Ga naar inhoud

AMG lovers


kefkie

Aanbevolen berichten

Wel benieuwd naar de reviews en of we dit ooit in het (Belgisch) straatbeeld te zien gaan krijgen. Ik heb weet van 1 exemplaar dat naar België komt maar zal wel nog iets hoger liggen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, korneeldebruyn zei:

😅F6F31566-5CEE-4715-AA94-DE8745BB4DB4.thumb.png.e3f7f95dc7b5510822892534a151810d.png

En net nu de F1 dominantie voorbij is. Moet een marketing nachtmerrie zijn :D Gelukkig zijn ze wss al allemaal verkocht

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Super95 zei:

De vraag is vooral of de motor een unieke beleving kan bieden die zijn geld waard is.

en of de sound nog op iets trekt 

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/6/2022 om 12:23, William Blake zei:

specs zijn wel 'interessant', leuke engineering-exercise 

11.000 rpm redline is toch wel uniek, samen met de volledige powertrain

echter, 0-200 doet een Ferrari SF90 sneller en dit is on-par met een 765LT

in die optiek is de auto inderdaad 'te laat'

goed ja, acceleratiecijfers zijn verre van het belangrijkste, zeer benieuwd hoe dat rijdt

Tchoja, de valkyrie en de gma t50 zijn irl impressionanter

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Bouncing Bullet zei:

Tchoja, de valkyrie en de gma t50 zijn irl impressionanter

qua design, powertrain, … of? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Design niet zo, die twee auto's zien er gewoon Licht uit, de t50 is in vergelijking klein tov van de andere. Maar de one is bruut en proper afgewerkt. 

Powertrain vooral: eens je de t50 irl gehoord hebt, wil je geen one meer. Valkyrie op plaats 2.

Manier van bewegen, je ziet bij Lage snelheden op de wet handling hoe vinnig de t50 en valkyrie zijn. De one is bizar Quattro like, moet serieus gestopt worden, om de hoek gedwongen en dan als een kogel weer weg. 

 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet ook wel zeggen dat ik teleurgesteld ben in het feit dat 't merendeel van de power in de AMG One van de e-motoren komt en niet van de F1-powertrain... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, William Blake zei:

Ik moet ook wel zeggen dat ik teleurgesteld ben in het feit dat 't merendeel van de power in de AMG One van de e-motoren komt en niet van de F1-powertrain... 

Gohja, het blijft natuurlijk wel een 1,5 liter V6 die ze iet wat betrouwbaar moeten krijgen, daar kan je denk ik geen 800 pk van verwachten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Challazer zei:

Gohja, het blijft natuurlijk wel een 1,5 liter V6 die ze iet wat betrouwbaar moeten krijgen, daar kan je denk ik geen 800 pk van verwachten. 

ook waar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Op 2/6/2022 om 12:33, William Blake zei:

en of de sound nog op iets trekt 

Toch wel een überintrigerend stukje engineering. Cool om te zien als dat zo plat op z'n bak 'valt'. In die modus lijkt de sound van het spel best gelijkaardig aan die van de F1-bolide imo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minutes ago, William Blake said:

oei

nu weet ik waarom de C63 een sound-generator in de uitlaat zal krijgen 🥲

 

vrooeeeemm ppp

vroeeeeeem ppp

vroeeeeeem ppp

 

:lolz: 

  • Grappig 2
  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tiep zei:

Toch wel een überintrigerend stukje engineering. Cool om te zien als dat zo plat op z'n bak 'valt'. In die modus lijkt de sound van het spel best gelijkaardig aan die van de F1-bolide imo. 

dat ding moet echt belachelijk goed rijden of 't is echt een verhaal van loze beloftes en megalomane dromen gebleken

ging ook maar 1200 kg wegen, 't is er 1700 kg geworden

maar, beetje zoals de LFA bvb, 'misbegrepen' hypercars kunnen in de toekomst nog zeer mooi evolueren

2 uren geleden, ir_fuel zei:

vrooeeeemm ppp

vroeeeeeem ppp

vroeeeeeem ppp

 

:lolz: 

't is echt schaamtelijk, die pops and bangs zijn ook gewoon fake hé (speaker)

voor 70k+ heb je een 4-cil ervaring die weinig 'edel' is

vrees echt voor de C63 😞

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minutes ago, William Blake said:

maar, beetje zoals de LFA bvb, 'misbegrepen' hypercars kunnen in de toekomst nog zeer mooi evolueren

Toen waren er wel een pak minder concurrenten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, ir_fuel zei:

Toen waren er wel een pak minder concurrenten.

idd en heeft een waanzinnige krachtbron, vooral akoestisch 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, ir_fuel zei:

Dat scherm in 't midden is precies Winamp :D 

It really whips the llama’s ass

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Best jammer, want ik vind het wel een knappe ketel. Maar dit in combinatie met de vrij hoge uitstoot.. Neen, daar geef ik geen centen aan uit. Maak het dan maar gewoon elektrisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Roger zei:

Best jammer, want ik vind het wel een knappe ketel. Maar dit in combinatie met de vrij hoge uitstoot.. Neen, daar geef ik geen centen aan uit. Maak het dan maar gewoon elektrisch.

hoge uitstoot voor een 4-cil idd

C63 had misschien beter ineens full EV geweest, AMG V8 klanten ga je hier niet mee winnen vrees ik

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, William Blake zei:

hoge uitstoot voor een 4-cil idd

C63 had misschien beter ineens full EV geweest, AMG V8 klanten ga je hier niet mee winnen vrees ik

 

Zal misschien nog goed verkopen in markten zoals Zuid-Korea, al lag de voorkeur in het algemeen ook daar meer bij SUV-modellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid