Ga naar inhoud

2015 Dodge Viper ACR


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

17 hours ago, gTa said:

Ik heb geen zin om moeite te nemen en naar boven te scrollen en enkele links te openen, maar wil het snappen en mogelijks ook een mening hebben. Dus: kan iemand even kort in één lijntje zeggen hoe de vork nu in de steel zit?

En dat komt van de man die ons regelmatig lastig valt met epistels van meerdere schermen lang?

 

Fuck you :P:tct: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Als die kar niet naar de keuring is moeten gaan, zie ik dat nog wel gebeuren dat die op platen komt. Maar dan moet FCA een typegoedkeuring hebben voor dat spel - do they? Al het andere (geïmporteerd, dus) moet via de monkeys van de keuring passeren ... tenzij er een mooie lap drinkgeld in de papieren verstopt zit zie ik ze dat nog niet gauw een groene kaart afleveren :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei gTa:

Als die kar niet naar de keuring is moeten gaan, zie ik dat nog wel gebeuren dat die op platen komt. Maar dan moet FCA een typegoedkeuring hebben voor dat spel - do they? Al het andere (geïmporteerd, dus) moet via de monkeys van de keuring passeren ... tenzij er een mooie lap drinkgeld in de papieren verstopt zit zie ik ze dat nog niet gauw een groene kaart afleveren :lolz: 

Als dat in Duitsland de baan op mag, moeten ze dat in België ook aanvaarden

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Carlito:

Als dat in Duitsland de baan op mag, moeten ze dat in België ook aanvaarden

Tuurlijk, ze moeten.

Da's de regel.

Maar dan komt de praktijk. :lol:   Ge moet eens proberen een in Duitsland ingeschreven auto met BBK (en de hele janboel in de papieren ingeschreven, hé) in België door de keuring te krijgen... :lol:   Ge moet bijkans procedéren voor ge uw gelijk krijgt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei gTa:

Tuurlijk, ze moeten.

Da's de regel.

Maar dan komt de praktijk. :lol:   Ge moet eens proberen een in Duitsland ingeschreven auto met BBK (en de hele janboel in de papieren ingeschreven, hé) in België door de keuring te krijgen... :lol:   Ge moet bijkans procedéren voor ge uw gelijk krijgt...

Ook sinds gelijkvormigheidsattesten niet meer verplicht zijn???

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Carlito:

Ook sinds gelijkvormigheidsattesten niet meer verplicht zijn???

"Maar meneer, het staat in de WET dat het niet mag !!"

:roll: 

Ik spreek over november 2016. 't Is niet dat de regelgeving zoals ze toen was (en nu nog is) nagelnieuw was, hé.

Moest ik niet beter weten, ik zou denken dat dat allemaal uitgebluste pestgrage ambtenaren zijn, daar, in de keuring. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid