Ga naar inhoud

AMG lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Op 23/3/2023 om 16:11, Soul zei:

2009 Mercedes-Benz CL 65 AMG - prijs in 2009 : 319.000 euros - 612 pk en 1000 NM

Klopt niet, die prijs ... dat zal vermoedelijk inclusief de Nederlandse BPM zijn. Mag je niet meetellen want vertekent 't beeld extreem.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/3/2023 om 19:47, Soul zei:

1998 Mercedes-Benz E60T AMG

market_finds_15.jpg

market_finds_18.jpg

market_finds_21.jpg

 

Zet maar af.

Ook al is het een lelijke boot, ik vind die wel iets hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
6 uren geleden, Super95 zei:

Hoe verklaar je zoiets? Het kan toch niet dat de electro aandrijflijn zelfs zijn eigen gewicht niet compenseert.. 

puur gewicht hoor, en die 840 pk is ook maar een piekwaarde voor een seconde of 10

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

1_W110_D166561.jpg?itok=zD5CCwRo

W110 (1967)

The standard car’s M180 six-cylinder engine produced 118bhp. However, using racing know-how, AMG’s engineers fitted a new crankshaft, altered combustion chambers, a new cylinder head, a larger and more free-flowing intake and exhaust, lighter cam followers, AMG camshafts and a dual-pipe exhaust system.

AMG also treated the suspension to Bilstein dampers, a modified front axle and upgraded the braking system.

The changes took the car to a heady top speed of 124mph, 17mph more than Mercedes’ standard model.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/3/2023 om 11:20, gewoon ik zei:

Zet maar af.

Ook al is het een lelijke boot, ik vind die wel iets hebben

De roest moet je er wel bijnemen :D, Denk wel dat dit model het meest roestgevoelig is van allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Krikkie zei:

De roest moet je er wel bijnemen :D, Denk wel dat dit model het meest roestgevoelig is van allemaal.

Idd. En vooral kakplekken hoor ik, subframes die eronderuit roesten.

Maar had een s202 en kofferklep, raamranden, deuren, zowat elke scherpe overgang van het koetswerk had roestplekken of was al eens herdaan geweest. En die zouden roestbestendiger zijn dan die w210's. 

Er is een reden waarom je geen meer vindt. Net zoals al die franse karren van 30 jaar oud. Weggeroest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid