Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

De meesten niet, blijkbaar. Logisch, want je moet via IE, alle andere browsers tonen de functie niet.

Is zo'n vette Configurator, die 3D-versie :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, ir_fuel zei:

Mij maakt het niet uit van welk budget het komt, zolang ik maar betaald wordt.

Ok dan :) 

 

Maar die 718 met bruine kap, die is wel de moeite :) 

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@gTa werkt niet bij mij ook...

Op chrome en zo zie je dat icoon niet staan.

Als ik op IE kijk op mijn parallels dan kan ik er wel naartoe, dan die plugin installeren en erna dezelfde fout als jij.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

It’s fun reading everyone’s commentary on my car. I assure you no snow banks were driven into. Look, it’s a just a street car. I’ve been putting snow tires on 911’s for close to 27 years. They’re great snow cars. Simply put, I don’t go out to my garage and EVER say it’s not sunny enough to drive. We’ve plenty of special cars including a LeMans winner, Alonso F1 car multi race winner from 07’ and others. They are driven yearly on-track. But this car...it’s just a street car. It’s not a race car. I’ve driven the 918 in snow and tried for snow tires but they could not fit the snow tires on the factory wheels which is probably best as to how low the car sits. I don’t trash my cars but I do enjoy them. We had about 7 inches in my town last night and with the front lift down it collected snow like a plow but it’s solid in the snow. Sometimes lacks a bit of front end bite but the advantage of a RWD car is being able to point it with the throttle. Those not driving 911’s year round are missing one of the simple pleasure in life.

 

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/2/2019 om 05:49, Audi S8 zei:

 

3D configurator werkt hier perfect :D

IE? Welke versie? Welke versie van de plugin? Heb je in IE ook Ghostery en AdBlock draaien, of niet? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Daggie zei:

Heb je meer info over die karren Soul? Intrigerend.

 

23 uren geleden, Timo zei:

Waar haal jij die foto's steeds vandaan? Seniorennet? 

 

 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Daggie zei:

Heb je meer info over die karren Soul? Intrigerend.

En nu iets ernstigers

An interview with Dutchmann's founder about the business of building bespoke Porsche 911's. Includes insight into Dutchmann's design principles, the origin of the "Weekend Racer' and an in-depth look across their portfolio of air and water-cooled Porsche 911 models. Interview by Spike Ballantine with Gavin Rooke as part of the series 'Eat, Sleep, Drive, Repeat'.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mjah maar doe toch maar met. :D 

Vind het een moeilijke, die Mk.II 997 RS. Decals/velgen waren een soort bronszilver of rood. En koetswerkkleuren wit, dit blauw metallic, vuilzakgrijs en zwart, zeker? Nooit echt een topcombo weten te vinden daarin. Zou - denk ik - wit met rood verkiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

iersie

m'n favo combo op de RS 4.0 (wit met zilverkleurige velgen), met daarnaast een 3.8 RS in een combo die eigenlijk ook nog best vet is

AC_0630.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mjah maar doe toch maar met. [emoji3] 

Vind het een moeilijke, die Mk.II 997 RS. Decals/velgen waren een soort bronszilver of rood. En koetswerkkleuren wit, dit blauw metallic, vuilzakgrijs en zwart, zeker? Nooit echt een topcombo weten te vinden daarin. Zou - denk ik - wit met rood verkiezen.

Buiten de 4.0 was zwart geen standaardkleur, de 3,8 was er standaard alleen in wit, vuilzakgrijs en blauw.

Bij mij is dit de favoriete combo:

bc55905e5f892ebc1ee68e93af7db642.jpg&key=f63a57125b6780361646b55dc5bbd07fa472210976e6a39b7b5d23945833aacc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid