Ga naar inhoud

Porsche 991 GT3 RS


Gast

Aanbevolen berichten

GT zilver. Voldoende om het contrast uit te spelen en een racy wagen toch nog een zekere klasse mee te geven.

 

 

Als je klasse wilt koop je maar een Cnoque Porsche waarmee je de oprit van het restaurant op geraakt zonder schraapwerken.

 

een GTS ofzo.

  • Vind ik leuk 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

50 kg minder vind ik nog best goed gezien de rolkooi en de grotere motor enzo.

Vaak zijn performance versies niet eens lichter maar net zwaarder dan de gewone versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De gewichtsbesparing valt me wat tegen, al kan dat ook betekenen dat de gewone GT3 daar al erg ver in gaat...

Brede koets, grotere bandenmaat, bredere voortrein, ... en desondanks lichter uitkomen lijkt mij geen kleine prestatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brede koets, grotere bandenmaat, bredere voortrein, ... en desondanks lichter uitkomen lijkt mij geen kleine prestatie?

 

Je vergeet wel de gewichtsbesparing door al die gaten in de voorste wielkassen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 kg minder vind ik nog best goed gezien de rolkooi en de grotere motor enzo.

Vaak zijn performance versies niet eens lichter maar net zwaarder dan de gewone versie.

 

10 kg.

Had meer verwacht, gezien de geruchten op voorhand dat het gat tussen non-RS en RS groter dan ooit zou worden.

Maar nog altijd ferm gerief, dat spreekt voor zich!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had meer verwacht, gezien de geruchten op voorhand dat het gat tussen non-RS en RS groter dan ooit zou worden.

 

Dat is dan ook zo. Heeft een compleet andere body en spoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, die 's toch maar weer mooi een gul plak geile raggerscake! :shock:

 

Als er geen speciale versie meer komt (een 4.0 b.v.) dan is dit de laatste atmosferische "RS" Porsche. Maybe. Met andere woorden: productie gaat in no time uitverkocht zijn aan al wie de stangen liggen heeft om 'm te betalen, want dat is waardestijging voorgeprogrammeerd.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is al een 4 liter :D en dacht eerst ook turbo, door de luchtingaten, maar dat is niet gelinkt aan een turbo bij dit model blijkbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alhoewel, because RS (ik denk aan de groene en de oranje): zo is toch zalig. Zeker met rolkooi in koetswerkkleur.

 

2015-03-03%2022_50_51-Porsche%20Car%20Co

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid