Ga naar inhoud

AMG lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Nu begrijp je ineens waarom die mens hier boeven zo lacht!

Omdat dat Hans Werner Aufrecht is en hij weet dat hij die karren met verlies moet verkopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat dat Hans Werner Aufrecht is en hij weet dat hij die karren met verlies moet verkopen?

Ah is da took zo'n mclaren verhaal? Zot egenlijk, een kar aan anderhalf miljoen euro verkopen en nog altijd verlies draaien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan dat altijd maar moeilijk geloven:oops:

Wie is er nu zo dom om iets met verlies te verkopen? Die mannen aan het hoofd van een automerk zijn businessdudes, die gaan dat nooit doen.

Volgens mij rekenen ze keihard door als je een keer iets moet vervangen of op onderhoud moet, en er zo toch nog winst op pakken. Of voorschrijven dat je dan en dan dat moet vervangen, terwijl dat wss 2x zo lang kan uitgesteld worden.

Vb. bij de Veyron die zijn velgen om de zoveel km moet laten vervangen, en nog absurde dingen.

Zelfs voor een multi-miljonair schijnt een Veyron een nogal duur beestje te zijn. Zo kost de eerste beurt ruim 15.000 euro.
En dan zijn we er nog (lang) niet. Vanwege de ontstellende krachten en prestaties die geleverd worden, moeten de banden iedere 4000 km vervangen worden. Per stuk kosten de bandjes 7350 euro. Veel goedkoper zal je niet vinden, want de fastfitter om de hoek kan ze niet leveren. Je zult er voor naar de Bugatti fabriek in Frankrijk moeten. Als je dan toch bent, calculeer dan meteen 35 mille voor een nieuw setje velgen. Ook die moeten om de 12.000 km vervangen worden. Zou je een jaartje of vier in je Veyron rijden dan kost dat 65 mille aan onderhoudskosten en nog een ton aan banden en velgen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die auto's brengen op door de resultaten in de racerij. Dat er al dan niet een aantal baanversies van gemaakt moeten worden om gehomologeerd te worden in sommige gevallen is een noodzakelijk kwaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan dat altijd maar moeilijk geloven:oops:

Wie is er nu zo dom om iets met verlies te verkopen? Die mannen aan het hoofd van een automerk zijn businessdudes, die gaan dat nooit doen.

Volgens mij rekenen ze keihard door als je een keer iets moet vervangen of op onderhoud moet, en er zo toch nog winst op pakken. Of voorschrijven dat je dan en dan dat moet vervangen, terwijl dat wss 2x zo lang kan uitgesteld worden.

Vb. bij de Veyron die zijn velgen om de zoveel km moet laten vervangen, en nog absurde dingen.

Ontwikkelingskosten van zo een kar zijn gigantisch. Is een Le Mans Racer he, dat is niet zomaar een dik uitgebouwde CLK.

Ik denk dat de teams die meedoen aan Le Mans hopen dat je zo een kar kan ontwikkelen voor 25 x 65 miljoen BEF.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs een cabrio!

Prachtig, zelfs je echt haar waait van je hoofd als de eerste beste ordinaire pruik.

Yup.

Voor 65.000.000 BEF was hij van jou

Ha, veel van verkocht? Het lijk mij zo een ding van moeten om te mogen deelnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtig, zelfs je echt haar waait van je hoofd als de eerste beste ordinaire pruik.

Ha, veel van verkocht? Het lijk mij zo een ding van moeten om te mogen deelnemen.

Was inderdaad van moeten.

26.

Ze moesten er 25 maken voor homologatie

20 coupe (1RHD)

6 roadster (1RHD)

2 daarvan hebben de nieuwe(re) 7.3 uit de SL 73 en de Zonda. De rest heeft een 6.9 V12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meen dat ze nooit allemaal verkocht zijn geraakt.

daarmee dat ze van de resterende cabrio's gemaakt hebben. om meer publiek aan te spreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die dingen lijken mij ongelooflijk praktisch.

Jammer dat ze nu geen zulke voertuigen meer moeten verkopen om te mogen deelnemen. Die extremiteiten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt dus niet dat verhaal.

De cabrio's zijn geen omgebouwde coupes, maar eigenlijk andere auto's.

ah mijn excuses dan. ik had het zo ergens gelezen, maar ik vertrouw op uw kennis. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anders wel één van mijn alltime favorites, zo'n CLK GTR street. Dat of een Veyron, ik zou twijfelen.

ik zou voor de merc gaan. compleet over the top, terwijl een veyron dan (te) beschaafd is.

bv. veel liever ook een zonda dan een veyron.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anders wel één van mijn alltime favorites, zo'n CLK GTR street. Dat of een Veyron, ik zou twijfelen.

Ik zou voor deze gaan :inlove:

clr_1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid