Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Eigenlijk is een M3 veel dikker dan een M4.. zonde dat ze geen break maken ook..

Ik vind een M3 ook véél dikker staan. In Azurit :inlove:
Geplaatst:
19 uur geleden zei toere:

Ja he emoji14.png

Zie dat staan zeg emoji7.png

3a36c500a99ebd935dbe6f13dbc39d4a.jpg

Een subtiele verlaging en een 20" velg zou 'm nog dikker maken. :)

Ziehier wat inspiratie...

Vorsteiner-BMW-F82-M4-V-FF-102-flow-forg

Geplaatst:

Die onderste is een johnybak, de 19" van een M3 passen perfect.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
19 uur geleden zei toere:

Ja he emoji14.png

Zie dat staan zeg emoji7.png

3a36c500a99ebd935dbe6f13dbc39d4a.jpg

blijft een mooie kleurencombo binnen en buiten.

jij staat wel serieus dicht bij de poort? nooit gehad dat de poort tegen de wagen botste?

hier alleszins wel al. Sally die vanuit de keuken denkt dat ze de poort niet dicht gedaan heeft en nog eens op het knopje duwt. ze dacht waarschijnlijk dat ze de poort er in 2 keer wel kon door rammen. gelukkig was het tegen het bolle rooster en geen blijvende schade

Geplaatst:

De onderste is een johnybak door z'n extra spoilers en lipjes langs alle kanten. Denk deze weg, en deze M4 is retevet.

Geplaatst:
blijft een mooie kleurencombo binnen en buiten.

jij staat wel serieus dicht bij de poort? nooit gehad dat de poort tegen de wagen botste?
hier alleszins wel al. Sally die vanuit de keuken denkt dat ze de poort niet dicht gedaan heeft en nog eens op het knopje duwt. ze dacht waarschijnlijk dat ze de poort er in 2 keer wel kon door rammen. gelukkig was het tegen het bolle rooster en geen blijvende schade

Thx.

Ik sta inderdaad altijd zo dicht, check natuurlijk altijd doed of de poort dicht kan he [emoji1] zo heb ik meer plaats vooraan dan he want daar moeten de kinderen veel passeren voor hun jas in de kast te hangen.
Geplaatst:

Kijk eens hoe knap! Niet te fel verlaagd en een dikke velg die de kassen perfect opvullen, en voor de rest geen aftermarket toeters of bellen. :inlove:

wheel-fitment-guide-for-bmw-f80-m3-and-f

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ze hebben het al aangepast! :(

Wel de eerste keer dat ik zie dat ze modelcodes gebruiken in een gewoon krantenartikel. :)

Geplaatst:

:inlove:  My car just increased in value. :inlove: 

Geplaatst:
Kijk eens hoe knap! Niet te fel verlaagd en een dikke velg die de kassen perfect opvullen, en voor de rest geen aftermarket toeters of bellen. :inlove:
wheel-fitment-guide-for-bmw-f80-m3-and-f82-m4-models-photo-gallery_2.jpg

Dat is een even groot foorkraam als die gele.
Al zie ik ze wel graag.

Geplaatst:

Als ik zo'n foto's zie, krijg ik soms weer zin in zo'n dikke 7.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
3 uur geleden zei BMWMB:

Als ik zo'n foto's zie, krijg ik soms weer zin in zo'n dikke 7.

Kom eens langs met die Mercedes van je.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
On 24 januari 2017 at 7:41 AM, BlackFox said:

Kom eens langs met die Mercedes van je.

:D

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Die Touring. :inlove:

Na dit filmpje te zien krijg je goesting om dat nieuw te kopen, moest BMW het model nog aanbieden...

Geplaatst:

E34? Beestige auto. Voor mij als nostalgicus een 525ix touring met de 16" ix-wielen, elektrische sportzetels (oem armsteuntjes achteraf toch aan die zetels gemonteerd, want af fabriek incompatibel dacht ik), manuele bak, doppelschiebedach, aero-dakrails, hoofdsteunen achteraan,... Mmmmm.
Of een Elekta :inlove:

Geplaatst:
10 hours ago, gTa said:

E34? Beestige auto. Voor mij als nostalgicus een 525ix touring met de 16" ix-wielen, elektrische sportzetels (oem armsteuntjes achteraf toch aan die zetels gemonteerd, want af fabriek incompatibel dacht ik), manuele bak, doppelschiebedach, aero-dakrails, hoofdsteunen achteraan,... Mmmmm.
Of een Elekta :inlove:

wel een "Doppelschiebedach", maar geen "Schaltgetriebe" .... :roll:

Geplaatst:

Wat is dat met de mobiele site van BMW? Als ik die bezoek op m'n iPad is't echt een ramp. Dode links, configurator laadt niet, foto's die niet laden. En dat voor een merk als BMW... :roll:

Geplaatst:
12 minutes ago, 3000 said:

Wat is dat met de mobiele site van BMW? Als ik die bezoek op m'n iPad is't echt een ramp. Dode links, configurator laadt niet, foto's die niet laden. En dat voor een merk als BMW... :roll:

Da's inderdaad een drama.

Toe ik de mijne aan het configgen was, meermaals op gevloekt...

Je moet eens mobiel proberen om het nummer van driving center in Bornem op te zoeken :D

Geplaatst:
31 minutes ago, 3000 said:

Zelfs op de niet-mobile-site vind het maar niks. Allemaal mooi die animaties en transities enzo, maar als je voor de 7e keer in een config duikt is dat gewoon irritant dat je moet wachten tot die fancy schmancy dingen die ongetwijfeld veel geld hebben gekost om te ontwikkelen weer uitgeanimeerd zijn.

Geplaatst:
20 minutes ago, DDke said:

Je moet eens mobiel proberen om het nummer van driving center in Bornem op te zoeken :D

Volgens wat ik kan zien is dat 404?

:D 

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
23 minuten geleden zei ir_fuel:

Zelfs op de niet-mobile-site vind het maar niks. Allemaal mooi die animaties en transities enzo, maar als je voor de 7e keer in een config duikt is dat gewoon irritant dat je moet wachten tot die fancy schmancy dingen die ongetwijfeld veel geld hebben gekost om te ontwikkelen weer uitgeanimeerd zijn.

Best gewoon configs naar je verkoper sturen. :ninja:

Geplaatst:
5 minutes ago, Tommie said:

Best gewoon configs naar je verkoper sturen. :ninja:

Om dat te doen moet je ze wel eerst kunnen maken nietwaar? :) 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid