Ga naar inhoud

Eén keuze


Vicious

Aanbevolen berichten

Zou ook m'n keuze zijn zo'n G65 AMG, handig als je kinderen of zelfs een hond erbij hebt. Zal wel heel veel verbruiken maar dat neem je erbij.

 

Dan hoop ik wel dat de TS niet in gedachte had dat je zelf de onderhouds of andere kosten moest betalen. Want zelfs in taksvriendelijke landen is een AMG een ruïnerende auto.

 

je lacht met het oude paars, maar jij gaat ooit een oude engelse blok ongeluk hebben...

 

Qué?  :huh:

 

Ik kan den Tim volgen.

 

Een Mercedes S doet bijna alles wat ik wil, incluis sleuren. Alleen zit je met een Range beter voor bagage.

 

Zou, gezien recente testrit met de huidige Range, wel eerder richting RRS gaan, hetzij in 5.0 V8 Compressor, hetzij in TDV8.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou voor een CLS 63 AMG S Shooting break gaan denk ik.

 

Damn, da's ook best een mooie keuze. En qua ruimte iets beter dan mijn QP GTS + nog steeds een heerlijk V8-gebbrul.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Damn, da's ook best een mooie keuze. En qua ruimte iets beter dan mijn QP GTS + nog steeds een heerlijk V8-gebbrul.

 

Extreem snel ook voor zo een kolos, 0-100 in 3.7 seconden :lolz: Maar vooral die sound :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is toch duidelijk. Je mag 1 auto kopen die voor altijd je enige auto is. Prijs doet er niet toe.

 

Aankoopprijs, OK. Maar mogen we nu de TS zijn gedacht hebben over onderhoudskost en andere kosten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shit al die saaie karren hier. E39 M5 ahja, kan ik rondjes rond jullie Ranges driften

 

Helaas is een E39 M5 te klein als enige wagen voor de rest van mijn leven  :P

Ik neem genoegen in het winnen van de stoplicht sprintjes  :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestaat er een F11 M5? Die dan aub.

Moet uiteraard een trekhaak hebben, groot genoeg zijn om met heel het gezin op verlof te vertrekken en toch rap genoeg zijn om de sjonnies achter me te laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestaat er een F11 M5? Die dan aub.

Moet uiteraard een trekhaak hebben, groot genoeg zijn om met heel het gezin op verlof te vertrekken en toch rap genoeg zijn om de sjonnies achter me te laten.

 

Het moet sowieso een break zijn.

 

Een F11 met een dikke grommende naft. Maar dan ga ik twijfelen vanwege atmo. En wil ik op zijn minst een vergelijkende proefrit met een 63AMG (E, C en CLS)

 

En tussen die wagens zal het gaan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt serieus maar 1 auto nog maar voor de rest van mijn leven?

 

Logische redenering:

 

*Schrapt al het andere dan Mercedes

*Schrapt alles waar je maar met 2 in kan

*Schrapt alles met een kleine koffer

*Schrapt alles dat moeite heeft om 1.000.000km en meer te rijden

*Schrapt alles wat niet goed rijdt op lange snelwegritten

 

=> S124 300TD Turbo

 

748871_1362323_3553_2258_85f306.jpg

 

Domme redenering:

 

5642830733_07f625b312_o.jpg

 

300 SLR Uhlenhaut Coupe.

 

Kan ik 2 jaar mee rijden en dan ga ik hopeloos verongelukken en is mijn leven afgelopen.

De wagen zelf is zoveel waard dat hij nooit afgeschreven gaat worden, dus met mij is geen legendarische wagen gestorven. Enkel een legendarisch persoon.

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou voor de mclaren f1 gaan (ah ja, what else) tot ik er aan dacht dat ik dus 4 personen en een hond moet kunnen vervoeren.

Dus hebben we iets nodig met een volwaardige achterbank (lees: waar we twee klein gasten kunnen droppen) -> 997 Turbo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was om dwars te liggen. RS6 is idd honderd keer knapper. Hier één straat verder huist een RS7. Passeert af en toe 'es door m'n straat, slowly. Hoe dat ding suist, sist, binnensmonds grommelt en als een veraf onweer dat over een kwartier gaat losbarsten voorbijrolt: nou! :-o

 

En toch, zélfs met telkens als ik een RS6 zou zien spijt dat ik niet die zou hebben genomen: doe maar de Alpina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid