Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dacht trouwens dat dat een fabrieksoptie was?

Enkel bij de 918

Geplaatst:

ah misschien daarmee, zeker dezelfde maten overgenomen van deze?

stond hij er nog als jij er was, wat vond jij van de breedte?

Geplaatst:

Qua looks buiten vind ik de Macan ook niet je van dat, maar het interieur is top, en voor een SUV rijdt het bijzonder scherp. Die Martini belijning vind ik ook niks op de Macan.

Geplaatst:

Het is een promotiewagen he mannen.

Dat moet opvallen ;)

Het plan was om dat op een witte GT4 te plakken maar de klant wou dat niet meer.

Dan hebben ze het maar op de Macan gehangen :D

Geplaatst:

Wil dat eigenlijk echt eens rijden

Geplaatst:

Het is een promotiewagen he mannen.

Dat moet opvallen ;)

Het plan was om dat op een witte GT4 te plakken maar de klant wou dat niet meer.

Dan hebben ze het maar op de Macan gehangen :D

ze zijn zeker niet alleen, want op google kom je nog macan's tegen met martini strepen

Geplaatst:

Was nog leuk voor mijn GTS deze Martini bestickering. [emoji3]

Geplaatst:

20150624034725yvyyo.jpg20150624034711plw5z.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Bron uitspraak van Walter?

Geplaatst:

Wat missen we nog @@Alexanderr?

De achterlichten zijn nog bestickerd als ik het goed zie.

Geplaatst:

De niet '4' blijft dus de smallere carrosserie hebben, en geen zijschorten. De meer centraal geplaatste uitlaten vind ik wel knap, alsook het design van de voorbumper. Deze heeft de lip van de 20mm verlaagde SPASM ophanging, een must voor iedere 911!

Geplaatst:

Precies terug wat meer richting 997 qua looks ......(wat ik daarom niet slecht vind)

Geplaatst:

De centrale uitlaat is niet standaard en er zijn nog wat nieuwe details die niet op deze foto's getoond worden.

Geplaatst:

Toch wel mooi en gedurfd, als je ziet dat P met dit model zijn oervorm trouw blijft.

Geplaatst:

Qua looks is het zeker weer een subtiele verbetering. Ook het nieuwe stuur is magistraal. Nog een voordeel is dat de pook van de PDK nu in de juiste richting manueel kan schakelen.

Geplaatst:

Kleurtje staat 'm goed!

Vond ik ook! Doet me wat denken aan dat blauw op een 997 GT3 (pfl)

Geplaatst:

als dat allemaal turboblokken worden, moeten/zouden ze dan niet beter meer inlaten voorzien zoals bij de echte turbo?

kwestie van wat meer koeling te krijgen.

Geplaatst:

Hilarisch. Wel niet echt geslaagd voor mij perso. Blijf ook moeite hebben met de looks van de 996, tevens de enige 911 die voor mij het lelijke eendje is.

Geplaatst:

Al mogen ze het in GT3 RS toch voor de deur zetten :P 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid