Ga naar inhoud

Jaguar F-pace


tuscani

Aanbevolen berichten

Jaguar, quoi. Vergelijken met een Mondeo is nu wel een beetje bij de haren getrokken, maar 't is in ieder geval geen Porsche, neen. Not in a long way.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua prijs ook niet he, geen enkele jaguar zeker.

Zoals Alex zegt: ze zitten verdomd dicht in elkaars buurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua prijs ook niet he, geen enkele jaguar zeker.

Een F Type V6S coupé automaat RWD met wat opties kost na korting 93K. Daar heb je al een serieuze Cayman GTS voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...
  • 1 jaar later...

Ook deze F-pace kreeg een facelift, net zoals de XF, en krijgt hierbij ook het knappe dashboard/interieur van de XF. Grote voordeel bij deze F-pace is dat er wel dikkere motoren blijven, zoals de D300 en P400, allebei met 3.0 6-cilinder, en een P400e, waarvan de CO2 onder de fiscale norm blijft van 50gr! Hiernaast is er ook nog de dikke SVR V8.

spacer.png

spacer.png

spacer.png

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie update van het interieur idd. buitenkant is altijd al een favoriet geweest bij mij, en binnenin kan hij ook weer voort voor een tijdje nu.

ben direct naar de configurator gegaan trouwens toen ik las dat hij ook als p400 bestaat. maar van als je ietwat opties aanduid of een mooiere velg neemt dan de standaard 19inch, schiet hij wel boven de 50uitstoot. zonde dus, want een fake hybride

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ‘m ook eens geconfigureerd, en kon ‘m netjes op 50gr houden. Gewoon bestellen met de kleinste velgen, die je dan voor de winter gebruikt, en nadien dikke zomervelgen bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, BMWMB zei:

Ik heb ‘m ook eens geconfigureerd, en kon ‘m netjes op 50gr houden. Gewoon bestellen met de kleinste velgen, die je dan voor de winter gebruikt, en nadien dikke zomervelgen bestellen.

idd, maar je moet hem ook in basistrim  (max S-reeks) nemen, en alles apart bestellen. (niet alleen een mooie velg)  want de Se of HSE zit er automatisch al boven. en die hebben toch wel wat standaard zaken die je wilt.

nu ik dacht wel dat ik met een basis, en alles apart aan te duiden, ongeveer op een HSE kwam qua prijs. dus het is niet dat je opeens nog duurder zat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, tuscani zei:

Mooie update van het interieur idd. buitenkant is altijd al een favoriet geweest bij mij, en binnenin kan hij ook weer voort voor een tijdje nu.

ben direct naar de configurator gegaan trouwens toen ik las dat hij ook als p400 bestaat. maar van als je ietwat opties aanduid of een mooiere velg neemt dan de standaard 19inch, schiet hij wel boven de 50uitstoot. zonde dus, want een fake hybride

Dan heb je 't over de P400e en niet over de P400 want dat is een 6-cilinder benzine (soft-hybrid). De P400e is een plug-in met een 4-cilinder benzine.

(Ik denk dat de nieuwe P400-motorisatie momenteel nog niet verkrijgbaar is in de Jags, toch niet op Westeuropese markt. Wel in diverse Land Rovers.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, gTa zei:

Dan heb je 't over de P400e en niet over de P400 want dat is een 6-cilinder benzine (soft-hybrid). De P400e is een plug-in met een 4-cilinder benzine.

(Ik denk dat de nieuwe P400-motorisatie momenteel nog niet verkrijgbaar is in de Jags, toch niet op Westeuropese markt. Wel in diverse Land Rovers.)

de e idd

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid