Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Leuke expo hè!

Geplaatst:

Stond daarstraks achter een witte 997.1 GT3 geparkeerd. Verdorie da's compact, nowadays :inlove:

Geplaatst:

Die Cayenne :lolz: 

Geplaatst:

Vet ding

Geplaatst:

Vette prijs. 

50k voor de donor, 75 voor de ombouw, 60 in uw zakken. 

Geplaatst:

En nogmaals de foto's bekeken en ben niet onder de indruk, maar dat ligt voor een stuk aan de matige foto's...

Geplaatst:

Eigenlijk raar dat dat iets waard is. Doe dat bij gelijk welk ander merk en je krijgt er nog geen 10K voor.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Op welke reddit thread gevonden?

Geplaatst:
26 minutes ago, Bouncing Bullet said:

Op welke reddit thread gevonden?

https://www.reddit.com/r/Porsche/comments/aacl7u/let_it_snow_let_it_snow_let_it_snow/

https://www.reddit.com/r/Porsche/comments/aack00/let_it_snow_let_it_snow_let_it_snow/

Die AM ziet wel goed uit zo. Enkel lijkt het allesbehalve op iets van Aston Martin.

0xuzzib452721.jpg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Die witte diffusor maakt het bijzonder... racy.

Vooral met die sneeuw heel leuk

Geplaatst:

Van die targas met de 2.7 RS motor van de rijkswacht was ik ook verrast. Moet in diene tijd compleet geschift geweest zijn :inlove:

20181224_102142.jpg

Geplaatst:

En met smalle kast die targa’s
Die mannen konden rijden

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst:
1 uur geleden, Brunault zei:

En met smalle kast die targa’s
Die mannen konden rijden

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

? Jaren terug was ik enkele dagen voor de 24 uren van ieper de kp zonnebeke s’nachts aan het verkennen  ☺️ op snelheid.Op een bepaald punt waar wij passeerden stonden de broeders met zulk een targa verdoken op de kop van een  zijstraatje tss 2 huizen  , maar had hun opgemerkt in een uiterste hoek van mijn oog. Die gasten direct in achtervolging want mijn co kon goed hun lichtbundel volgen natuurlijk , we hebben ons dan wel heel recht in onze zetel gezet ? en onze weg nog iets sneller vervolgd. Die lichtbundel verachterde zienderogend  en  plots zagen we niks meer die ons achtervolgde. Wij dachten dat ze de strijd hadden gestaakt , maar wat bleek ( zijn dit maar enkele dagen later te weten gekomen) in een dubbele s bocht waren ze in het decor gegaan en de targa pertotal gereden . Daar dit voorval in de vroege nacht  gebeurde is in een sneltempo die porsche getakeld geweest om zo min mogelijk reclame errond te krijgen , zelfs op de takelwagen werd die porsche afgeschermd met een bache . ?

• Vind ik leuk 6
  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 2
Geplaatst:

Dat moet al heel lang geleden zijn.

Geplaatst: (aangepast)
5 minuten geleden, Le Capri Mauve zei:

Dat moet al heel lang geleden zijn.

Ik schat tss de 32 en 35 jaar geleden.

Denk zelfs nog iets langer geleden.

aangepast door 0231
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Van die targas met de 2.7 RS motor van de rijkswacht was ik ook verrast. Moet in diene tijd compleet geschift geweest zijn :inlove:

20181224_102142.thumb.jpg.963462ce36f08ea4b602013ca768d870.jpg

Ik weet ni of ik het me nog goe herinner maar die 2.7 motor van 210pk lag in de S.
Geplaatst:

De 2.4s in F model van 73 had 190pk 

de 2.7 RS van 73 had 210pk en werd ook in de Carrera MFI (74+) en uitzonderlijk in die smalle targas gebruikt. 

De 2.7 911s van 74 had 175pk.

Geplaatst:
Op 26/12/2018 om 17:17, Mich zei:

ook bezocht... was ferm! Heeft me nog een ferme herinnering opgeleverd.... polleke geschud met Mr. Ickx en mijn vrouw ermee op de foto

IMG_5382.jpg

Amai, dobbel chance met ook nog 'ns zo een schoon vrouw

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
17 hours ago, Bouncing Bullet said:

20181224_102142.jpg

Een 3.0 Carrera biedt dezelfde prestaties aan een fractie van de prijs, en bestaat in machtige kleurencombinaties! 

https://www.rscautomobile.com/nl/te-koop/classics/35-porsche-911-carrera-30

;)

Zelfde power, meer koppel, zelfde gewicht,... als een 2.7rs en 2.7 Carrera MFI!

• Vind ik leuk 4
  • Whut?! 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid