Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In Voodoo Blue.

Lijkt wel Lamborghini met al die flashy kleuren.

Geplaatst:

Ja, ik stuur je morgen alles door ;) nog maar sinds woensdag bekend maar was in verlof ... @@Mbman

ok, ik laat het haar weten. Zullen dan eens langskomen

Geplaatst:

Fashion Grey GT3

80-dsc_1149_5fce77f5a06bfdd05f259eb0cda9

Leuk onderonsje

25659140925_31fee1cc49_h.jpg

25543725205_b1770b92ee_o.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

my 2cts:

911: kan alles hebben

cayman/boxster: door luchtinlaat is die gevoeliger, metallic en neutrale kleuren zijn beter

991RS heeft zoveel contrasterende delen (luchtinlaat/koelvinnen voorvleugels) dat die felle kleurtjes echt ferm uitkomen

Geplaatst:

ik vind dat grijs wel mooi. Mooier dan het vuilzakkengrijs van een paar jaar terug (porsche/lambo).

Geplaatst:

Ik snap niet wat mensen aan zo'n platte kleuren vinden. Maar smaken en kleuren ...

Geplaatst:

GT3 R test op de Nordschleife, dat klinkt zo mogelijk beter dan een Mezger GT3 R  :inlove:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Moest er nu nog iemand mee willen koersen he ....

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Heerlijke Evo-quote over de vergelijking tussen de GT4 en een 996 GT3

"Which is best? Answering that is like choosing between a cold pint of beer on a hot summer’s day and a single malt sat next to an open fire. Both hit the spot in very different ways: the beer slakes your thirst, the malt demands you pay it the respect of savouring each sip if you’re to truly appreciate its qualities."

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Minder alledaagse oplegger naast de deur [emoji7]

3x 997.1 GT3 RS

1x 997.2 GT3 RS

1x 996 GT3

689cd28a1166a73264cf5a42be95a41c.jpg

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

in spa stonden er ook eens zo 2 trailers met allemaal zweedse porsches, is zoeken of ik er nog een fototje van heb

Geplaatst:

Ik dacht eerst 't is ok zet maar af dan heb ik er een voor elke dag van de week, maar nu zitten er twee keer twee in met dezelfde kleur. Bovendien is vrijdag normaal de rode dag, en die zit er niet tussen.Laat maar al zitten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid