Ga naar inhoud

Hoeveel auto's heb je al geprakt?


Frekkel

perto!!!!  

40 leden hebben gestemd

  1. 1. In fout

  2. 2. niet in fout



Aanbevolen berichten

Espace 1990, tijdens rijlessen manoeuvres acheruit rijden tussen paaltjes een paar paaltjes meegenomen, zonder schade

Opel Astra F, lift off oversteer tegen een bloembak, velg beschadigd, band stuk

Espace uit 1990 neus verkeerd ingeschat, hoek van bumper geschaafd tegen muur

190D neus verkeerd ingeschat, bumper geschaafd tegen geparkeerde wagen

Alfa 155, met 2 tegelijk door een smalle straat proberen rijden, spiegel getikt zonder schade

A200CDI noodstop moeten maken, net op tijd kunnen stoppen, auto achter mij niet, rijdt in mijn gat, ik schuif tegen die voor mij. Voor- en achterbumper beschadigd

Link naar reactie
Delen op andere sites

niets perto, enkel paaltjes geraakt en bijgevolg enkele deuken in wagen.

 

Velg krom gereden omdat een in een Berlingo op een tweevaksbaan de bocht afsneed (van linkervak naar rechtervak terug naar links) en ik reed rechts, ik week uit op borduur, velg kapot. Meneer heeft doorgereden.

 

Verder niets (hout afkloppen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 perto, een firmawagen van m'n collega met 2.000km op de teller :fp:

Rond middernacht een verlaten kruispunt over gereden in centrum Knokke maar niet gezien dat er van links een auto kwam. Zij verleende geen voorrang en legde een positieve ademtest af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1x in slaap gevallen 14j geleden op de E40 ter hoogte van Aalst, toen ik van de kust kwam s'nachts, cruise control op 140 en de ene moment achterlichten van een auto zien 500m voor je, de volgende moment dezelfde achterlichten zien op 10m voor je.

Er natuurlijk ingeknalt dan, was echt niets meer aan te doen.

De schade: mijn auto, een E46 320ci: nummerplaat gaan vliegen en 2 blutsen in de motorkap ter hoogte van de nieren(toen nog een M3 motorkap erop laten leggen in de plaats). De andere auto was het toenmalige model Megane, achteraan compleet kapot, bumper naar binnen geplooit koffer in 100 stukken achterruit kapot..

Toen zag ik dat het goed was(BMW)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de periode waar ik over spreek was een GSM met bijhorend veel foto's nog zeer onbekend iets(gelukkig maar)

 

Allez, nonkel Franky, gewone kodakken waren er al toen he. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De auto waar ik mee had leren rijden, heb ik uiteindelijk overgenomen van mijn pa. 

 

En op een ochtend zo voor de deur teruggevonden:

 

Afbeelding%20003.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allez, nonkel Franky, gewone kodakken waren er al toen he.

Klopt, maar toch nam ik geen foto's van mijn auto's die ik had geprakt wegens niet zo trots daarop. Wel denk ik heb ik foto's van mijn VW Scirocco liggen die ik heb geplooid in Middelkerke ....

Tegen 10 andere auto's die geparkeerd stonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, maar toch nam ik geen foto's van mijn auto's die ik had geprakt wegens niet zo trots daarop. Wel denk ik heb ik foto's van mijn VW Scirocco liggen die ik heb geplooid in Middelkerke ....

Tegen 10 andere auto's die geparkeerd stonden.

 

Uit de krant? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eenzaam aan de kop hier.. Kan ook niet anders, 3 keer ene aan 100km/u+ in mijn gat  de auto zijn gat gekregen op 3j tijd :)

Zelf heb ik er 2 goeie pletsen op mijn palmares, de laatste (Megane RS) was er ene om in te kaderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eenzaam aan de kop hier.. Kan ook niet anders, 3 keer ene aan 100km/u+ in mijn gat  de auto zijn gat gekregen op 3j tijd :)

Zelf heb ik er 2 goeie pletsen op mijn palmares, de laatste (Megane RS) was er ene om in te kaderen.

 

Wat heb je juist voorgehad met de Megane als ik vragen mag? Ik herinner me de foto's nog... Was idd de moeite

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid