PJH 21.018 Geplaatst: 22 juni 2015 Auteur Geplaatst: 22 juni 2015 Saai filmpje voor de geïnteresseerden. 16 min saaiheid, en net als ze haar kleren begint uit te doen stopt de video. Er zullen veel teleurgestelde kijkers zijn 1 Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 22 juni 2015 Geplaatst: 22 juni 2015 halloBijsluiter: uit de buurt van zwangere vrouwen houden Quote
Parsifal 4.572 Geplaatst: 22 juni 2015 Geplaatst: 22 juni 2015 Helemaal gelijk. Met een M235i cabrio zou ik zelfs twijfelen aan het nut van een 911 voor mij. Maar toen begon mijn vrouw dat ze zo een M135i ook heel graag ziet in dat estorilblauw, dus dat geeft een cabrio 911 toch weer een bestaansreden . Kom Wooter... Stop er gewoon mee! Willen we dat afspreken ja? 1 Quote
berengun 2.565 Geplaatst: 22 juni 2015 Geplaatst: 22 juni 2015 Na de pauze met een heerlijk groepje meegereden... de knappe drievuldigheid bestaande uit de groene Focus RS, 135i en de Golf R. Tempo lag zoals ik het wou, baantjes waren heerlijk en rustig en op de grotere weg naar het einde toe ook een paar keer Gumball gewijs ingehaald op zo'n dag mag dat wel eens vind ik In dat groepje hebben we ook een tijdje voorop gereden na de "terrasjesstop", was idd een leuk tempo en net bij leuke stukken gedrapeerde weg. Op die stukken ook de eerste keer met alle electronica uitgeschakeld gereden, en dat voelde heel vertrouwenwekkend aan 1 Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 22 juni 2015 Geplaatst: 22 juni 2015 Ik moet @@Alexis nog bedanken voor de reminder trouwens! Ik heb vorig jaar tegen @@Denniske het statement gemaakt dat ik op de volgende editie een MX-5 zou bijhebben. En zo gezegd, zo gedaan Kist is machtig. 3 Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 22 juni 2015 Geplaatst: 22 juni 2015 spijtig dat @@TomT in de organisatie zit en dus met zijn huidige auto niet kon meedoen, had nochtans graag de TDI en GTD eens samen over de baantjes willen gesmeten zien worden Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 22 juni 2015 Geplaatst: 22 juni 2015 o no you won't @@Martini Racing Bedankt eh 1 Quote
Populair bericht PJH 21.018 Geplaatst: 22 juni 2015 Auteur Populair bericht Geplaatst: 22 juni 2015 Bon, ARD2015. Woensdag begonnen aan de voorbereidingen (wel ja, die die niks met roadbooks te maken hebben dan toch) en 's avonds na mijn werk gaan winkelen bij Delhaize Hoeilaart, tevens onze eerste sponsor. Daar mijn eend volgeladen met bakken bier, flessen water met en zonder bruis, frisdranken, chips, ... alles wat je nodig hebt om een BBQ te doen. Daar stond ik meteen ook perplex van hoeveel ruimte de compacte F20 weet te bieden, ik had nog ruimte over voor nog een Ardennenrit... meevaller dus gezien ik een paar dagen later ook het vlees moest ophalen. Donderdag dan de Ardennenrit voor de laatste keer gecheckt samen met flupke73, ook de eerste keer dat ik passagier ben op mijn eigen rondrit. Ook als passagier viel het me zeer goed mee, gezien ik nu wel eens tijd had om rond te kijken naar het landschap en dus ook eens zag hoe mooi LUX is. De wereld buiten België is eigenlijk echt wel een mooie plaats, ik durf dat soms wel eens vergeten. Met zo'n landschappen zat het dus al goed. Na afloop van onze controlerit eens gepolst naar tijdsduur, moeilijkheid, ... en alles zat min of meer goed. Een hele geruststelling gezien ik soms de neiging heb om serieus zware ritten samen te steken Ik rijd nu eenmaal graag, maar soms moet ik mezelf wat intomen want jullie gaan vermoedelijk minder blij zijn met 400km aan route Vrijdag: werken, aja Zaterdag deed de BMW opnieuw dienst als winkelwagen, dit keer om vleesjes voor op de grill. Rustig naar @Brunault's vleesfabriek gereden, om daar alles te gaan afhalen. Het stond al allemaal netjes klaar en proper in dozen. Zeer goeie service en echt kwaliteit zoals jullie wel konden proeven afgelopen zondag. Dikke merci dus aan http://www.vleeswarenthoutlandt.be/voor alles. De vleesjes dan ingeladen, en dan de airco op full blast en terug naar Aalter om alles over te laden in de koelwagen die daar aan het stopcontact hing. Daarna nog wat kleine zaken kopen in de winkel en dan was alles min of meer klaar. Zondag begon de dag dan voor ons om 09.00 in Aalter, voor de showroom van MIG Motors. De koelwagen gestart en dan door de regen richting Habay-La-Neuve tegen een 110km/h. Eenmaal aangekomen aan de start een beetje op verkenning gegaan. Het was er veel drukker dan tijdens mijn verkenningen, met redelijk wat vrachtwagens op de parking. Bovendien was het ook vrij druk aan de pompen en die wou ik eigenlijk gebruiken als overdekte startplaats in geval van regen...en regen hing er zeker en vast in de lucht. Ons oog viel op een parkeerplaats onder het wegrestaurant, die gedeeltelijk overdekt was. Ideaal dus, en bovendien stond er maar een wagen of vier dus er was plaats genoeg om mensen onder het afdak te zetten, in combinatie met onze tafels en administratie. Snel een foto gemaakt en alles op het forum gezet, en dan kon het wachten beginnen. Omstreeks 12.45 stond er al een gezellige bende beneden, afstand van verhaal werd getekend en auto's werden klaar gemaakt. Boven stond er ook nog een hele zwerm deelnemers, dus ging ik die halen terwijl Tom verder de administratie deed. Auto's bleven echter toestromen dus het was niet eenvoudig om iedereen in groep naar daar te krijgen, maar omstreeks 13.03 was iedereen dan toch beneden en dan kon ik de briefing gaan geven. De start met het één voor één laten vertrekken van de wagens was een beetje een gok. Ik weet ook niet of dat positief was, dus jullie feedback is hier zeker nodig. Ik heb op de fora al gelezen dat een aantal mensen dit positief vonden, gezien er zo minder snel grote treintjes zijn, aan de andere kant duurde de start wel 34 minuten, dus de laatste moest al een serieuze file trotseren om nog maar gestart te raken. Volgende keer misschien 2 rijen wagens vormen om toch nog wat te spreiden, maar geen super lange files te creëren aan de start. Much to think about Eens iedereen weg was nog snel wat eten gezocht (raar dat je dat moet doen, als je een camionet vol bijhebt ) en dan ook begonnen aan de rondrit. 3,35km na de start al meteen stress -> een afgesloten straat... plaatselijke markt die net begon. Gelukkig begon die pas om 14.00, dus iedereen was reeds voorbij op het moment dat de straat gesloten werd. Gelukkig 14 kilometer later vond ik een E28 in de graskant, met de pechvogel van de rondrit er naast. De wagen had de strijd opgegeven, wat zeeeeer jammer is gezien er aan die wagen zeer hard gewerkt is om hem klaar te krijgen voor deze rondrit. Asserti (de co) dan maar opgepikt en nadat de E28 afgesleept was, vertrokken richting de terrasjes stop in de hoop daar een deelnemer te vinden die Asserti wou meenemen voor de rest van de rit. Gelukkig lukte dat, anders zat ik de hele dag met hem opgescheept Rond 15.50 nog een paar verdwaalde deelnemers de weg gewezen, om daarna een SMS te krijgen van TomT dat hij de handschoenen voor de BBQ vergeten was. Ik wist dus wat me te doen stond -> Handschoenen zoeken en ASAP richting Trois-Ponts om de BBQ te gaan klaarzetten. Onderweg naar de BBQ nog twee leuke banen ontdekt, daar de straatnaam van opgeschreven en dan nog een deelnemer op weg gezet om uiteindelijk 45 min te laat aan de BBQ aan te komen. Daar waren de eerste deelnemers reeds aangekomen, dus hoog tijd om de handen uit de mouwen te steken en TomT verder te helpen met klaarzetten. Tussen 18.30 en 19.30 kwam iedereen toe aan de BBQ wat voor een grote plotse drukte zorgde. Niet evident om als vegetariër plots kok te worden en vlees te gaan bakken, ik had daar totaal geen ervaring mee dus dat was letterlijk en figuurlijk zweten. Maar er is niemand dood, dus het zal wel min of meer in orde geweest zijn. Het bonnetjes systeem was ook nieuw dit jaar. Ik persoonlijk ben daar tegen, omdat ik vind dat iedereen zijn goesting moet kunnen eten. Als iedereen drie bonnetjes heeft, dan is dat misschien niet genoeg om de honger compleet te stillen. Aan de andere kant als iemand maar twee bonnetjes gebruikt, dan hebben we dat vlees over op het einde van de dag en dan hebben we iemand wandelen gestuurd met honger... maar we moesten iets doen om te kunnen garanderen dat iedereen op zijn minst zijn drie stukken had. Eens het bakken goed bezig was heb ik eigenlijk niks anders gedaan dan vlees draaien en doorgeven naar het afhaalpunt, en dat zo snel mogelijk gezien de plotse vraag amper bij te houden was. Die BBQ geeft dus echt zot veel warmte, ik heb er een blaas op mijn rechterhand aan overgehouden en ook TomT's voorarm is aangebakken. Next year dus flamazine meebrengen rond 21.30 was het dan eindelijk weer stil in de Ardennen, en ik denk dat we kunnen terug kijken op een geslaagde editie Nog eens een dikke merci aan iedereen die ons geholpen heeft tijdens en na de BBQ met het opruimen ... dit heeft ons vooral op het einde zeer veel tijd bespaard zodat ook wij op een deftig uur naar huis konden na een zeer lange dag. PJH zou PJH niet zijn, als het volgende roadbook al niet in aanbouw was. Dus, for the love of driving, we will return 15 Quote
JanC 7.873 Geplaatst: 22 juni 2015 Geplaatst: 22 juni 2015 Ik had geen idee dat je vegetariër was, tot zover mijn bijdrage! Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 22 juni 2015 Auteur Geplaatst: 22 juni 2015 Een mens leert elke dag iets bij Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 22 juni 2015 Geplaatst: 22 juni 2015 Een mens leert elke dag iets bij ik wist het dat die kip er zo raar uitzag...nu weet ik dus waarom...het was geen kip Quote
bobo 17 Geplaatst: 23 juni 2015 Geplaatst: 23 juni 2015 was weer super zo te zien goeie pics ! allemaal wel ouwe zakken aan het worden percies 6 Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 23 juni 2015 Geplaatst: 23 juni 2015 was weer super zo te zien goeie pics ! allemaal wel ouwe zakken aan het worden percies We gaan u inhalen! Quote
DéGioke 2.235 Geplaatst: 23 juni 2015 Geplaatst: 23 juni 2015 Bobo!!! Jij leeft nog zalig! Is er ergens een kaart om op te zien welke route jullie ongeveer gereden hebben? Wil zelf eens een van de weekend met de 'moto' naar die richting trekken.... Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 23 juni 2015 Geplaatst: 23 juni 2015 Bobo!!! Jij leeft nog zalig! Is er ergens een kaart om op te zien welke route jullie ongeveer gereden hebben? Wil zelf eens een van de weekend met de 'moto' naar die richting trekken.... Er zou een GPX file beschikbaar zijn om de route af te spelen op je gps... Quote
DéGioke 2.235 Geplaatst: 23 juni 2015 Geplaatst: 23 juni 2015 Er zou een GPX file beschikbaar zijn om de route af te spelen op je gps... Kan je dat op elk type van GPS afspelen? Ik heb een Garmin... Quote
Gast wooter Geplaatst: 23 juni 2015 Geplaatst: 23 juni 2015 Vraag @@PJH voor de gpx. Werkt probleemloos op Garmin. Quote
DéGioke 2.235 Geplaatst: 23 juni 2015 Geplaatst: 23 juni 2015 Ok ga ik eens bekijken! Nog nooit gedaan Merci Quote
T0m 502 Geplaatst: 23 juni 2015 Geplaatst: 23 juni 2015 spijtig dat ik er dit jaar niet kon bij zijn, zag er weer goed uit! Quote
Stephane 1.695 Geplaatst: 23 juni 2015 Geplaatst: 23 juni 2015 spijtig dat ik er dit jaar niet kon bij zijn, zag er weer goed uit! er waren wel wat plaatsen waar je Lancer zijn benen kon strekken ja... Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 23 juni 2015 Geplaatst: 23 juni 2015 Is dat de vriendin van Mayonaise? Nope, mijn vriendin was ziek... normaal ging zij meekomen. Quote
T0m 502 Geplaatst: 23 juni 2015 Geplaatst: 23 juni 2015 Het zou moeilijk zijn geweest zonder een onderstel Onderkant restauratie is bijna klaar na vele uren/dagen/weken demonteren, schuren en lakken zit ik bijna terug in de fase van alles terug te monteren. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 23 juni 2015 Geplaatst: 23 juni 2015 Nope, mijn vriendin was ziek... normaal ging zij meekomen. Anderen pakken dan een maat mee maar Mayo kiest dan gewoon een andere vrouw als gezelschap 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.