Ga naar inhoud

AMG lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Say what? Die velgen zijn gelijk 1 van de knapste Aftermarket velgen te verkrijgen in zijnen tijd. En toch van een gekende en kwaliteitsvolle tuner als Brabus. Akkoord dat Brabus nu de russian style is opgegaan maar ten tijde van die CLK maakten ze prachtige creaties.

 

Ik weet dat die van Brabus zijn (maakt ze er niet mooier op), maar die standaard AMG's zijn zooooveel knapper:

 

MERCEDESBENZCLK55AMG-C208--2395_2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren nog een SportCoupé (CL203) C30 CDI AMG tegengekomen.

Ziet er knullig uit, maar zal wel een aangenaam motortje hebben met zijn + 500Nm koppel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Lijkt achterin toch vrij beperkt qua ruimte, nee? Wel moddervet spel :inlove:.

Is een zeer grote auto met eigenlijk veel plaats maar de wagen voelt niet groot aan als je er mee rijdt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een zeer grote auto met eigenlijk veel plaats maar de wagen voelt niet groot aan als je er mee rijdt

 

Zou je niet zeggen als je 'm in 't echt ziet, maar zoveel te beter natuurlijk :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

DAMN! 0-100 in 4.1 :o  + die CLS nog wat beginnen inhalen op hogere snelheid :o

 

Dat vind ik echt wel vreemd aangezien die CLS bijna 200 pk meer heeft, maar blijkbaar helpt die dual clutch enorm om geen vermogenverlies te hebben bij het opschakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CLS is nog altijd een pakje sneller hoor, zeker op hogere snelheid.. dit was gewoon een slechte race. Blijkbaar heeft de bestuurder van de CLS een upshift gemist. De MCT bak in de CLS schakelt quasi even snel als een DSG

 

Dat gezegd zijnde, een A45 is belachelijk snel.. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Over de G63:

While the Range Rover was totally at home in Beverly Hills, the G-Wagon is not. It drives around sort of as if it's depressed, like there's a war going on somewhere... and no-one bothered to invite it.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft een dikke kist dit

 

477845_10152868674280319_1050020988_o.jp

Veel liever de Black Series. De DTM is een pak opzichtiger, en straalt -vind ik- meer ouderdom uit dan de BS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid