Ga naar inhoud

AMG lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

't zaligste vind ik dat het waarschijnlijk de snelst accelererende Benz is van 't moment: 3.6 s naar de 100  :shock:

Moest je dat ook nog als bij de W210/211 kunnen krijgen zonder de AMG esthetiek, heb je de ultieme wolf in schaapskleren.

 

Leuk ook in break-uitvoering met de hond in de koffer :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest je dat ook nog als bij de W210/211 kunnen krijgen zonder de AMG esthetiek, heb je de ultieme wolf in schaapskleren.

 

Leuk ook in break-uitvoering met de hond in de koffer :D

 

Met de snuit van de hond tegen de achterruit geplakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijne facial book zit er ene te beweren dat een E AMG alleen maar goed is om snel rechtdoor te zijn. Het is dan nog een drifter !

 

Goed bezig :ninja:

 

Dat hem dat hier maar is komt uitleggen. PJH where are joe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Don't make me post this:

 

tumblr_lqr6c2DqZY1qb2e3so1_400.jpg

 

Ik had gewoon niet gedacht dat jij als trackman een "logge" AMG zou willen :D Dat zo'n spel goed dwars gaat is een feit, maar ik dacht niet dat jij zo iemand was :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

In uw ogen kan een 'echte' autoliefhebber zich precies alleen maar amuseren met een hardcore Lotus ofzo.

 

Der zijn nog andere types auto die verschrikkelijk veel fun bieden  ;)

 

't feit dat er zo'n stelling uit de mond van een Exige-rijder komt zegt ook genoeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd zo een AMG heeft ook iets en daar een deftige tijd uitpersen op een circuit is ook een uitdaging. Het is naar mijn ervaring een auto die verbazend goed stuurt ondanks zijn gewicht en afvering. De leukste automaat met padles die ik ken (de Robo versie), een machtige sound en een driftmachine. Ik heb al paar keer met een E36 gereden dat stuurt niet beter hoor, integendeel. En ja ik heb een Exige als daily omdat die me idd nog veel meer rijplezier geeft. Ik heb auto's leren appreciëren over de merken heen en kan gerust verschillende aspecten appreciëren . Van de premiums heb ik alleen problemen met audi's moeilijk om daar een fijn sturende auto te vinden in alle eerlijkheid....

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd zo een AMG heeft ook iets en daar een deftige tijd uitpersen op een circuit is ook een uitdaging. Het is naar mijn ervaring een auto die verbazend goed stuurt ondanks zijn gewicht en afvering. De leukste automaat met padles die ik ken (de Robo versie), een machtige sound en een driftmachine. Ik heb al paar keer met een E36 gereden dat stuurt niet beter hoor, integendeel. En ja ik heb een Exige als daily omdat die me idd nog veel meer rijplezier geeft. Ik heb auto's leren appreciëren over de merken heen en kan gerust verschillende aspecten appreciëren . Van de premiums heb ik alleen problemen met audi's moeilijk om daar een fijn sturende auto te vinden in alle eerlijkheid....

 

Die C AMG waar ik nekeer heb mee mogen rondcrossen was de machtigste daily die ik me kon voorstellen.

Alleen kan mijne portemonnee zich dat niet voorstellen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die C AMG waar ik nekeer heb mee mogen rondcrossen was de machtigste daily die ik me kon voorstellen.

Alleen kan mijne portemonnee zich dat niet voorstellen :(

 

Een C36 AMG kost de wereld niet hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid