Ga naar inhoud

AMG lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Toch typisch marketing om het aantal pk's belangrijker te maken dan de cilinders. Nu ja, ze kunnen moeilijk iets anders beweren als ze willen verkopen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Roger zei:

Toch typisch marketing om het aantal pk's belangrijker te maken dan de cilinders. Nu ja, ze kunnen moeilijk iets anders beweren als ze willen verkopen :D 

zal 2.1t zijn schat ik, geen sound, kleine koffer, ... 't ja ze moeten wel compenseren met power... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Roger zei:

Toch typisch marketing om het aantal pk's belangrijker te maken dan de cilinders. Nu ja, ze kunnen moeilijk iets anders beweren als ze willen verkopen :D 

En ook weer zever in pakjes. Steek dezelfde technologie op zo een grote V8, steek er ook een elektro bij en je zit tegen de 1000pk aan te leunen. 

Maar neen, een geblazen koffiemolen met electromotor er bij en de versnellingsbak die menig camion chauffeur jaloers maakt, gaat even snel naar 100 dan een atmo V8. 

Toch liever kippevel bij het starten voor mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
  • 2 weken later...
5 uren geleden, William Blake zei:

damn, toch echt unieke ervaring

hoop dat ik ooit de kans krijg

 

Zit dat nu niet continu in noodloop + engine management lampjes? Lijkt een auto in eeuwige prototype fase.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Porker zei:

Zit dat nu niet continu in noodloop + engine management lampjes? Lijkt een auto in eeuwige prototype fase.

Idd - vond ik ook straf dat ze op dit punt in de ontwikkeling nog steeds ‘sukkelen’

then again, is ook zo bij de AM en wellicht ook andere hypercars

mijn sympathie voor het ding groeit, en wil hem eens zien in een andere spec 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 13/9/2022 om 10:35, Brunault zei:

Col de la bonnet 

Wanneer (weekdag en uur) ben je daar naar boven gereden? De keren dat ik daar was (altijd wel zomerperiode, maar zowel week- als weekenddag geprobeerd, een keer 's morgens vrij vroeg ook) was dat altijd zeer druk. 'k Was altijd met de moto en kon serieus doorrijden omdat inhalen bijna altijd kan ... maar ik heb me toen de bedenking gemaakt dat dat met de auto wreed frustrerend moet zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, gTa zei:

Wanneer (weekdag en uur) ben je daar naar boven gereden? De keren dat ik daar was (altijd wel zomerperiode, maar zowel week- als weekenddag geprobeerd, een keer 's morgens vrij vroeg ook) was dat altijd zeer druk. 'k Was altijd met de moto en kon serieus doorrijden omdat inhalen bijna altijd kan ... maar ik heb me toen de bedenking gemaakt dat dat met de auto wreed frustrerend moet zijn?

Ik was daar vorige week op een zaterdag rond 8 uur 

dan was het nog te doen aan de kant van Nice 

de andere kant (daken) was een pak minder want er was een motortreffen met 30000 verwachte bikers bezig 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Brunault zei:

Ik was daar vorige week op een zaterdag rond 8 uur 

dan was het nog te doen aan de kant van Nice 

de andere kant (daken) was een pak minder want er was een motortreffen met 30000 verwachte bikers bezig 

Denk wel de goeie kant opgereden, dan (qua verkeer), want idd ik denk dat de meeste de Bonette oprijden van N naar Z.
Wat ook verschil zal maken is dat de vakantieperiode al afgelopen was: gehalte toeristen zal een heeeel pak minder geweest zijn.

Machtige foto ❤️ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, William Blake zei:

image.png.e0f5ccc233c66fdc12d2676718b41b35.png

Ik heb een vermoeden dat de komende E63 toch terug een V8 zal zijn en geen R4… Heb enkele artikels gelezen dat de V8 zeker nog niet afgeschreven is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, SpeedExceed zei:

Ik heb een vermoeden dat de komende E63 toch terug een V8 zal zijn en geen R4… Heb enkele artikels gelezen dat de V8 zeker nog niet afgeschreven is!

Er komt waarschijnlijk geen E63 meer 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid