Ga naar inhoud

Ferrari Lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Heb dat heel lang een mindere Ferrari gevonden qua looks & design, maar met ouder worden (ikzelf & de auto :D ) smaak ik die meer en meer.
Initieel vond ik de "Rover SD5"-zijknipperlichten vooraan vooral 't probleem, nu stoort me dat niet meer. En de koplampen achter de kunststofpaneeltjes vind ik nu de max :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

image image
image
image
image image

Ferrari Meera S, 1983, by Michelotti. A one-off that was commissioned by a Saudi Prince based on a Ferrari 400i is to be auctioned by RM Sotheby’s in February. There car was subjected to a complete restoration by Ferrari Classiche in 2010.

https://rmsothebys.com/en/auctions/pa22/paris/lots/r0026-1983-ferrari-meera-s-by-michelotti/1199400

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi compromis, die auto. De eigenaar is blij dat er maar een van is en andere mensen zijn ook blij dat er maar een van is.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fantastisch ding, toch?

Ook tof dat je de linker buitenspiegel blijkbaar helemaal zo kan kantelen dat je heel de rit naar je eigen pecker kan zitten loeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 18/1/2022 om 19:12, Soul zei:

image image

image
image

image image

Ferrari Meera S, 1983, by Michelotti. A one-off that was commissioned by a Saudi Prince based on a Ferrari 400i is to be auctioned by RM Sotheby’s in February. There car was subjected to a complete restoration by Ferrari Classiche in 2010.

https://rmsothebys.com/en/auctions/pa22/paris/lots/r0026-1983-ferrari-meera-s-by-michelotti/1199400

Die ruitenwisser op de linkerraam? 🧐🤨

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
  • 2 weken later...
Op 23/4/2022 om 21:17, William Blake zei:

Die launch-control 🤣

8,5k clutchdump

 

Doe dat met een Testarossa en het is game over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/5/2022 om 12:42, Niko80 zei:

Doe dat met een Testarossa en het is game over.

Een Testarossa is een handbak. Dit is een automaat spijtig genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid