Ga naar inhoud

BMW Individual lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heel dikke kleur. Voorlopig nog altijd niet gedurfd.

Vandaag wel iets besteld in Macadamia/volleder Tartufo.

• 4 weken later...
Geplaatst:
Op 17/2/2024 om 19:17, Soul zei:

mclGzjO.jpg
MQeKbMK.jpg
tSTeqrZ.jpg
WH3YJyl.jpg

attachment.php?attachmentid=3335914&stc= attachment.php?attachmentid=3335915&stc= attachment.php?attachmentid=3335916&stc= attachment.php?attachmentid=3335917&stc= attachment.php?attachmentid=3335918&stc= attachment.php?attachmentid=3335919&stc= attachment.php?attachmentid=3335920&stc= attachment.php?attachmentid=3335921&stc= attachment.php?attachmentid=3335922&stc= attachment.php?attachmentid=3335923&stc=

Boston Green Metallic

Wow!

Ik ben zelf sterk aan het twijfelen voor een i4 M50 in Malachitgrün Dunkel, maar nu ik dit zie .. Pff :D

Dit is Malachitgrün Dunkel:

spacer.png

spacer.png

spacer.png

Geplaatst:

Kan me vergissen maar denk dat e34/e36 ook al in Boston beschikbaar waren (of toch iets wat er heel dicht bij in de buurt lag)

Geplaatst:
2 uren geleden, Fr79 zei:

Kan me vergissen maar denk dat e34/e36 ook al in Boston beschikbaar waren (of toch iets wat er heel dicht bij in de buurt lag)

Niet op de E34, denk ik. Van in 't begin kon je de E34 krijgen in malachietgroen en met de overstap van de M20 12-klepper naar de M50 24-klepper (en komst van de touring en overstap op spiegels met smalle voetjes) werd die kleur vervangen door oxfordgroen. Voor zover ik weet kwam bostongroen niet in 't gamma voor de E34.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

@gta Je hebt natuurlijk gelijk, ik verwar met Oxford

Geplaatst:

Aangezien hier wel wat mensen zitten die al wat combinaties gezien hebben, met wat zouden jullie Isle of Man Green combineren qua interieur? Op een i4 M50.

Zou dat nog kunnen knallen met Tacora of toch eerder ?

En Elbenbeisweiss?

Misschien tartufo?

Of gewoon simpel zwart.

Al is er ook nog Fionarood / zwart.

Geplaatst:
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Isle of Man green BMW i4 M50

1000009567.jpg

1000009614.jpg

Geplaatst:

Atlantis blauw i4 M50

IMG_3840.jpeg

IMG_3841.jpeg

Geplaatst:
1 hour ago, Roger said:

Isle of Man green BMW i4 M50

1000009567.jpg

1000009614.jpg

Dat is wel heel fel ...

Voor een M4 kan dat, maar hier zou ik het toch niet op pakken eerlijk gezegd.

Geplaatst:
34 minuten geleden, ir_fuel zei:

Dat is wel heel fel ...

Voor een M4 kan dat, maar hier zou ik het toch niet op pakken eerlijk gezegd.

Ondanks dat het een tijdje bovenaan mijn lijst stond voor een i4 M50 ben ik wel akkoord. Ergens vind ik het enkel passen op een echte M. Dat kan ook een X5 M zijn zoals hier in de buurt rondrijdt.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ne "PTS" in 't groen. Hoe origineel :D 

Geplaatst:
41 minuten geleden, ir_fuel zei:

What the market wants, we supply!

Geplaatst:
45 minuten geleden, ir_fuel zei:

Echt zot, ik wil momenteel ook alleen maar "ne groene". Terwijl groen vroeger nooit mij was opgekomen qua kleur. Nu, dat Goodwood Green vind ik op zich maar niets. Maar door dat Bostongrün dat hier passeerde heeft mij wel helemaal ingepakt.

Geplaatst:

Ik heb ook een G81 in Deep Green staan. Bostongreen op een M760e, maar die komt pas augustus zoiets binnen.

Geplaatst:

Ik heb ondertussen heel YouTube al afgezocht naar elke BMW in het Bostongrün, ik ben al overtuigd. Met Tacorarood interieur. Nu nog van dat privacyglas afgeraken :D 

Geplaatst:
Geplaatst:

Kan je volgende keer vragen om de tapijten deftig te stofzuigen, ziet er echt niet uit zo  

Geplaatst:
2 uren geleden, vince522 zei:

Kan je volgende keer vragen om de tapijten deftig te stofzuigen, ziet er echt niet uit zo  

image.png.7380cd6a95cb3282ecde7a4ae0e228f7.png

• 3 weken later...
Geplaatst:

Frozen-Tulum-Blue-BMW-M3-G80-LCI-Tuning-

Frozen Tulum Blue is een van de matte lakafwerkingen van BMW Individual, maar is veel zeldzamer dan de meeste andere Frozen-lakken. Ook de individuele visualisator is hiervan een indicatie, want Frozen Tulum Blue is daar niet geïntegreerd en er kan niet op worden geklikt. Als je toch een foto wilt krijgen van het matte turkooisblauw, kun je deze momenteel vinden in de BMW Welt München: In het M-gebied is er een BMW M3 facelift (G80 LCI) , die naast de speciale verzoekkleur met Met de interne kleurcode P98 worden ook diverse tuningonderdelen uit het M Performance-programma gepresenteerd.

https://www.bimmertoday.de/2024/06/20/frozen-tulum-blue-bmw-m3-facelift-mit-m-performance-parts/

• 4 weken later...
Geplaatst:

Individual Frozen Purple

IMG_2428.thumb.jpeg.b39a79b9b286c7cbac6a3bca23cd42d5.jpeg

IMG_2429.thumb.jpeg.78ab83d2d2bb12defe8478fba51c9980.jpeg

IMG_2430.thumb.jpeg.430ccd26c432af8090d03352d0d4767d.jpeg

IMG_2431.thumb.jpeg.c795d8590e981acfd0775e214832b1e4.jpeg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid