Ga naar inhoud

Hoeveel auto's heb je al geprakt?


Frekkel

perto!!!!  

40 leden hebben gestemd

  1. 1. In fout

  2. 2. niet in fout



Aanbevolen berichten

Naar aanleiding van het "met welke auto heb je leren rijden" waarin het me opviel dat er toch wel al een pak perto gereden zijn.

 

Ikzelf heb er nog maar ééntje geprakt, mijn geliefde ZR alwaar een defender over de neus gereden is.

Foto0187.jpg

Ikzelf hou het op gedeelde schuld. Ik stond net over de haaietanden en de 18 jarige kuthoer reed te snel en kon niet meer uitwijken. Maar werd toch in mijn ongelijk gesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 206 achterwaarts in de vangrail geparkeerd maar voor de rest vrij van grote brokken ( en zelfs dat viel nog relatief mee)

Hout vasthouden!

ringmeet17-04%20283.jpg

ringmeet17-04%20285.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk topic.

En alles vertellen hé.....niks achterhouden.:D

Er zijn er al een paar op mij gereden begin jaren 90 en die waren altijd dronken. ( ikzelf ook eens)

Altijd in de minne geregeld, schade was beperkt.

De Kadett ('83) is wel los gereden toen hij geparkeerd stond aan de voordeur.

Hopelijk blijft het zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel heeft dat grapje gekost op de Ring?

Hier nog niets meegemaakt, enkel een lichte tik gehad van iemand die achteruit reed op de parking van de Delhaize. Geraakt op hoek van de bumper, enkel lak wat gekraakt maar heb haar toch een nieuwe pinker en nieuw gespoten voorbumper aangesmeerd :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel heeft dat grapje gekost op de Ring?

Hier nog niets meegemaakt, enkel een lichte tik gehad van iemand die achteruit reed op de parking van de Delhaize. Geraakt op hoek van de bumper, enkel lak wat gekraakt maar heb haar toch een nieuwe pinker en nieuw gespoten voorbumper aangesmeerd :ninja:

750 euro voor de vangrail en 3-4k kosten aan de pug.

Heb die dan overgegeven aan de garage en de 307SW gekocht, uiteindelijk heb ik 1500 minder gekregen inruil dan wanneer ik niet gebotst zou zijn dus als je het zo bekijkt heeft me dat 2250 euro gekost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de Astra F Cabrio eens een tankstation smorgenvroeg opgedraaid er reed blijkbaar nog een camino zonder licht op het fietspad. Heeft me vol in de fender geraakt. Camino en bestuurder heeft dan nog een dubbele salto over mijn motorkap gemaakt... Ik had echt niks gezien... Ieders eigen schade volgens de verzekering... Erger was dat ik hulp wou bieden en de bestuurder heel de tijd in hij termen aansprak, tot ze haar helm afnam :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook redelijk gespaard gebleven...

 

De eerste was mijn mama haar Lupo... Ik stond stil om links een parkeerplaats op te rijden, maar wou tegenligger niet hinderen. Die 2 achter mij dacht nog snel voorbij te komen en bij het ontwijken van die tegenligger heeft hij mijne neus mee genomen... In mijn recht dus.

 

Dan eens in centrum brussel kort moeten remmen en op zo'n roosters van de metro gekomen en 1m doorgeschoten dus een licht tikkie uitgedeeld. Dus in fout maar de voorligger had niets en ik enkel wat krassen in mijne bumber van onder zijne bumper te schieten. Maar in fout...

 

En dan eens de picasso poolwagen van het werk geplooid. Bij het oprijden van een grote baan zie ik in de verte een auto komen en ik denk als ik vlot doorrij dan stoor ik hem niet. Echter die voor mij stopte zelfs nog en dus volle gaas erop geknald zo schoon op de hoek van diene picasso...

@@ICM toen had ik die smart whiplash :D

 

En de laatste bij het achteruit rijden een paaltje meegepakt met de A4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met die sequentiële race bak :D

PaalTJE?

Dat was het vreemdste ongeval voor jouw doen.

 

:D

 

Dat paaltje was idd serieus... Ik dacht dat het een 3.8K was om te herstellen zeker :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik 1. Kever cabrio tegen een Cadillac. Kever was 1 m korter :D

Was eigenlijk niet in fout, maar is toen toch in mijn nadeel uitgekomen. Ik kwam van de snelweg op een T-splitsing, en stond stil. De snotneus met de Cadillac van zijne Pa miste zijn bocht en nam mijn voorkant mee. Heeft uiteraard gezegd dat ik niet stilstond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 stuks, allen in fout maar inmiddels meer dan 10 jaar geleden.

 

Eerste accident heeft me het begrip onderstuur zeer duidelijk gemaakt.  Bocht te scherp ingestuurd, tegen borduur gekwakt waardoor auto richting een rij geparkeerde auto's vloog, nog mijn stuur kunnen overdraaien en dus maar een rij sparren en bakje van telenet heb meegepakt. 

 

Tweede accident heeft me geleerd dat auto's niet kunnen vliegen, uiteindelijk geland waar die blauwe auto staat.  Ik was in slaap gevallen.

15941865121_188a14dc05_z.jpg

 

Derde accident wou ik een Porsche voorbijgaan en had ik niet gezien dat er nog een auto op het ander rijvak reed.  Tikje links en rechts gekregen maar al bij al zonder veel schade.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1x een Lanos, amper uit rodage. In theorie niet in fout maar wegens kromme getuigenissen 2/3 in fout gesteld. Was maar 50 per uur paar toch deed het pijn :)

1 Ibiza: Zo goed op de wegenwerker naast mij aan het letten (liep constant op de rijweg) dat ik niet gezien had dat ze voor mij stil stonden. Nog proberen ontwijken maar gezien de tegenligger toch maar erop gebotst. PT

En 1x de E30 op, maar die is er beter uitgekomen, dus die tel ik niet mee :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

1x BMW 120d kleine schaafwondjes (in recht)

1x Mercedes w212 (in fout): Wachten om op't einde van een afrit in te voegen, voor me stond een ouder koppel. Die mens vertrekt, ik kijk naar links -> weg is vrij dus vertrek ik ook. Ik had enkel niet gezien dat die oudere meneer 5m verder toch weer stil stond

1x Mercedes w212 (in recht): Aan het rijden op een gewestweg, man voor mij moet naar rechts dus rijdt de voorsorteerstrook op. Moment dat ik hem links voorbij rijdt beslist hij dat hij de andere kant opmoet en draait z'n kar 180° voor mij om de andere richting uit te rijden. Aan 70/u in ze flank geraakt, beide auto's perto..

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen enkele perto gereden, wel 1 accident met mijn gti, in mijn recht.

15222308688_2640ddeffc_o.jpg

toen ik een tractor voorbij stak sloeg die af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al bij al chance gehad bij mijn accidenten, enkel de eerste was een kalf van een vrouw.. Ze reed achter mij in het midden van 2 voorsorteerstroken, uiteindelijk gaat ze naar links (ik reed op rechtse strook). Begint me lichtjes in te halen en schampt opeens zonder reden de linkerkant van me achterbumper. Daarna panikeert ze zo danig dat ze een ruk aan't stuur geeft van die starlet dat ze 270° spint en ze in de middenberm een verlichtingspaal ramt met haar passagiersdeur. Het eerste wat eruit kwam toen ik haar de auto hielp was "die zilvere auto heeft mij eraf gereden". Op dat moment had ik zin om haar echt een duw te geven, op haar smoel. Had ze normaal gereageerd was er niets gebeurd, enkel wat krasjes..

 

Paniekreactie op ijzelweg = not good

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid