zoals hij zegt is daar gewoon niks sport aan, en al zeker niet met dat zeer hoge gewicht. Ik blijf erbij dat een dikke 6-cilinder turbodiesel de beste motor blijft voor een SUV. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Logic 432 Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari (aangepast) Grote fan van den Harry, maar toch een beetje een haat/liefde verhouding met die laatste video. De zoveelste in rij om weer eens te schieten op de EV, een opinie die onterecht gaat blijven hangen, vrees ik. Heel de discussie rond prijs, restwaarde, ... schetst (m.i.) een verkeerd beeld van de realiteit. De realiteit is dat we al in een economische crisis zitten, en da's doorheen meerdere segmenten te zien, niet alleen EV's. JWW bracht onlangs ook een video over gekelderde supercar prijzen, evengoed onheilspellend. Een paar factoren die het budget bepalen: - het sentiment, het consumentenvertrouwen is laag, mensen spelen nu eventjes liever op veilig. - door inflatie is het besteedbaar inkomen van de meeste mensen gezakt. - rente en leasingformules. In landen zoals de UK, VS, kopen mensen op krediet, niet zomaar krediet zoals we dat hier kennen, maar ballonkredieten met variabelen rentevoeten enzo, alles om de maandelijkse prijs laag te houden. Alleman die dan nog voor 2021 een auto kocht deed dat op een piek van de markt, niet wetende wat er ging komen. Door die stijgende rente, en let wel, we gaan van 3% naar 10% in die landen, een flinke stijging dus. Dan krijg je mensen die hun "lucratieve" lease niet meer kunnen/willen betalen en de wagens asap dumpen, dat werkt een kelderende prijs in de hand, en vooral in die markten is dat duidelijk abnormaal. Door de hogere rente en lager geschatte restwaardes, zijn die lucratieve leaseformules ook niet meer lucratief. Voor zover de potentiële kopers al niet gedecimeerd waren door de vorige 2 puntjes, weegt dit allemaal nog meer door. Da's al genoeg om een terugval te verklaren en waarom de markt sputtert, punt. Maar nee, dan moeten sommigen hieraan ook nog een verhaal ophangen dat de EV niet goed genoeg is, maar die mannen zitten doorgaans al jaren met dat gevoel in hun maag en nu komt het naar boven, dat neigt meer naar een confimation bias. Dat een particulier nu effe geen EV meer koopt is te begrijpen, met al die negatieve berichtgeving. Ze vliegen in brand, een batterij kost meer dan de auto, je geraakt er nergens mee in de winter en onderweg moeten laden is het ergste wat je kan overkomen. Komt daar nu bij dat de restwaarde dramatisch zou zijn. Ik snap helemaal dat Harry een agriculturele diesel koopt voor zijn boerderij en dat soort gebruik, maar c'mon? 9 februari aangepast door Logic 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fr79 196 Geplaatst: 9 februari Delen Geplaatst: 9 februari Wel ja, hij bekijkt het vanuit zijn eigen standpunt natuurlijk maar bijna iedere situatie is verschillend. Feit is (voor hem) kost een diesel maandelijks een hele noot minder, rijbereik was blijkbaar ontoereikend voor zijn gebruik en zo te horen zijn de publieke laadprijzen daar nogal hoog. Dusja. Denk niet dat je hem kunt verwijten van anti(PH)EV te zijn, hij was zelfs een early adopter met de i-Pace. Het zijn allemaal legitieme bedenkingen/bezwaren maar de ene kan of wil er mee leven en voor de andere is 1 of een samenloop ervan een breekpunt. Harry zit duidelijk in de laatste groep en dat is zijn goed recht imho. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.