Ga naar inhoud

Porsche 991 GT3 RS


Gast

Aanbevolen berichten

Ik snap eigenlijk niet dat als je een 4.0 V8 in je garage hebt staan, dat je een speelgoedautootje met een 1.8 4cilindertje mist. (buiten het financiële aspect)

Rij eens een week met een "speelgoedautootje" en dan ga je het wel snappen [emoji2]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als stoplichtsprintjes het nec plus ultra zijn van beleving dan snap ik je uitspraak.

Als er nu iets is waar ik geen tot weinig aandacht aan schenk dan is het wel de stoplichtsprint [emoji1]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom uitverkocht? De RS zou Euro 6 zijn (dus geen beperkte productietijd?) en er is geen sprake van gelimiteerde oplage?

Ik krijg telefoons van Porsche Centres uit Duitsland om productiequota over te nemen tegen betaling ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat deze auto een collectioneur spel wordt voor de eerste wordt uitgeleverd. Ik voorspel dat je ze weinig rijdend gaat zien. Enfin om mezelf tegen te spreken, ken toch al zeker 1 Belg die hem wel zal inzetten op trackdays.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 997.2 RS begint nu al meer te gaan dan de nieuwprijs. En dat gaat met de schaarsheid van de nieuwe zeker niet verbeteren denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik de poen, ik zou een investering doen.....

 

 

 

 

 

 

 

Om die investering dan compleet te niet te doen door 100k km op die kar te zetten op 4 jaar tijd :')

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg telefoons van Porsche Centres uit Duitsland om productiequota over te nemen tegen betaling ...

 

Hoeveel geef je  B)  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 997.2 RS begint nu al meer te gaan dan de nieuwprijs. En dat gaat met de schaarsheid van de nieuwe zeker niet verbeteren denk ik.

 

 

Ik lees dat productie tot Maart '16 zou gaan. Hoezo gelimiteerde oplage, denk ik dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat deze auto een collectioneur spel wordt voor de eerste wordt uitgeleverd. Ik voorspel dat je ze weinig rijdend gaat zien. Enfin om mezelf tegen te spreken, ken toch al zeker 1 Belg die hem wel zal inzetten op trackdays.

Proficiat!!!

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan aan mij liggen, maar hoop dat de "boom" in tweedehands Porsche prijzen zich nooit in een "bust" gaat eindigen. Voor sommige modellen (manuele RS'en etc) kan ik het nog begrijpen, maar de algemene hausse is er toch over. Zeker op de dag dat mileu-normen danig streng gaan worden, dat je pakweg in steden niet meer mag binnenrijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Speel vrijdag op de Euro Millions @@toere, uitzonderlijk zo'n 100 miljoen euro te winnen [emoji14]

*1/13.000.000 kans op winst.

:D

Dan hoef ik niet te twijfelen van kleur, en kan ik van ieder kleurtje eentje nemen [emoji41]
Link naar reactie
Delen op andere sites

De 997.2 RS begint nu al meer te gaan dan de nieuwprijs. En dat gaat met de schaarsheid van de nieuwe zeker niet verbeteren denk ik.

Dan is het het moment om deze te kopen?

Of zit die al boven de prijs. Maar als ik hier bedragen zie valt dat precies nog mee?

Lap weet niet hoe ik kan linken met de iPad :D

Maar het gaat dus over een 997 gt3rs met minder dan 20000km voor 109k

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan hoef ik niet te twijfelen van kleur, en kan ik van ieder kleurtje eentje nemen [emoji41]

 

Donkerrood, felrood, matrood, ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker op de dag dat mileu-normen danig streng gaan worden, dat je pakweg in steden niet meer mag binnenrijden.

 

LOL

 

Precies of dat gaat daar een impact op hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL

Precies of dat gaat daar een impact op hebben.

Voor niet-circuit/gelimiteerde karren kan ik me voorstellen dat het "bruikbaar" zijn van een wagen toch een belangrijke factor is. Als er reguleringen in die richting zouden zijn, lijkt me dat toch wel een impact te kunnen hebben op bv de waarde van een 964 Carrera 4, zoals ik zei: ik heb het niet over de "speciallekes", dus een discussie die we beter niet voeren in dit topic.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die is niet ongevalvrij (en ik heb het niet over wat parkeerschade).

Welke dan wel, want prijs is echt wel een batje.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke dan wel, want prijs is echt wel een batje.

volgens mij was dat een list van fuel en is hij in zijn wagen gesprongen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan aan mij liggen, maar hoop dat de "boom" in tweedehands Porsche prijzen zich nooit in een "bust" gaat eindigen. Voor sommige modellen (manuele RS'en etc) kan ik het nog begrijpen, maar de algemene hausse is er toch over. Zeker op de dag dat mileu-normen danig streng gaan worden, dat je pakweg in steden niet meer mag binnenrijden.

Vergeet de rest vd wereld niet hé...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid