Ga naar inhoud

Eén keuze


Vicious

Aanbevolen berichten

ene auto voor de rest van mijn leven ??? fucking hell...das marteling! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het al minder belachelijk dan de 10 miljoen vraag. Voor zo'n bedrag doe je gewoon wat je wil, alles wat in je opkomt. One car to do it all moet je toch al even bij nadenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het al minder belachelijk dan de 10 miljoen vraag. Voor zo'n bedrag doe je gewoon wat je wil, alles wat in je opkomt. One car to do it all moet je toch al even bij nadenken.

 

en toch denk ik dat het voor mij persoonlijker nog meer realistisch lijkt dat ik 10 miljoen win, dan dat ik mijn leven lang maar met 1 auto meer mag rijden... haha

 

maar als ik dan toch iets moet kiezen, dan moet het dus een compromis zijn tussen sportiviteit, comfort, gebruiksgemak, .... en dan vind ik mijn huidige 2 reeks eigenlijk een mooie oplossing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou kiezen voor een 612 scaglietti met handbak.

Fack ja dikke ketel.

Maar na het zien van de top gear special besef je weer dat het in se een italiaan is en blijft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euhhhh..... TDV8 als in " er ligt een stinkende mazoutketel in dat hok?"

Ben je bekeerd of zo?

 

Vraagje: ben ik tegen diesel wagens of het wagens kwaliteiten toekennen die ze niet hebben?

 

 

Yup. Check Brabus site bij supercars. 900pk S-Coupe is ook wel verleidelijk

 

Wat ga je in godsnaam nog met 900pk hierin doen. Dat weegt zoveel als een Zwitserse bankkluis. Hier kan je gewoon niet mee uit de voeten. :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou kiezen voor een 612 scaglietti met handbak.

 

Ding is gigantisch. Ken iemand die eentje heeft, met flippers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ene auto voor de rest van mijn leven ??? fucking hell...das marteling! :)

 

Stel je dan eens voor dat je je ganse leven bij dezelfde vrouw moet blijven :ninja:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga wel ene renten op mijn firma, kan ik om de zoveel tijd veranderen.

En anders: S500 Plug-in hybrid will do fine.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ga je in godsnaam nog met 900pk hierin doen. Dat weegt zoveel als een Zwitserse bankkluis. Hier kan je gewoon niet mee uit de voeten. :mellow:

350 kmh rijden terwijl hot stone massage opstaat :)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar?

Geen vragen stellen bij her feit dat ik 500.000 euro aan een auto geef, maar wel waar ik 350 ga rijden... AM :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen vragen stellen bij her feit dat ik 500.000 euro aan een auto geef, maar wel waar ik 350 ga rijden... AM :D

 

:lolz:

 

Point taken.

 

Dan gaan we wel doorvragen: Je moet deze auto je ganse leven houden en als enige wagen hebben.

Maar je weet nog niet wat het leven brengt. Morgen komt ge een schone Finse tegen (shit happens), verhuis je naar Finland (big shit happens) en dan sta je daar te blinken met je 250 GTO ...

 

Ik begin den Ti, te volgen in zijn keuze. Van een bos in Lapland tot de Louis XV in Monte-Carlo, een Range mag je overal parkeren :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lolz:

Point taken.

Dan gaan we wel doorvragen: Je moet deze auto je ganse leven houden en als enige wagen hebben.

Maar je weet nog niet wat het leven brengt. Morgen komt ge een schone Finse tegen (shit happens), verhuis je naar Finland (big shit happens) en dan sta je daar te blinken met je 250 GTO ...

Ik begin den Ti, te volgen in zijn keuze. Van een bos in Lapland tot de Louis XV in Monte-Carlo, een Range mag je overal parkeren :D

De kans dat ik naar Finland verhuis is even groot als de kans dat ik de lotto win.

Maar ik had wel een 300TDT :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf bij m'n keuze dan. Ik zie niet in wat een G65 me niet kan bieden.

Een treffelijke wegligging

Dat spel is een zeecontainer op wielen met een hoop onderstuur en de 65 is zeker niet plezanter dan de G 63

Conclusie na een testrit van een halfuur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een treffelijke wegligging

Dat spel is een zeecontainer op wielen met een hoop onderstuur en de 65 is zeker niet plezanter dan de G 63

Conclusie na een testrit van een halfuur

Je moet me de wegligging van een G niet leren :D

65 voor de stoplichtsprintjes richting Cnoque eh. Ahja!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet me de wegligging van een G niet leren :D

65 voor de stoplichtsprintjes richting Cnoque eh. Ahja!

 

En na drie keer sprinten ben je dat beu en wou je dat je gewoon een G400 CDi of G500 had genomen met een motor die lekker past bij een dergelijke terreinwagen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje: ben ik tegen diesel wagens of het wagens kwaliteiten toekennen die ze niet hebben?

Neen. Niet tegen dieselwagens. Enkel tegen voertuigen die op mazout rijden. Mijn excuses.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid