Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De beste zijn die waarop regen voorspeld is, buiten de grote vakantie, en waar het uiteindelijk droog blijft.

Geplaatst:

Ik wil nog eens een avondsessie doen met droge baan bij 10 graden.

Avondsessies met droge baan bij 10 graden :inlove:

Geplaatst:

Ik dacht direct aan een cactus met die grijze boord opzij :D

Geplaatst:

Dat zou nogal een rush geven voor de aankoop van de huidige Atmo blokken. Die gaan nogal wat geld waard zijn :o

Geplaatst:

Bwa daar geloof ik niet in. Hoeveel is een E92 M3 gestegen sinds de komst van de nieuwe M3? Op heel lange termijn misschien wel, maar dan gaan ze toch uit een ferm dal moeten klimmen eerst.

Geplaatst:

Bwa daar geloof ik niet in. Hoeveel is een E92 M3 gestegen sinds de komst van de nieuwe M3? Op heel lange termijn misschien wel, maar dan gaan ze toch uit een ferm dal moeten klimmen eerst.

Appelen en peren:

Hoeveel is een E36 M3 waard vandaag? Nougaballen

Wat betaal je vandaag voor een propere Porsche 993?

Juist ja

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Hoe oud is de 993? Juist!

De 991 zal eerst nog zijn normaal waardeverlies hebben en pas binnen x-aantal jaar op heel lange termijn terug wat geld beginnen gaan. Maar de dag dat ze terug 100-150k gaan ligt nog even voor ons.

Geplaatst:

Hoe oud is de 993? Juist!

Ik wil gewoon zeggen dat je vergelijking met M modellen totaal niet op gaat.

En for the record:

E36 M3 gebouwd van 1995 to 1999

de 993 van 1993 tot 1998

Dus we kunnen wel stellen dat die dingen gemiddeld even oud zijn.

Geplaatst:

Ik bedoel maar dat de markt daar momenteel weinig van wakker ligt of het al dan niet een turbomotor is dat erin ligt. Op lange termijn (lees: +20j) misschien wel. Ik wilde de M-modellen en Porsche-modellen niet rechtstreeks gaan vergelijken.

Geplaatst:

Je concludeert anders wel aan de hand van de evolutie van de M prijzen dat de Porsche prijzen geen verandering gaan zien.

Geplaatst:

Trouwens, de 997 GT3 brengt al meer op tweedehands sinds de 991 er is ...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

't Is een 911. Ik zie die dingen met atmo motoren ook wel mooi in waarde stijgen als de turbomotoren er komen. De luchtgekoelde zijn al madness maar de watergekoelde gaan dan evengoed in waarde stijgen, denk ik althans.

Geplaatst:

Ik zeg het niet gauw maar... mooie 996.

Geplaatst:

Ik zeg het niet gauw maar... mooie 996.

Ga je mond spoelen :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid