Ga naar inhoud

Harry's Garage


3000

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
10 minuten geleden, Naish zei:

Zo zin om eens in de zomer met de 911 naar spanje te knallen en daar wat rond te touren :D

Doe het dan

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

jep, doen!

Ik zit ook met dat plan in mijn hoofd trouwens. Spaans binnenland is subliem (Bilbao -> Teruel -> Saragossa -> Villajoyosa).

God, zelfs de streek rond Guadalest (hoogte tot 1000 m) is de max om te rijden vind ik. Ik ging daar nog eens een stukje over schrijven, maar nog geen tijd gehad.

Ik wil er sowieso met de 981 naartoe.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spaans binnenland is compleet awesome, jazeker. Twee motorreizen gedaan daar, 3 als ik ook m'n motortrip Pyreneeën meetel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben de updates over z'n Countach al even aan het volgen. Nu is de oorzaak van het geratel van z'n versnellingsbak duidelijk. Kost van onderdelen valt al bij al nog mee te vallen. Maar wat gaat dat aan werkuren kosten...

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 20/6/2022 om 20:24, Wutputt zei:

 

Er is weinig dat ik liever wil dan dit ❤️   Het mag een 4.2 zijn ook, idealiter eentje van 1976, sowieso manueel en in optimal working order :D (kuch brocht!). Maar voor de rest: damn.
Deze kleur is maf maar ik zou zga alles nemen, liever geen vinyl top maar bon, en deze alloys zijn stunning.

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid