Ga naar inhoud

Porsche lovers


Daann

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, ir_fuel zei:

Dat was een generatie met echt bizarre opties qua kleuren.

Nuja, de 991 RS was eigenlijk ook maar bizar.

Toch altijd al een beetje? Allez: de 997 was als generatie toch niet zó gek?

  • 911 Carrera RS: wit met rood of wit met blauw ... toch niet meteen "alledaags"
  • 996 GT3 RS: repeat
  • 997 Mk.I RS: wit met zwart, oranje met zwart, groen met zwart ... toch niet zooo vreemd ... zwart met oranje en zilver met oranje was wel wat meer iyf ... zilver met zwart (eerst niet officieel) was ook weer eerder gewoon
  • 997 Mk.II RS 3.8: rode striping (okay, niet wereldschokkend) of zachtgouden striping (da's nieuw) ... te kiezen op blauw metallic, wit of uni grijs ... toch enkele rare combo's mogelijk, daarmee
  • 997 Mk.II RS 4.0: terug normalere kleuren (één type striping met grijs en een tikkeltje rood ... te kiezen op wit of zwart)
  • 991 Mk.I RS: best weer iyf kleuren (UV, lava) maar ook gewonere kleuren, en PTS mogelijk
  • 991 Mk.II RS: opnieuw enkele iyf kleuren (lizard bv) maar ook gewonere kleuren, en PTS mogelijk

Ik vind dat ze eigenlijk altijd wel een beetje vreemd waren, of speciaal. Niet enkel de 997. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Mich zei:

Of eentje van Mattel emoji3.png

Wegens Barbie-kleur of wegens de karrenwielen? :D 

Ik moet zeggen: die HRE's staan 'm naar mijn mening fantastisch. :oops: 
Dat rubystone evenwel ... 'k zou het niet durven.

 

Van mij mag het zoiets zijn:

Afbeeldingsresultaat voor 991 GT3 RS mk.I colors

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Simoni zei:

Welk PTS kleurtje zouden jullie kiezen op een cabrio? 

Welke cabrio? Antwoord zou nogal kunnen verschillen ngl het een 991 Speedster dan wel een 992 Carrera Cabrio is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, gTa said:

 

  • 991 Mk.II RS: opnieuw enkele iyf kleuren (lizard bv) maar ook gewonere kleuren, en PTS mogelijk

Ik vind dat ze eigenlijk altijd wel een beetje vreemd waren, of speciaal. Niet enkel de 997. :D 

Denk niet dat je PTS hebt op de Mk.2 RS, toch niet op de huidige productie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Porker zei:

Denk niet dat je PTS hebt op de Mk.2 RS, toch niet op de huidige productie.

Ik volg dat langs geen kanten zo goed als jij, dus ik geloof je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Phil said:

Eerder optie-afhankelijk volgens mij?

Hierboven:
- alu
- carbon
- alcantara

Zal zoiets wel zijn. Ik zag verschillende op de GTS en Turbo's. GT3 zag ik niet op een ander model.

Dat bolletje enkel in het carbon vind ik wel apart, dan zou ik liever heel die pook in het carbon zien. Dan vind ik de eerste en derde geslaagder dan de tweede. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Timo said:

Zal zoiets wel zijn. Ik zag verschillende op de GTS en Turbo's. GT3 zag ik niet op een ander model.

Dat bolletje enkel in het carbon vind ik wel apart, dan zou ik liever heel die pook in het carbon zien. Dan vind ik de eerste en derde geslaagder dan de tweede. 

Heb het intussen aangepast.

Die eerste ziet er idd specifiek GT3 uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, gTa said:

Welke cabrio? Antwoord zou nogal kunnen verschillen ngl het een 991 Speedster dan wel een 992 Carrera Cabrio is.

 

Ik zou daar niet zo in verschillen maar pakweg op een Speedster

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minutes ago, Timo said:

crayon 

Is dat niet te 2017?

 

ik denk aan

- Gemini Blue of oak green metallic zonder heritage

Of

- Slate Grey met heritage

 

en plus

Aqua Marine Blue (al dan niet; met een voorkeur voor ‘niet’) Metallic

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

1 uur terug, Simoni zei:

Ik zou daar niet zo in verschillen maar pakweg op een Speedster

Oeh, nice. :inlove: 

1 uur terug, Simoni zei:

Is dat niet te 2017?

't Zal wel zijn.

Quote

ik denk aan

- Gemini Blue of oak green metallic zonder heritage

Of

- Slate Grey met heritage

Gemini is belachelijk awesome. ;inlove:   En zie je echt niet vaak (heb ik de indruk), dus volmondige yes.

Oak is ook fantastisch. Zo'n heerlijk warme groentint. De combo met (iets van) beige, brons, bruin o.i.d. in 't interieur (en mogelijks kap) is voor de hand liggend... maar 'k zou nog even moeten zoeken hoe dat nog combineerbaar is zonder in die "standaard" te vallen.

 

Anyway, since you asked: van mij zou 't nog wel nekeer iets "anders" mogen zijn. Iets aparter, minder courant.

  • een zachte en lichte brons- tot goudtint (bv cometdiamant 406) met 't interieur volledig in een midden- tot donkerder grijs (een tik lichter dan antraciet, maar zeker ook niet dat platte/vale agate) dat ik zou laten *poppen* met full beige/goudkleurige stikking; langs buiten grijze wielen die de interieurkleur benaderen, ook een grijze cabriokap; geen striping
  • pfeilgrauperleffekt (Y66), witte striping met tangerine (hard oranje) details, zwarte kap, binnenin zwart interieur met tangerine lederen zetels/armleuningen/interieurlijsten, géén contrasterende stikking ... en mogelijks een extremeken doen bij de velgen: die Speedster (concept) Fuchs-interpretaties in 't wit gespoten, voorzijde van de spaken/velgrand gepolierd zoals op de concept

 

Of mijn eeuwige liefde, blauw, in wat minder speciale combo's:

  • gemini :inlove: ... it never tires
  • eisblau metallic (M5Q) met donkerblauwe kap, binnenin alles donkerblauw
  • yachting blue metallic (M5S) als zachte midtone langs buiten, binnenin full black met middenblauwe stikking

 

Edit: ik vergeet er eentje. Een "liquid metal silver", maar wel een gradatie donkerder dan klassiek zilver, en dus héél veel diepte. Klassiek afwerken met een donkerrode cabriokap, binnenin zwart met donkerrode stikking/tellers/gordels. En PCCB's met donkerrode remklauwen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf GT Silver een van de knapste "kleuren" vinden op een 911........ een kleur die je nooit moe wordt imo....

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid