Ga naar inhoud

Eén keuze


Vicious

Aanbevolen berichten

:lolz:

 

Point taken.

 

Dan gaan we wel doorvragen: Je moet deze auto je ganse leven houden en als enige wagen hebben.

Maar je weet nog niet wat het leven brengt. Morgen komt ge een schone Finse tegen (shit happens), verhuis je naar Finland (big shit happens) en dan sta je daar te blinken met je 250 GTO ...

 

Ik begin den Ti, te volgen in zijn keuze. Van een bos in Lapland tot de Louis XV in Monte-Carlo, een Range mag je overal parkeren :D

Dan heb ik wel.pech met mijn keuze. Of het moet zijn dat ik hem bovenop die RR zet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga origineel doen en voor een McLaren F1 gaan. :D

Tegenwoordig kan alles worden geleverd, mijn golfclubs passen op 1 van de zeteltjes en kinderen zijn overrated. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen. Niet tegen dieselwagens. Enkel tegen voertuigen die op mazout rijden. Mijn excuses.

 

Nooit gezegd. Ben een groot fan van dikke boten. Vraag maar aan @RRD ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geneigd RS6 te zeggen, maar het formaat van een RS4 volstaat.

Die is echter aan de oude kant, en de RS6 schijnt ook duidelijk de betere auto te zijn.

Hmm...

M'n andere 'liefdes' zijn te compromisloos om als enige kar te dienen.

Een andere mogelijke keuze zou een vollédig aangepaste C5 RS6 zijn (als we mogen modden naar hartelust), om ook de underdog in mij z'n zin te geven.

In zijn tijd was dat al een understatement van jewelste, nu gaan er nog meer mensen dat beschouwen als een oude A6, en ik vind 'm nog altijd fantastisch qua looks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel, maar overweeg sterk een Hummer H1, vanbinnen naar eigen smaak aangepast door DC Design.

Ik hou nogal van contrasten. Alleen weet ik niet of ik zo lang met een halve camion met de prestaties van een snelle wagen wil rijden.

Maar weinig compromissen anders denk ik.

 

Alle terreinen, ruimt, stevig, comfortabel, luxe, je kan hem zelfs gepantserd bestellen, dus als het ooit eens wat spannend wordt ... :D

 

Hummer-H1-Alpha-2.jpg

 

standaard interieur:

 

hummer-h1-65l-turbo-detroit-diesel-v8-12

 

opgesmukt:

 

28111371846_H.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk het niet.

 

Maar uw slecht rijden is mijn slecht rijden niet misschien. Snelle bochten pakken interesseren me al lang niet meer. En als het me interesseert, is de standaard vering van een doordeweekse kar voldoende :D

Bovendien: heb m'n zottigheden vroeger allemaal gehad, en al altijd ben ik eerder een boot-mens geweest.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

En na drie keer sprinten ben je dat beu en wou je dat je gewoon een G400 CDi of G500 had genomen met een motor die lekker past bij een dergelijke terreinwagen. ;)

400cdi is niet betrouwbaar. Dat is een afweging die ik echt al veel gemaakt heb. Stel ik win de lotto. Het eerste wat ik ga halen is een G. Maar een 350cdi, 500 of toch maar een 63 of zelfs 65?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En na drie keer sprinten ben je dat beu en wou je dat je gewoon een G400 CDi of G500 had genomen met een motor die lekker past bij een dergelijke terreinwagen. ;)

Seriously doubt it

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk wel een stuk hilarisch dat er hier gekozen wordt op basis van bochten pakken, warp snelheden, en wagens die tegen de grond plakken. Terwijl we er alle dagen mee in de file moeten gaan staan volgens een ander topic.

Een Hummer of een Marauder hebben geen weg nodig. Die beslissen zelf waar er een weg komt. Bye bye sukkels in de file.

Ah ja, nog een voordeel. Zijn beiden plug en play om wat wapenarsenaal op te plakken. Kan een voordeel zijn bij verkeersagressie. Geen discussies meer. Gewoon vaporiseren die handel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toere, ik ga er van uit dat hij alvast een rode kleur moet hebben. Maakt het dat nu al wat makkelijker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk wel een stuk hilarisch dat er hier gekozen wordt op basis van bochten pakken, warp snelheden, en wagens die tegen de grond plakken. Terwijl we er alle dagen mee in de file moeten gaan staan volgens een ander topic.

Een Hummer of een Marauder hebben geen weg nodig. Die beslissen zelf waar er een weg komt. Bye bye sukkels in de file.

Ah ja, nog een voordeel. Zijn beiden plug en play om wat wapenarsenaal op te plakken. Kan een voordeel zijn bij verkeersagressie. Geen discussies meer. Gewoon vaporiseren die handel.

Redneck

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid