Ga naar inhoud

Hoeveel auto's heb je al geprakt?


Frekkel

perto!!!!  

40 leden hebben gestemd

  1. 1. In fout

  2. 2. niet in fout



Aanbevolen berichten

Shit zeg als je die foto's ziet.... 

 

Ik kan je verzekeren, het was "nogal nen pataat". Nu, ik ben wel een fractie kwijt hoor. De eerste moment was ik even helemaal weg.

Ik dacht ook dat het gepasseerd was. En aan wat denk je dan? Gewoon "shit!!!!!!!", want 't gaat zo snel, en dan efkes 't licht uit en weer op de wereld komen in een stinkende wolk van airbagpoeder en -gas en dampen van alle vloeistoffen die in 't rond gevlogen waren in de buurt van een warme motor. Dat herinner ik me wel nog immens goed.

Eén grote fout begaan: me niet laten afvoeren want "het ging wel". Maar 's avonds toch naar de spoed gemoeten. Never again. Ambulance in en weg, voor onderzoek. Je lichaam zit nog in een adrenalinestoot van overlevingsdrang door angst, en eens dat wegvalt zak je ineen.

 

mijn brokken-door-eigen-schuld-periode lag bij mij echt in het begin van mijn rijbewijs.  Hoe meer kilometers ik doe, hoe minder brokken ik rij, precies...  (hout vasthoudende)

 

@@Martini Racing

Zoals janvkn zegt, roep niet te luid. Ongeval met 940 en Galaxy waren typische gebeurtenissen die het vertrouwen in de andere weggebruiker volledig weggemaaid hadden. Waar ik vroeger als een speer en zelfzeker me door het verkeer begaf (je hebt inzicht, dus het zal wel niet gebeuren) was het daarachter toch wel heel wat minder. De eerste maanden betrouwde ik niemand meer. Iemand die wachtte in een zijstraat, ik ging niet remmen, maar ik hield m'n voet als het ware al gereed en keek zeer expliciet waar ik heen zou kunnen mocht die toch uitkomen. Nu heb ik daar al lang weer een gulden middenweg in gevonden en door 't feit dat je steeds in je spiegels kijkt weet je dat nog steeds waar je heen kan, maar 't is weer in proportie. Maar ... ik neem echter minder risico's. Vroeger nam ik heel veel "risico's binnen de wet": ik paste m'n rijstijl niet altijd aan aan de omstandigheden laat maar zeggen. Ik mocht 90, dus ik reed 90. Dat is er nu wel uit, en daardoor toch al heel wat kunnen vermijden. Of ongevallen tussen anderen kunnen vermijden (door bv snel even achteruit te rijden of opzij te gaan, enz).

Dus da's een beetje wat ex-mooseman waarschijnlijk zal kunnen beamen.

De zotte jaren zijn weg (man, wat heb ik gebrield en dom gedaan met auto's in m'n eerste jaren :lol:), en de ervaring laat maar zeggen maakt je toch wel iets wijzer en voorzichtiger.

Ik heb alleen een hekel aan té voorzichtig te zijn, ergens moet je nog een beetje je plaats en je rechten afdwingen. Maar nu is dat veel volwassener dan vroeger.

 

Allez @@Bompa, zomaar je fout gespelde naam leesbaar in een publiek topic! 

 

't Is erg he. Maar doordat hij fout gespeld is net niet erg :D . Er kwam daar een journalist naar mij, vroeg m'n naam, sufweg die gezegd, amper beseffende wie dat was, en zo zie je dat in de gazet veel vermeld wordt "geen gewonden" maar dat dat niet altijd juist is...  't Heeft de verzekering behoorlijk wat geld gekost (5w arbeidsongeschiktheid, tal van onderzoeken, medicatie, huishoudhulp, enz ... )

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Bompa, zo:

 

[url=https://www.google.be/maps/@pokke_lange_url_string_met_een_hoop_vreemde_karakters_!@$54362424fsdrqwhsdf]link tekst[/url]

 

Ah zo, thx. Logisch eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heb je juist voorgehad met de Megane als ik vragen mag? Ik herinner me de foto's nog... Was idd de moeite

 

De gracht in.. da was eentje da ik niet wil over doen..

 

8936137273_b7f80dbe5c_b.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid