Ga naar inhoud

AMG lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Moest je dat ook nog als bij de W210/211 kunnen krijgen zonder de AMG esthetiek, heb je de ultieme wolf in schaapskleren.

 

Leuk ook in break-uitvoering met de hond in de koffer :D

 

Late reply maar in de US is die optie in ieder geval wel verkrijgbaar volgens de review van autoblog.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik ooit een goedkope carrossier vind laat ik die kar namaken.

Alleen het blok dat erin moet komen is nog twijfel. Als ik het in Amerika wil verkopen leg ik er een LS1 in :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik ooit een goedkope carrossier vind laat ik die kar namaken. Alleen het blok dat erin moet komen is nog twijfel. Als ik het in Amerika wil verkopen leg ik er een LS1 in :D

 

LS7 is beter :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop van wel dat ze zo'n G klasse nog lang blijven maken. En dat ze minieme aanpassingen doorvoeren om hem fris te houden, dit zowel qua techniek als uiterlijk. Een compleet nieuw model die een totaal andere styling heeft en de naam G klasse draagt kan niet in mijn ogen. Z'n typische hoekige lijnen moeten blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisterenavond een hele tijd naast een nieuwe ML63 AMG gereden, heerlijk geluid komt er uit dat ding. Is nog behoorlijk incognito te rijden, maar eens je daarmee op de gas gaat zit er een lekker donkere brom in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Daarnet nog een sleeper AMG gespot, jammer van de velgen

 

 

2013-03-29163857_zps07765672.jpg

Say what? Die velgen zijn gelijk 1 van de knapste Aftermarket velgen te verkrijgen in zijnen tijd. En toch van een gekende en kwaliteitsvolle tuner als Brabus. Akkoord dat Brabus nu de russian style is opgegaan maar ten tijde van die CLK maakten ze prachtige creaties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwaliteit zou ik die velgen niet noemen. Zijn meerdelige, boutjes blijven maar loskomen.

Ok maar prachtig zijn ze wel :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid