Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geel is inderdaad veel beter dan wit in dit geval.

Geplaatst:

Vele wauw mannen gaan deze uitspraak onbegrijpelijk vinden maar ik doe ze toch.

Ik verkies een Cayman GT4 boven dit om verschillende redenen.

En ja als nadeel die hoogtoerigheid van de GT3 motor moet ik er dan maar bij nemen.

Geplaatst:

Voorspelling:

GTS wordt gecancelled

GT4 wordt gekozen ipv GT3RS

GT4RS komt uit

:tct:

:D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

LOL :)

For sure: GTS wordt NIET gecancelled. Moet echt eens niet circuit ook gaan denken..... want ben die ML's , E AMG en andere limo's en suv's kotsbeu :D

GT4RS: dat wordt een hele moeilijke om NIET toe te happen. Heb dan maar beslist (no kidding) mijn spaargeld te beleggen zodat ik er niet aan kan :D

GT4RS die uitkomt zou zeer zware SM zijn voor mij ....

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Nee ik meen het GT4>991GT3RS vanuit realtiteits denken

Geplaatst:

Cayman GT4 nu al bijzonder zeldzaam precies....en als je nog eentje op de kop kan tikken : prijzen tussen de 104k en 112k

Maar klopt het dat een 997 GT3RS van pakweg 4 of 5 jaar oud en onder 50k km, tegenwoordig tssn de 300 en de 400k staat geprijsd ? Wat is er aan het gebeuren...ik kan niet meer volgen :blink: 

Edit : het is de "zeldzame" 4.0 die zo duur is. Maar de "gewone" moet niet onderdoen...draait ook rond 150k en meer......praktisch de nieuwprijs zeker na al die jaren ?

Geplaatst:

Nee ik meen het GT4>991GT3RS vanuit realtiteits denken

Polo 1.4 TDI > 991 GT3 RS vanuit realiteits denken.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Mijn gevoel zegt dat er veel hype gecreëerd wordt omtrent de GT4 / 991 RS. Niet vanwege de kwaliteiten, want die zijn zonder meer echt goed. Maar meer naar de aanbodzijde toe...veel mensen happen snel toe omdat ze angst hebben geen slot te krijgen.

997 zal wellicht een klein beetje inzakken. Realistisch lijkt me momenteel 110-125.000 EUR voor een mk1, 125-150 voor een mk2.

Uiteraard niet voor sub 15k miles, maar pakweg 25-50k op de teller.

Geplaatst:

Ik denk dat we de laatste jaren sowieso met een Porsche zeepbel te maken hebben wat de speciale modellekes betreft.

Geplaatst:

GT4RS: dat wordt een hele moeilijke om NIET toe te happen. Heb dan maar beslist (no kidding) mijn spaargeld te beleggen zodat ik er niet aan kan :D

De beste belegging van de laatste jaren is toch wel een Porsche uit de RS stal ....

Geplaatst:

De beste belegging van de laatste jaren is toch wel een Porsche uit de RS stal ....

Een RS <> belegging, die dingen zijn gemaakt om te rijden.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Porsche-911-GT3-RS-UV-001.jpg

Porsche-911-GT3-RS-UV-002.jpg

Porsche-911-GT3-RS-UV-002.jpg

Porsche-911-GT3-RS-UV-004.jpg

Porsche-911-GT3-RS-UV-006.jpg

Porsche-911-GT3-RS-UV-007.jpg

Porsche-911-GT3-RS-UV-010.jpg

Porsche-911-GT3-RS-UV-012.jpg

Porsche-911-GT3-RS-UV-013.jpg

Geplaatst:

Van die kleur ben ik geen fan (op foto).

Geplaatst:

Nee ik ook niet, vind de kleurstellingen bij deze rs wat pover. 996 was een schot in de roos, 997.1 ook, 997.2 kon er nog mee door, maar de huidige zijn vrij duf imo. Altijd maar 1 kleur en nog vrij lelijke of saaie.

Geplaatst:

Nee ik ook niet, vind de kleurstellingen bij deze rs wat pover. 996 was een schot in de roos, 997.1 ook, 997.2 kon er nog mee door, maar de huidige zijn vrij duf imo. Altijd maar 1 kleur en nog vrij lelijke of saaie.

Gemaakt voor de nouveau riche he, en dan niet in Europa.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Lelijke kleuren binnen en buiten.

Geplaatst:

Ik vind dat eigenlijk wel een vet kleur :P

Maar de combinatie met het interieur kan beter.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in