Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 12 februari 2015 Geplaatst: 12 februari 2015 Nogmaals dikke merci voor de moeite Bert! Zoals je zegt; mooie geste om dit op jou te willen nemen. Garantie vind ik belangrijk bij zo'n dingen. Even praktisch @@Wax-it.be Zou het mogelijk zijn om die mee te willen geven met @@Simoni en het rekeningnummer waarop het moet gestort worden? Met plezier, en geen probleem Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 13 februari 2015 Geplaatst: 13 februari 2015 moest @@flupke73 er ook geen hebben? Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 13 februari 2015 Geplaatst: 13 februari 2015 Net aangekomen Kan ik bij afhaling betalen? Quote
flupke73 10.916 Geplaatst: 13 februari 2015 Geplaatst: 13 februari 2015 moest @@flupke73 er ook geen hebben? yup, pakt gij die mee en leg 'm dan in de 964 ik schrijf wel over naar Wax-IT @bert: rek-nr in pm? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 13 februari 2015 Geplaatst: 13 februari 2015 Je kan komen afhalen of betaling via overschrijving. Stuur mij dus een mailtje (of pm) met je keuze van betaling en of je hem ophalen of laten verzenden. Eens bevestigd zet ik je op de lijst. Iedereen krijgt een factuur op naam via onze webshop. Als je dus nog geen account hebt in onze shop zou het leuk zijn mocht je die even aanmaken zodat ik alle gegevens heb. Als ik alles ingegeven hebt krijg je een mailtje uit onze webshop met alle gegevens ivm de betaling. Ik vul een lijst aan met alle afgehandelde leveringen en betalingen. Eens de 10 toestellen weg zijn wordt het wachten tot we opnieuw aan 10 man komen - flupke (overschrijving - niet betaald - niet geleverd) - pjh (cash - niet betaald - niet geleverd) - Monterey Jack (bancontact - niet betaald - niet geleverd) 1 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 13 februari 2015 Geplaatst: 13 februari 2015 yup, pakt gij die mee en leg 'm dan in de 964 ik schrijf wel over naar Wax-IT @bert: rek-nr in pm? Deal Quote
flupke73 10.916 Geplaatst: 13 februari 2015 Geplaatst: 13 februari 2015 - flupke (overschrijving - betaald - PJH haalt'm af) - pjh (cash - niet betaald - niet geleverd) - Monterey Jack (bancontact - niet betaald - niet geleverd) Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 14 februari 2015 Geplaatst: 14 februari 2015 Je kan komen afhalen of betaling via overschrijving. Stuur mij dus een mailtje (of pm) met je keuze van betaling en of je hem ophalen of laten verzenden. Eens bevestigd zet ik je op de lijst. Iedereen krijgt een factuur op naam via onze webshop. Als je dus nog geen account hebt in onze shop zou het leuk zijn mocht je die even aanmaken zodat ik alle gegevens heb. Als ik alles ingegeven hebt krijg je een mailtje uit onze webshop met alle gegevens ivm de betaling. Ik vul een lijst aan met alle afgehandelde leveringen en betalingen. Eens de 10 toestellen weg zijn wordt het wachten tot we opnieuw aan 10 man komen - flupke (overschrijving - niet betaald - niet geleverd) - pjh (cash - niet betaald - niet geleverd) - Monterey Jack (bancontact - niet betaald - niet geleverd) - B3noît (overschrijving - niet betaald - niet geleverd) - B3noît 2e stuk (overschrijving - niet betaald - niet geleverd) Graag dus meegeven met @@Simoni en 2 aparte facturen (ene op mijn gebruikersnaam en verder ook graag op die van mijn vader ) Alvast dikke merci nogmaals! Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 14 februari 2015 Geplaatst: 14 februari 2015 Ik vul een lijst aan met alle afgehandelde leveringen en betalingen. Eens de 10 toestellen weg zijn wordt het wachten tot we opnieuw aan 10 man komen - flupke (overschrijving - betaald - geleverd)- pjh (cash - niet betaald - geleverd)- Monterey Jack (bancontact - niet betaald - niet geleverd)- B3noît (overschrijving - niet betaald - niet geleverd)- B3noît 2e stuk (overschrijving - niet betaald - niet geleverd) - CAS (overschrijving - niet betaald - geleverd) - Fonny (overschrijving - niet betaald - niet geleverd) Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 14 februari 2015 Geplaatst: 14 februari 2015 Stuur me dat ding maar op als je wil. Stuur je me ook de factuur of betalingsgegevens? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 14 februari 2015 Geplaatst: 14 februari 2015 Ik vul een lijst aan met alle afgehandelde leveringen en betalingen. Eens de 10 toestellen weg zijn wordt het wachten tot we opnieuw aan 10 man komen 8/10 - flupke (overschrijving - betaald - geleverd)- pjh (cash - niet betaald - geleverd)- Monterey Jack (bancontact - niet betaald - niet geleverd)- B3noît (overschrijving - niet betaald - niet geleverd)- B3noît 2e stuk (overschrijving - niet betaald - niet geleverd) - CAS (overschrijving - niet betaald - geleverd) - Fonny (overschrijving - niet betaald - niet geleverd) - ICM (overschrijving - niet betaald - niet geleverd) Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 14 februari 2015 Geplaatst: 14 februari 2015 Ik vul een lijst aan met alle afgehandelde leveringen en betalingen. Eens de 10 toestellen weg zijn wordt het wachten tot we opnieuw aan 10 man komen 8/10 - flupke (overschrijving - betaald - geleverd) - pjh (cash - niet betaald - geleverd) - Monterey Jack (bancontact - niet betaald - niet geleverd) - B3noît (overschrijving - niet betaald - niet geleverd) - B3noît 2e stuk (overschrijving - niet betaald - niet geleverd) - CAS (overschrijving - niet betaald - geleverd) - Fonny (overschrijving - niet betaald - niet geleverd) - ICM (overschrijving - niet betaald - niet geleverd) Ik ga eens in mijn kast kijken wat ik nog kan gebruiken van bij jullie en dan kom ik er dinsdag om! 1 Quote
fonny 275 Geplaatst: 14 februari 2015 Geplaatst: 14 februari 2015 Stuur me dat ding maar op als je wil. Stuur je me ook de factuur of betalingsgegevens? +2 Quote
exacorta 14 Geplaatst: 14 februari 2015 Geplaatst: 14 februari 2015 MXS5: - B3noît (2 stuks) - Vicious (2 stuks) - PJH (2stuks) - ICM (+€25 administratiekost) - CAS (2 stuks) - Monterey Jack - Fonny @@exacorta er uit gehaald want die had al ergens anders besteld? Inderdaad, en al naar tevredenheid gebruikt In het boekje van mijn 'oude' MXS 5.0 staat trouwens bij de specificaties: "Built in charge voltage compensation according to ambient temperature". Ik stel me dan de vraag in hoeverre de 'nieuwe T-versie' anders/vernieuwend is.. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 14 februari 2015 Geplaatst: 14 februari 2015 +2 Normaal moet jij al een mailtje ontvangen hebben Quote
fonny 275 Geplaatst: 14 februari 2015 Geplaatst: 14 februari 2015 Normaal moet jij al een mailtje ontvangen hebben Net gekeken, geen mail gekregen. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 14 februari 2015 Geplaatst: 14 februari 2015 Net gekeken, geen mail gekregen. Probleem gevonden, je email adres in ons systeem heeft je familinaam met "oi" ipv "ou" staan Bij deze aangepast en opnieuw opgestuurd Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 16 februari 2015 Geplaatst: 16 februari 2015 Ik vul een lijst aan met alle afgehandelde leveringen en betalingen. Eens de 10 toestellen weg zijn wordt het wachten tot we opnieuw aan 10 man komen 9/10 - flupke (overschrijving - betaald - geleverd)- pjh (cash - niet betaald - geleverd)- Monterey Jack (bancontact - niet betaald - niet geleverd)- B3noît (overschrijving - niet betaald - niet geleverd)- B3noît 2e stuk (overschrijving - niet betaald - niet geleverd) - CAS (overschrijving - niet betaald - geleverd) - Fonny (overschrijving - niet betaald - niet geleverd) - ICM (overschrijving - betaald - niet geleverd) - Maju (overschrijving - niet betaald - niet geleverd) Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 16 februari 2015 Geplaatst: 16 februari 2015 Zie dit nu pas, was ik nu die tiende? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 16 februari 2015 Geplaatst: 16 februari 2015 Zie dit nu pas, was ik nu die tiende? Er is nog 1 beschikbaar voor ofwel jou of @@Vicious Quote
Rabbit 3.131 Geplaatst: 16 februari 2015 Auteur Geplaatst: 16 februari 2015 Damn zie dit nu pas. Zou eigenlijk ook nog eentje willen Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 16 februari 2015 Geplaatst: 16 februari 2015 Damn zie dit nu pas. Zou eigenlijk ook nog eentje willen We doen wel nog een nieuwe groupbuy Quote
Vicious 3.886 Geplaatst: 16 februari 2015 Geplaatst: 16 februari 2015 Er is nog 1 beschikbaar voor ofwel jou of @@Vicious Thanks om me te mentionnen! Ik betaal van zodra je me de betalingsgegevens per PM bezorgt... Heb je 'r 1 of 2? Ik kan er nl. twee gebruiken... Alvast bedankt! @@Wax-it.be Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 16 februari 2015 Geplaatst: 16 februari 2015 Thanks om me te mentionnen! Ik betaal van zodra je me de betalingsgegevens per PM bezorgt... Heb je 'r 1 of 2? Ik kan er nl. twee gebruiken... Alvast bedankt! @@Wax-it.be Nog 1 beschikbaar vrees ik Ik steek je in het systeem of je moet het maar uitvechten met Frekkel Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.