Ga naar inhoud

Ferrari Lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Deze zomer zou ik graag eens het Ferrari museum bezoeken, maar ik zie dat er 2 zijn, eentje in Modena en eentje in Maranello. Iemand van hier die deze al gedaan hebben en weten welke het meest de moeite is? Ik zou ze alletwee doen, maar ik weet niet of de chef des huizes dat ook zonder veel morren zou doen :D

Dacht dat @Phil deze al gedaan had? Misschien @ex-Mooseman ook? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maranello is het grootste museum, en kan uiteraard ook gekoppeld worden aan een fabrieksbezoek. Maar ik zou zeker beide doen, is een half uur rijden tussen beide. En Modena is nog een leuk stadje ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ICM zei:

koop dat eens

Los van de vraag met wiens centen ik dat zou moeten doen: is dat wel te koop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minutes ago, gTa said:

Los van de vraag met wiens centen ik dat zou moeten doen: is dat wel te koop?

Dat noem ik: "niet willen". Uitvluchten zoeken, jongen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ICM zei:

Dat noem ik: "niet willen". Uitvluchten zoeken, jongen...

Jamaar dat is gewoon momenteel een minder goed te verantwoorden investering!

 

 

 

 

Afhankelijk van de smaak van bovenstaande zin, mag je nog deze toevoegen (of ook niet): "Al mijn assets zitten momenteel in crypto!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, gTa said:

Jamaar dat is gewoon momenteel een minder goed te verantwoorden investering!

Economisch, bedoel je? Ah, ja. Ok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, gTa zei:

Los van de vraag met wiens centen ik dat zou moeten doen: is dat wel te koop?

Kopen ?

Ik durf te verwachten dat die in een museum van de constructeur staat. Of bij Pinin zelf ?

Dus... gezien jij paginalange schrijfsels kan neerpennen en je dat wellicht ook wel verbaal kan overbrengen... gewoon museumdirecteur. :D

Betaald worden om daar tussen te lopen... En volgens mij lul je je daar letterlijk nog in ook, ga je met die wagen nog demonstratieritjes doen met de "speciale" museumbezoekers...  :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Challazer zei:

Deze zomer zou ik graag eens het Ferrari museum bezoeken, maar ik zie dat er 2 zijn, eentje in Modena en eentje in Maranello. Iemand van hier die deze al gedaan hebben en weten welke het meest de moeite is? Ik zou ze alletwee doen, maar ik weet niet of de chef des huizes dat ook zonder veel morren zou doen :D

Dacht dat @Phil deze al gedaan had? Misschien @ex-Mooseman ook? 

Maranello is het grootste, maar in Modena is het ook wel de moeite en iets minder 'toeristischer'

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Challazer zei:

Deze zomer zou ik graag eens het Ferrari museum bezoeken, maar ik zie dat er 2 zijn, eentje in Modena en eentje in Maranello. Iemand van hier die deze al gedaan hebben en weten welke het meest de moeite is? Ik zou ze alletwee doen, maar ik weet niet of de chef des huizes dat ook zonder veel morren zou doen :D

Dacht dat @Phil deze al gedaan had? Misschien @ex-Mooseman ook? 

ikke nie, mijn ouders en mijn dochter wel.  Maranello is echt Ferrari, het andere is het geboortehuis van Enzo.  Mijn dochter vond het laatste aangenamer (o.a. wegens minder druk, en moderner).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Challazer zei:

Deze zomer zou ik graag eens het Ferrari museum bezoeken, maar ik zie dat er 2 zijn, eentje in Modena en eentje in Maranello. Iemand van hier die deze al gedaan hebben en weten welke het meest de moeite is? Ik zou ze alletwee doen, maar ik weet niet of de chef des huizes dat ook zonder veel morren zou doen :D

Dacht dat @Phil deze al gedaan had? Misschien @ex-Mooseman ook? 

Heb deze in Maranello bezocht, passeer zeker ook eens aan de fabriek zelf. Door de hekkens kan je carrosserieën spotten en aan het grote rondpunt zie je op een weekdag prototypes rijden. Leuk om eens te doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6/14/2021 at 11:09 AM, Challazer said:

Deze zomer zou ik graag eens het Ferrari museum bezoeken, maar ik zie dat er 2 zijn, eentje in Modena en eentje in Maranello. Iemand van hier die deze al gedaan hebben en weten welke het meest de moeite is? Ik zou ze alletwee doen, maar ik weet niet of de chef des huizes dat ook zonder veel morren zou doen :D

Dacht dat @Phil deze al gedaan had? Misschien @ex-Mooseman ook? 

Ik heb Lamborghini ( museum + fabriek ) gedaan en daarna Modena. Lamborghini vond ik de moeite, zeker als je daarna eentje huurt bij bull bar.

Modena is een zaal vol Ferrari's, een aantal klassiekers en dan modernere wagens op basis van een thema. Niet super indrukwekkend. 

 

Achteraf gezien had ik liever Lamborghini + Pagani bezocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid