Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Prachtige wagen! Bij dat bakje mist volgens mij de alcantara en zie je dus de lijmvlekken.

Geplaatst:

Wow :inlove: Zalig machine

Geplaatst:

Echt een @Lefty-apparaat!

Bij dat bakje lijkt het me van die softlak te zijn die er in schellen af komt als je niet oppast. Eens een jas met scherpe rits oid naar achter gegooid en je hebt het zitten. Kan niet moeilijk zijn dat proper te laten herpakken of bekleden met iets anders.

Geplaatst:

Machtig interieur, het moet niet altijd Singer zijn. :)

image (1).jpgimage.jpg

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

bij Morgan leveren ze dat tapijt nu ook in de nieuwe Aero's

Geplaatst:
On 11/30/2016 at 9:52 PM, Stancke said:

15196085_10154330293603495_6703012471785098706_o.jpg

En deze.

Leuk om te zien dat er nog mooie specs zijn. Ik snap de mensen niet die dit in het wit namen. 

Geplaatst:

993 :inlove: 

BBS E87 :inlove: 

Edit: denk ik? Of is 't ook replica, zoals de RS CS?

Geplaatst:

weet het ni... maakt ni uit het is toch gene echte. Maar marcheert wel on track. Fun-car :)

Geplaatst:

Krijg je een 993 zo secuur en lichtvoetig als jouw 964 geweest? Of is dat te veel gevraagd?

Nu nog altijd verbluft die co-rit met jou me nog. Nooit een auto ervaren met zo'n speelsheid, poise én compliance als die 964RS. Waanzin.

Geplaatst:

lichtvoetig... denk het ni. Een 993 is dikker dan een 964 en je hebt stuurbekrachtiging. Dus iets minder oldskool feeling in de 993. Langs de andere kant denk ik wel dat ze leuker rijden, net omwille van die stuurbekrachtiging. Zelfs voor een trackcar is de 964RS vrij zwaar in het sturen en heeft een grote ontdubbeling.

De 964 is speelser en minder stabiel ook tov de 993. Deze laatse heeft 5 stangengeleiding op de achteras he. Een PITA om goed afgesteld te krijgen en niet iedereen kan/kent het, maar eens goed uitgelijnd zoveel stabieler!!

Wat ik ook vernomen heb: een 993 cup is meer koersauto dan een 964cup... maar dat is nog wat anders dan een RS nietwaar.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

1997 Porsche 993 gt1 for sale

, this 1997 Porsche 993 GT1 is an awesome example of Porsche’s racing 911s. Its current UK road registration gives you the option to use it on the streets, 

:blink::blink:  UK registratie, wat moet dat zot zijn om dat op de weg te zien.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

hopelijk komt die bij "Andy", maatje van @Mich terecht,

dan wordt er A mee gereden en B zien we die op social media paseren

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Andy74b op Instagram?

Geplaatst:

Het zou me zo hard gene zak kunnen schelen dat dat niet 'origineel' is. :inlove: Wat een kunstwerkjes. :inlove: 

Als ik maar één fun-auto zou mogen kiezen naast m'n daily, en money isn't an object ... ik denk dat het een Singer wordt. Targa, 4-liter, groengrijs metallic langs buiten, warme natuurtint binnenin, kuipjes, en veel geborsteld alu onderdelen. Ge krijgt sound, old school rijplezier, power, vibes, details waar je blij van wordt, ... Phoe. :inlove: 

• Vind ik leuk 7
Geplaatst:

Idem, als geld een non issue was dan zou ik zeker een singer in de garage willen...

Ideale garage voor mij:

* Daily: een recente GT3 of Turbo

* Occassionele driver: Singer 4.0

* OIdie: 356 SC cabrio

En dan eventueel nog iets erbij als praktische kar gerne M3, RS6,...

Madam steken we dan in een dikke macan :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
27 minutes ago, gTa said:

Het zou me zo hard gene zak kunnen schelen dat dat niet 'origineel' is. :inlove: Wat een kunstwerkjes. :inlove: 

Als ik maar één fun-auto zou mogen kiezen naast m'n daily, en money isn't an object ... ik denk dat het een Singer wordt. Targa, 4-liter, groengrijs metallic langs buiten, warme natuurtint binnenin, kuipjes, en veel geborsteld alu onderdelen. Ge krijgt sound, old school rijplezier, power, vibes, details waar je blij van wordt, ... Phoe. :inlove: 

Nu weten we ineens waar je nieuwe topic vandaan komt. :D

Geplaatst:
21 minuten geleden zei vince522:

Nu weten we ineens waar je nieuwe topic vandaan komt. :D

Yep. Ik heb de neiging om dan nogaal "op het moment" te kiezen en dan verlies ik andere zaken uit 't oog. Vandaar. Zo gezien dat die Alfaholics GTA R ook écht wel iets voor mij is. :inlove: Maar of dat voldoende is om een Singer te laten staan..........................

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid