Ga naar inhoud

Jaguar F-pace


tuscani

Aanbevolen berichten

Deze ga ik toch wel even bekijken en testrijden. Ben niet zo een SUV man, maar deze heeft "iets" dat me aanspreekt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

En alles groter dan een VW Golf is nutteloos <_<

Ge wordt oud, geef het gewoon toe. :D

Daar blijf ik bij! Een golf (in de juiste uitvoering en motor) heeft alles wat je nodig hebt in een auto. Maar dat wil niet zeggen dat er nog andere factoren zijn die ook kunnen bijdragen ;)

Onlangs met een Golf VII GTD gereden, en ik zou dat gerust als daily nemen! Dat was echt fun, snel genoeg, leuke handling, comfortabel en ruim ...

Wanneer heb ik dat ooit ontkend dat ik ouder word? :P

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar blijf ik bij! Een golf (in de juiste uitvoering en motor) heeft alles wat je nodig hebt in een auto.

 

Word.

 

En voor de niet-petrolhead zijn de uitvoering en motor zelfs niet van gek groot belang. Ik vind dat nog steeds fantastische dingen, zo inzetbaar... Heb een Golf IV dieselstoof van 17 jaar oud en heb dat ding al zo goed kunnen gebruiken voor vanalles.

 

Qua uitvoering en motor is dat uiteraard eerder aan de duffe kant, maar da's OK. Heb nog een MX-5 :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Word.

 

En voor de niet-petrolhead zijn de uitvoering en motor zelfs niet van gek groot belang. Ik vind dat nog steeds fantastische dingen, zo inzetbaar... Heb een Golf IV dieselstoof van 17 jaar oud en heb dat ding al zo goed kunnen gebruiken voor vanalles.

 

Qua uitvoering en motor is dat uiteraard eerder aan de duffe kant, maar da's OK. Heb nog een MX-5 :P

 

En ik maar zoeken naar die DT fout :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ... ik heb een persoonlijke uitnodiging voor de voorstelling in de bus gekregen. Ofwel is het "meant to be" ofwel leest er hier iemand van de dealer mee op het forum :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ... ik heb een persoonlijke uitnodiging voor de voorstelling in de bus gekregen. Ofwel is het "meant to be" ofwel leest er hier iemand van de dealer mee op het forum :P

Ik ook. Verdacht!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, niet weer die kerel.Die video wil ik zelfs niet starten. aarggg

58 min :lolz:

Maar ik vind zijn reviews niet mis, het is eens iets anders dan de zoveelste brochure aflezer of chris harris wannebe ...

Je komt veel te weten over de details vn de wagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar blijf ik bij! Een golf (in de juiste uitvoering en motor) heeft alles wat je nodig hebt in een auto.

 

Eerst Matthi in een audi, nu wax-it die zegt dat een Golf alles heeft in een auto wat je nodig hebt... de wereld is finaal omzeep.

 

 

en RWD dan????????????????????????????????????????

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sebiet kijken. Heerlijk auto. Zie 'm daar staan, in 't zilver, miljaar. <3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sebiet kijken. Heerlijk auto. Zie 'm daar staan, in 't zilver, miljaar. <3

 

Idd, zilveren S (diesel) ofwel dat rood. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

en RWD dan????????????????????????????????????????

 

Dat is voor je weekendkar hé kerel! Dit is hier wel Autominded!

Link naar reactie
Delen op andere sites

en RWD dan????????????????????????????????????????

Dat kan, in deze F-Pace, maar enkel met de vierpitter diesel van 180pk in combinatie met manuele bak. Dan liever een V6 met 4WD en automaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan, in deze F-Pace, maar enkel met de vierpitter diesel van 180pk in combinatie met manuele bak. Dan liever een V6 met 4WD en automaat.

 

@@PJH Welke van de twee zou jij kiezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan, in deze F-Pace, maar enkel met de vierpitter diesel van 180pk in combinatie met manuele bak. Dan liever een V6 met 4WD en automaat.

Die 4x4 is echt wel RWD biased, je kan er zelf tot op een zeker niveau mee driften :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zou je willen gaan driften met zo'n ding... :D  (Tenzij 'es in de sneeuw, voor de leute.) Maar het geeft wel aan hoe z'n balans is, ja. Heb die 58 minuten video review nog niet bekeken. :D:oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind hem zeer geslaagd qua lijnen, maar afwerking/interieur/kwaliteitsgevoel vind ik absoluut niet indrukwekkend - doet me denken aan een Mondeo of zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid